با سلام
دوستان عزیز
در این تاپیک با بیان آنچه فکر می کنید اگر می بود بیش از این از زندگی خود راضی می بودید ، می خواهیم یک سیر ارزیابی تحلیلی را در پیش گرفته و دریابیم که آیا می شود بدون تحقق این اگرها به آن میزان رضایت مورد نظر و آرزو رسید ؟ سعی بر این است که بیابیم کجاها می شود با روند شناخت درمانی و معناگرایی دوز رضایت از زندگی را بالا برد
منتظر اگرهای شما هستم و از کارشناسان و مدیر محترم همدردی برای تحلیل و ارائه راهکار به مراجعین این تاپیک دعوت به همکاری می نمایم .
به تاپیک زیر در این راستا نیز سر بزنید :
از زندگیم راضیم بخاطر ........
پاورقی
=====
تشکر می کنم از یاسای عزیز که با سئوالی شخصی و پیشنهاد گشایش تاپیک در خصوص رضایت از زندگی جرقه ایجاد این تاپیکها را زد
.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)