به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array
    عزیزم خیلی برات ناراحت شدم
    من کارشناس که نیستم اما باتوجه به چیزی که امروزنوشتی ومن باخودم شمارو مقایسه کردم بنظرم خوب رفتارکردی خوب خودتو کنترل کردی وهمین باعث شد همسرت بره حمام وبیاد یه کم بخودش بیاد اماچرا یه دفعه اون کارو کرد؟این رفتارعجیبه بنظرمن
    اگه موقعی که به خانوادت فحش میداده اینطورکه گفتید شماهیچی بهش نمیگفتی جزاینکه بره بیرون بازم خوب تونستی خودتو کنترل کنی من بودم متاسفانه ازکوره درمیرفتم بنظرمن شماکاربدی نکردی اینجا حالت بدشده نیم ساعت دیرتررفتی خونه اسمون که به زمین نیومده نمیشدیه روزدیگه رفت
    من فکرمیکنم مقصرشوهرته اینقدراحساس گناه نکن مثل خودم هستی منم هراتفاقی که میفته میگم کجای کاراشتباه کردم اینطوری شد؟چکاربایدمیکردم تااین اتفاق نیفته؟

    فقط یه چیزی بهت بگم اشتباه منو نکن اینقدردنبال اثبات کردن این نباش که به خانواده شوهرت نشون بدی تو عروس بدی نیستی ولشون کن بذار هرجورراحتن فکرکنن تو هرچی تلاش کنی اونهاکمترباورشون میشه همینطورکه تاالان سعی کردی ونفهمیدن وگفتی وقتی جریان روزعقدروبرای مادرشوهرت گفتی اولش باورش نشده
    پس وقتی قبول نمیکنن چرا اینقدربخودت فشارمیاری؟ بذارفکرکنن عروس بدی هستی مهم اینه که پیش وجدان وخدای خودت میدونی توکاری نکردی که شوهرت میز ناهارخوری برای خواهرش نگیره

    من این چندساله عیدو تولدوروزمادرهمیشه برای مادرشوهرم کادو میخریدم تالحظه ای که بازش نمیکردن شوهرم نمیدونست چی توش هست اماهمه رو به پای پسرشون میذاشتن اینم مهم نیست عیب نداره اما ای کاش جایی که توان مالی پسرشون اجازه نمیدادهم بازازچشم اون میدیدن نه عروسشون

    وقتی توان مالیشو نداشتین چرابیشترازپدرومادرعروس وداماد سرعقدکادو دادین؟که بگن به به چه عروس خوبی؟
    من تازگی فهمیدم اصلامهم نیست که دیگران چی فکرمیکنن چون هرکاری مابکنیم بازچیزی برای نارضایتی اطرافیانمون پیدامیشه بفکرخودتون باشید
    ویرایش توسط شاپرک 114 : یکشنبه 28 دی 93 در ساعت 16:20

  2. 2 کاربر از پست مفید شاپرک 114 تشکرکرده اند .

    کیانا 93 (دوشنبه 29 دی 93), واحد (یکشنبه 05 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آرزوی مرگ
    توسط mitra-1986 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 96, 16:51
  2. در ارزوی مرگ
    توسط p30v در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 شهریور 94, 10:29
  3. دیگه تحمل شوهرمو ندارم منزوی شدم
    توسط خاطره مهتابی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 مهر 92, 10:39
  4. آرزوی من برای شما در سال جدید میلادی
    توسط elina در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 دی 87, 23:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.