به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 اسفند 95 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1395-5-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    396
    سطح
    7
    Points: 396, Level: 7
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    18
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    خیانت در حین رابطه عمیق و جدی با کس دیگه

    سلام به همه دوستان
    من یه مشکلی دارم امیدوارم با همیاری شما عزیزان به راهکار مناسبی برسم
    من دختری هستم که 7 ساله در ارتباط جدی به قصد ازدواج با آقایی هستم که ارتباط خیلی عمیقی بین ما هست و بسیار بهم علاقه مندیم. تا الان برای مناسب شدن شرایط ازدواج صبر کردیم و بد مشکلات خانوادگی ای برای من پیش آمد که رسمی شدن ارتباطمون رو مدام به تعویق انداخت( مقصر من هستم) و اون مشکلات باعث ایجاد افسردگی کمی در من شد و روی ارتباط ما اثر گذاشت و من سردتر و افسرده تر شدم نسبت به ایشون. تا اینکه یه مدتی باهم ارتباطمون قطع شد (از فرط سردی که دیگه دوطرفه شده بود) من از سر شیطنت و کنجکاوی تصمیم گرفتم یا یک اکانت فیک مجازی با ایشون ارتباط برقرار کنم و کردم! خیلی آسون پاسخمو داد و خیلی راحت از رابطه ما برای اون خانم مجازی گفت و اینکه ازم دلسرد شده و دیگه امیدی بهم نداره و میخواد تموم کنه و منتظر شرایط روحی مناسب برای منه!(که پذیرشش رو کنار مشکلات خودم داشته باشم) و اینکه خیلی احساس کمبود از سمن من داره و ....
    و خیلی زود با این اکانت صمیمی شد طی چندروز..
    من وقتی فهمیدم دو روز بعدش سعی کردم جبران کنم. به خودم اومدم. بهش ز زدم و خاستم هم دیگه رو ببینیم
    و ازش عذرخواهی کردم و گفتم با یه مشاور صحبت کردم و فهمیدم کوتاهی کردم و الان میخوام جبران کنم. اون خیلی استقبال کرد و ابراز علاقه کرد و قول داد که اونم بیشتر درکم کنه و شرایط ازدواجو فراهم کنیم. و رابطه مون به سرعت به حال اول برگشت و گل خرید و کلی حرفای عاشقانه...
    اما...
    مشکل اینجاست که هنوز با اون اکانت در ارتباطه براش مطلب میفرسته و شوخی های خیلی صمیمانه میکنه و کلممات محبت امیز بهش میگه...حتی همزمان با هردومون (من و اکانت فیک) چت میکرد.
    من اون روز ازش خاستم که اگه منو نمیخواد تمومش کنیم و یا یه فرصت دوباره بهم بدیم خیلی مشتاق قبول کرد ادامه بدیم. اما الان دلیل اینکارشو نمیفهمم
    خیلی دارم عذاب میکشم که داره از این طرف به من اینحرفارو میزنه از اونور با اون خانم فرضی هم خوش و بش میکنه و ...
    بنظر شما من باید چیکار کنم؟؟ این اجازه رو بهش دادم که حتی بعد از ازدواج بتونه راحت بهم خیانت کنه؟ حالا این اکانت خودمم بقیه رو که دیگه من کنترلی روش ندارم.
    الان برخورد درست چیه؟لطفا لطفاااا راهنماییم کنید

    - - - Updated - - -

    بنظر شما غیر مستقیم به روش بیارم که کامنت های این شخص رو در صفحه ش دیدم و خیلی ناراحت شدم؟یعنی بیان کنم که یه چیزایی میدونم..خودش تمومش میکنه یا قایمکی تر ادامه میده؟
    از طرفی میترسم با حذف این اکانت اون سراغ شخص دیگه ای بره..من بارها قبل از اختلافاتمون بهش گفتم من پذیرش اینکه بگی جدابشیم رو دارم ولی خیانت نه. خودشم خیلی خوب میدونه.
    تقریبا مطمعنم اگه بیشتر پیش برم و بگم یه قرار بزاریم بعیید نیست که بیاد سر قرار با اون خانم......
    واقعا میخوام کاستی خودمو در گذشته جبران کنم اما این موضوع برام ازاردهنده شده.
    از طرفی هم هیچوقت ادمی نبودم که کنترل و محدودش کنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید tanhaee تشکرکرده است .

    بانوی آفتاب (شنبه 23 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.