این که خانواده ها قراره برن باهاش صحبت کنند و مساله را حل کنند خیلی بهتره.
خودت را بیشتر از این توی رابطه تون، خراب نکن.
اگر بری و باهات دعوا کنه و برت گردونه یا حتی ممکنه راهت نده توی خونه، خیلی تحقیر می شی و اذیت می شی.
این کار را نکن.
این بلاهایی که وسط این دعواها داری سر خودت و شخصیت و غرورت می آری ترمیمش خیلی سخت است.
مواظب خودت باش.
من مشاور نمی شناسم. اما گاهی دیدم دوستان توی تالار به هم معرفی می کنند.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)