
نوشته اصلی توسط
Elena1994
دخترای ایرانی خیلی تو دل برو و با نمک هستن اما هر چی میبینم تو ایرانیا پسر خوشگل وجود نداره " همه مرد ها از زشت تا متوسط طبقه بندی میشن "
حتی بازیگرا و سوپر استارا هم عمل میکنن که میشن اون شکلی وگرنه همون حرفی که من گفتم..
ولی با این وجود مرد ها تنوع طلب و حریص شدن
خانم النا پیاده شو با هم بریم. خودتون برای خودتون پپسی باز می کنید. خدا پدر سازندگان لوازم آرایش رو بیامرزه. خواهش میکنم شما آرایش نکنید و بعد از مدتی کنار برادر یا یکی از نزدیکان مذکرتون مقابل آینه قرار بگیرید.
ببخشید خانم بیخیال. اما برای اینکه خیالتون راحت بشه خیلی مستقیم از خودش بپرسید. حداقل یکی دو بار بدون آرایش و معمولی جلوش ظاهر بشید. از ایشون هم بخواهید گاهی ساده مقابل خوانواده شما بیان.
در نهایت هم مطمئن شوید تنها و تنها شما رو برای خودتون بخواد. نه بخاطر مال یا موقعیت شما. اگر این اطمینان
بوجود نیامد اقدام نکنید.
پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک
علاقه مندی ها (Bookmarks)