
نوشته اصلی توسط
Elena1994
یه نظر شخصی خودمو بگم: درسته دقیقا اینطور شده که همه مرد ها میخوان زن زیبا گیرشون بیاد ، اما واقا اون مرد خودشون زیبا هستن؟
فقط تو فرهنگ ماست که میگن دختر اصن به زیبایی مرد اهمیت نمیده مهم سیرت و .. ولی مگه امکان داره؟ مگه میشه نعمت خدا که خود زیباست و زیبایی ها رو دوست داره رو کسی بدش بیاد.
ولی دلیلش اینه که دخترای ایرانی اینقدری از خودگذشته هستن که این موضوع رو پنهان میکنن و ازش چشم پوشی میکنن
پس مشکل اصلی خود خانوم ها هستن که با بی اهمیت دادن این موضوع که خیلی هم اهمیت داره باعث شده زشت ترین مرد ها هم طلب زیبایی کنن ..
در صورتی که قبلا هم اینو گفته بودم الانم میگم دخترای ایرانی خیلی تو دل برو و با نمک هستن اما هر چی میبینم تو ایرانیا پسر خوشگل وجود نداره " همه مرد ها از زشت تا متوسط طبقه بندی میشن "
حتی بازیگرا و سوپر استارا هم عمل میکنن که میشن اون شکلی وگرنه همون حرفی که من گفتم..
ولی با این وجود مرد ها تنوع طلب و حریص شدن
النا جان زیبایی زن و توجه به اون مربوط به فرهنگ ما نیست. همه جای دنیا همینه. زیبایی زنها اهمیت بیشتری داره. برای مردها بیشتر هیکل و تواناییهاشون مهم هست.
بحثش مفصله که جاش اینجا نیست.
حتی در حیوانات هم ماده ها خوشگل ترن و ناز و اداشون بیشتره
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)