به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 66 , از مجموع 66

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    اینم اضافه کنم

    خونواده ات (برادر مادر و ...) به تو نگاه می کنن. به احساس رضایتی که تو از خودت داری نگاه می کنن و بر اساس همون راجع به عملکرد چند ساله ات قضاوتت می کنن و فکر می کنن و رفتار می کنن. حتی اگر بالاترین درجه ی علمی هم داشتن خونوادت بازم تا حد زیادی بر اساس نگاهی که خودت به عملکرد خودت داری و حسی که نسبت به زندگی و نتایج و دستاوردات داری به دستاوردهات نگاه می کردن. دیگه اگر روستا هم هستن پس اطلاعات زیادی ندارن و تنها مرجع و معتبرترین مرجعشون برای تشخیص اینکه تو در زندگیت راه درست رفتی یا نه میشه خود تو! آبی تو حس خوبی نداری به انتخاب هات و از نتایجشون راضی نیستی. این رو اونا می بینن و رفتارایی که باهات می کنن هم متناسب میشه با حس خودت و سرزنشت ممکنه بکنن. چون تو راهنماشون هستی برای اینکه قضاوتت کنن! تو از خودت راضی نیستی. اونا هم نمی دونن چه کمکی می تونن بکنن و ساده ترین کارو می کنن. حس بدتر بهت می دن و تو هم حس رونده شدن پیدا ممکنه بکنی.

    هم به خاطر خودت هم به خاطر اینکه تو در اصل راهنمایی خونوادت هستی برای رفتارشون با تو، کم کم حس رضایت از خودت رو بیشتر و بیشتر کن. اینطوری که الان حس داری به خودت هم خودت اذیتی هم اونا میان اذیتت می کنن بیشتر اذیت میشی.


  2. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 21 مرداد 95), hamed-kr (جمعه 22 مرداد 95), باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95), زندگی خوب (پنجشنبه 11 شهریور 95)

  3. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلامی به گرمی تابستان


    ببخشید مزاحم میشم


    واقعیتش تو پست قبلیم یدفعه یاد محمد 93 افتادم - دوست داشتم یادشو زنده کنم - برای همین مجبور شدم برم تو باغچه محمد 93 - مگر نه باغبان و باغچه هایش .

    شاید به روزی محمد 93 اومد و خواست بره تو باغچه من – بهش بگید ایراد نداره ( اگر خواست یاد منو زنده کنه )

    بگذریم خانم مارکوپولو


    .................................................



    این خود ما هستیم که انتخاب می کنیم در چه مسیری حرکت کنیم ،،،،، و چه گزینه ای را برگزینیم :
    همیشه اینطور نیست شرایط ومحیط و ادما این اجازه رو نمیده اون مسیری رو که میخوایم انتخاب کنیم ممکنه اتفاقاتی پیش بیاد که مجبور بیشیم تغییر مسیر بدیم


    منظورم این بود که مسیر شادی را بریم یا مسیر غصه !
    بالاخره انسان تو زندگیش دچار وقایعی میشه و اگر یه هدف اصلی تو زندگی داشته باشه و به خودش بگه :

    "" من خودم را با هر شرایطی وفق می دم و سعی می کنم راه حل پیدا کنم و نا امید نمیشم . ""
    باعث میشه همیشه امیدوار و پرتلاش باشه .


    مهم نیست مسیر عوض بشه ، مهم اینکه هدف اصلی عوض نشه ! مهم اینکه شادی اصلی آن عوض نشه – مهم اینکه همیشه امیدوار باشه !
    با مطالعه زندگی نامه خیلی از آدم ها متوجه میشیم که زندگی ترکیبی از فراز و نشیب ها و خوشی هاست !


    ............................................


    شما فرمودید :

    ولی من فکر میکنم خیلی چیزا دست ما نیست واز قبل تعیین شده وما نمیتونیم تغییرش بدیم مثلا دوتا بچه دوقولو وقتی به دنیا میان از همون نوزادی یه سری خصلتها وعادات دارن همینطور که بزرگ میشن اونا هم باهاشون رشد میکنن میبینی یکیشون یه بچه تند وشلوغ و لجباز یکی بچه اروم با احساس وحرف گوش کن دقیقا وقتی بزرگ میشن همین خصلتها باهاشون مونده یکی بچه مودب پر از احساس و رومانتیک شده اون یکی بچه بد اخلاق خشن وخودخواه این دوتا هیچ اراده ای نداشتن که خودشون بخوان این خصلتهارو انتخاب کنن چون اینجوری متولد شدن وتغییر نمیکنن وهمین توی سرنوشتشون هم تاثیر میزاره این مثال که زدم چون به عینه دیدم به خاطر همین میگم سرنوشت همونیه که برات رقم خورده در 80 درصد موارد نمیتونیم تغییرش بدیم البته نظر شخصی منه وبهش هم اعتقاد دارم



    می تونیم بگیم زندگی انسان ، مجموعه ای از جبر و اختیار هست ، ولی چیزی که خیلی به نظرم خطرناکه اون حسی ست که فکر کنیم ،،، زندگی ما بیشتر جبری ست تا اختیاری .

    از این رو شاید خیلی انسانها ، این را توجیه کنند و تلاشی برای بهبود و پیشرفتشون نکنند .
    مثلا چیزی که از جبر می تونم مثال بزنم : محل جغرافیایی تولد – پدر و مادر – بنیان اصلی چهره و .....تاریخ اصلی مرگ
    ما شاید این ها را انتخاب نکنیم .



    خداوند قدرت داره ولی حکمت هم داره


    اگر ما دوست داریم در زمین کشاورزی سیب برداشت کنیم – اول باید شرایط آب و هوایی منطقه – نوع خاک و ..... بررسی کنیم
    سپس دانه را بکاریم – غذاش بدیم – آبش بدیم – مراقبش باشیم – سپس صبر کنیم تا برداشت کنیم !


    حکمت خداوند ایجاد میکنه اگر دانه سیب را بکاری ، و قواعد آن درست انجام دهی سیب برداشت می کنی
    البته خداوند قدرت داره که مثلا ما هندوانه بکاریم ولی سیب برداشت کنیم
    این برای خداوند آسان هست – ولی حکمت خداوند این نیست !
    حکمت خداوند این نیست که باغبان گوجه فرنگی بکاره و سیب برداشت کنه ، بلکه باید باغبان قانون پایدار درکائنات را رعایت کنه !


    یا مثلا خیلی از زن و شوهرها مراعات خیلی از مسائل را نمی کنند که مثلا باعث میشه متاسفانه بچه ناقص بدنیا آید

    یا در آزمایشات پزشکی قبل از ازدواج شاید ژنی شناخته نشده باشد و اون ژن باعث مشکل بشه .

    درسته ،،، اون بچه گناه و تقصیر نداره ،،،،،، ولی تقصیر خدا چیه !!!؟؟؟؟


    اینجا می تونیم بگیم اون بچه داره یه جبری را تجربه می کنه چون دست خودش نبوده - از طرفی تقصیر خدا هم نبوده !


    عکس نیک وی آچیچ رابرای همین برای شما گذاشتم که بگم درسته داره یه جبری را تحمل میکنه
    ولی از خیلی ها شادتره و داره زیبا زندگی می کنه !
    شاید هنوز علم پیشرفت نکرده علت اصلی تولد نیک وی آچیج را پیدا کنه - شاید ژن ها ی زن و شوهر به هم نمیخورده
    می دونید که خیلی از ژن ها هنوز شناخته نشده !


    ار این رو من با شما موافقم که جبر نسبی در همه انسانها هست ( موارد بالا مثل محل تولد - پدر مادر - چهره و ....) - ولی اون جبر چیزی نیست که بخواهیم خودمان را توجیه کنیم !


    الحمد الله شما از نظر سلامتی خوب هستید – برای همین گفتم تمرین آقای مدیر را انجام بدید !

    وقتی بتونی یه کاغذ برداری و 100 مورد برای اینکه شاگر باشی بنوسی – یعنی داری میگی چقدر نعمت دارم – و باعث میشه تو زندگیت انگیزه داشته باشی !
    خیلی هستند هر غذایی نمی تونند بخوررند – مجبور هستند غذاهای خاصی بخورنند و .....
    ولی دارنند زندگی می کنند و اون هم زیبا .
    پس شاکر همین دندون باشیم .

    مثلا شما فرض کن دندون نداشتی - و آقای مدیر مثلا یه مهمانی گرفت و همه را دعوت می کرد و تو هر بشقابی یه تهدیگ هم گذاشته بود - شما باید چی کار می کردید !

    جز این که تهدیگ و بشقاب غذاتو بدی به من !




    بعضی موقع ها هر تلاشی تو زندگیمون می کنیم ، می بینیم به نتیجه نمی رسیم - و به انبوهی از مشکلاتی و سختی ها دچار میشیم
    یه بنده خدایی حرف خوبی به من گفت : بعضی موقع ها که مشکلات سرازیر میشند به خودت بگو : باید چی یاد بگیری !

    باید این قوی باشیم که بتونیم خودمون را با هر شرایطی وفق بدیم و با آرامش کامل دنبال راه حل باشیم .
    تو زمینه کاری هم باید راه حلی پیدا کنی - الان خیلی از کارها میتونه از طریق اینترنت انجام بگیره - مثلا شما میتونید یه طرحی بکشید و بفروشید ( به صورت مجازی )


    خیلی از چیزها اکتسابی هست و انسان باید تلاش کند و خودش را توسعه دهد !
    شاید مثلا یه بچه ای مانند خواهرش باهوش نباشد ، ولی تاریخ ثابت کرده اون شخصی با تلاش و زحمت بیشتر میتونه موفق بشه
    مثلا ادیسون !


    یه باغبان وقتی می خواد سیبی را بکاره باید اول محیط را بررسی کنه – مشورت بگیره و سپس اقدام کنه !
    یعنی دانه سیب را بکاره – آبش بده – دونش بده – صبر کنه تا برسه به محصول
    در واقع خانواده ها هم باید این جوری فرزندان خودشون را بزرگ کنند و رشد دهند !

    و اگر خانواده ها نتوستند به این مهم برسند ،،، اون بچه دیگه یه روزی بزرگ میشه و باید خودش راه را پیدا کنه ! ( مثلا بره کتاب بخونه - بره پیش روانشناس - مشاوره بگیره و ....)
    این فرد جوری دیگه د ر دادگاه الهی قرار میگیره و شاید خیلی سریع بعضی چیزها را رد کنه !

    پس کنترل خشم و .... یه تکنیک هایی داره طرف میتونه یاد بگیره و پیروز بشه ! و نمیتونه بگه من سرنوشتم تا آخر این هست !


    خودتون را دوست داشته باشید !

    ..........................................



    خانم آبی بیکران آدم ها باید دغدغه های خودشون را تو کاغذ بنویسند و آهسته آهسته اون را حل کنند !

    مثلا :

    1) خانواده و مدیرت اون و طرز رفتار با آنها
    2) کار و درآمد
    3) ازدواج
    4)

    و....


    شما لازم نیست خودتون را یک باره درگیره همه آنها کنید - یکی یکی برید جلو !


    شما باید پرواز کنید و خودتون را از گذشته رها کنید و تمام اتفاقات آن خیر بدونید - زیرا حتی برگها هم با اجازه خداوند فرود می آیند !

    پدر و مادر - دوست و .... دارایی ما نیستند و روزی باید بروند - ما هم همین طور . ( درست سخته - ولی یاد خدا آرامش بخشه قلبهاست !)




    برای رسیدن به اون زندگی دلخواه تمام تلاشتو بکن ( حتی مشاوره هم برو !! ) مهم نیست به کجای مسیر می رسیم ! مهم اینکه تمام تلاشمون را کرده باشیم ، و تو این مسیر شاد باشیم !
    با تمام اتفاقاتش!



    یادت باشه امید چیز خوبیه !

    و چیزهای خوب، همیشه باقی میمونه !



    ان شالله ازدواج هم درست میشه .





    ​​
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 22 مرداد 95 در ساعت 19:26

  4. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 22 مرداد 95), hamed-kr (جمعه 22 مرداد 95), سرشار (جمعه 22 مرداد 95)

  5. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    سلام
    ممنون اقای باغبان امیدوارم برای جبران زحمات شما هم که شده این همه برای من وقت میزارین وراهنمایی میکنید بتونم خودم پیدا کنم بتونم تو زندگیم تحولی ایجاد کنم
    من ناامید نیستم فقط احساس خستگی روحی وذهنی دارم انگار هیچ نیرو وکششی ندارم که منو به سمت جلو ببره هر کسی یه انگیزه ای داره که همون باعث پیشرفتش میشه
    ولی من انگار هیچی ندارم هیچ دلخوشی یا محرکی که بتونه منو جلو ببره.
    این استرس وترس از امروز و فردا توان منو گرفته گفتن اینکه در زمان حال زندگی کن کاری به اینده نداشته باش واقعا راحته ولی عمل کردن بهش خیلی سخته
    گذشته ام که اونجوری بود حالم هم که اینجوری معلومه باید از فردا هم بترسم از بس ضربه خوردم وجودم پر ترس واضطرابه!
    دارم به زور هم که شده از اخرین توان وانرژیم استفاده میکنم بتونم روزنه ای برای خودم باز کنم تا از این تاریکی بیام بیرون اگه بزارن اگه شرایطش جور بشه!
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  6. 2 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 22 مرداد 95), باغبان (جمعه 22 مرداد 95)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    سلام
    پیشاپیش تولد حضرت امام رضا رو بهتون تبریک میگم ،به قول حافظ :

    عجب علمـی است علم هیئــت عشق
    که چرخ هشتم اش ،هفتم زمین است

    (در قدیم به خراسان هفتم زمین هم میگفتن)

    اومدم بگم هستم هنوز نکنه شما نباشین ، حداقل اش این هست که هستیم و می شنویم .

    یادتون میاد ازتون خواستم بهم بگین روزی چند بار مسواک میزنین ، یه علتی داشت ولی حالا علتش رو ازم نخواین. خب مقدار مسواک زدن تون خوب بود دیگه ، حالا برای این هفته تون یه پیشنهاد دارم(بیشتر تکلیف هست تا پیشنهاد) که بیشتر عملی هست ،یه کمی بذارین من خضر باشم شما موسی ازم نپرسین چرا.

    این هفته یه کاری بکنین،علاوه بر وضو هایی که وقت نماز میگیرین هر روز بدون استثنا ، حدود ساعت یازده صبح و شش بعد از ظهر و قبل از خواب هم وضو بگیرین (اگر به قصد عبادت هم بگیرین که خیلی خوب تر هست)

    اگر اون زمان حتی وضو هم داشتین دوباره وضو بگیرین به قول علامه حسن زاده(حفظه الله) وضوی روی وضو نور علی نور هست.

    اگر قبول هست بهم خبر بدین و اگر خیلی از این کار هم احساس فشار می کنین بگین تا یه کار دیگه بگم .

    راستی در مورد کار واقعیت این هست که الآن با توجه به رکود شدید بازار نه تنها کارهای هنری حتی کارهای دیگه هم به شدت راکد هست ،نمی خوام بحث رو سیاسی کنم ولی واقعا دولت به خاطر رویکرد به شدت انقباضی در اقتصاد برای مهار تورم بازار رو حتی مالا یا خدمات بسیار ضروری تر رو با رکود مواجه کرده و طبق سنت این مملکت عموما سال آخر مانده به انتخابات کلاً مملکت رو دیگه باید کاملا امام زمان بچرخونه تا انتخابات بشه. ان شاء الله مردم به این بصیزت برسن که در انتخابات به کارنامه ها توجه کنن نه شعارها و تبلیغات.

    به هر حال اگر می تونین نمونه کارهاتون رو جایی آپلود کنین من به کسی نشون بدم ،شاید بازار وسیع تری براش پیدا بشه . البته در این مورد کار هایی رو انتخاب کنین که بتونین با ابزار خودتون تیراژ قابل قبولی رو با قیمت مناسب عرضه کنین ،ببینیم خدا چی میخواد ، البته اگر کار جدی تر شد لطفا یه اشتراک بگیرین تا توی پیام خصوصی بهتون لینک ارتباطی بدم(راستی دل نبندین ،یه فرصت هست شاید بشه یا شاید هم نشه ،بسپارین به خدا بگین حقیقتا هر چی صلاح هست همون بشه).

    نگاه کنین ،الآن من خودم هم یه مدتی هست توی کار های تزیینی با پلی استر و رزین دارم کار میکنم ،اولا نیمه اول امسال که از این کار کلاً درآمد من تا حالا حدود هفتصد ،هشتصد هزار تومن بوده و اگر بخواد بازارش تکونی بخوره توی نیمه دوم سال هست (البته یه کار دیگه هم موازی دارم انجام میدم که فعلا باید کار کنم اصل سرمایه برگرده ،آخه یه مدت پیش لپ تاپم سوخت مجبور شدم قسطی یه لپ تاپ بردارم)

    بعد من اومدم یه کسی که یه مدت زیادی کارش توی این حوزه بوده و بازارش توی محصولات تزیینی تا حدی ثبات پیدا کرده رو باهاش قرارداد کنترات بستم که شما طراحی کن من تولید می کنم و نهایتا ایشون هم با یه پخش کننده عمده در ارتباط هست که کالا به بازار بره.

    حالا یه کالایی که ما میدیم به این سرپخش ،اون هم میده به پخش کننده های جزء ،اونها هم به مغازه دار میدن و توی همین پروسه مثلا کالایی که ما میدیم به پخش کننده عمده مثلا هفت هزار تومن نهایتاً توی مغازه قیمتش به شونزده هزار تومن میرسه.

    به هر حال خدا بزرگه ببینیم چی میشه ، در مورد اون تکلیف هم زودتر بهم خبر بدین که می تونین یا نه.

    در پناه خدا باشید.
    ویرایش توسط hamed-kr : جمعه 22 مرداد 95 در ساعت 23:54

  8. 2 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 23 مرداد 95), باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)

  9. #5
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    سلام
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed-kr نمایش پست ها
    سلام
    پیشاپیش تولد حضرت امام رضا رو بهتون تبریک میگم ، ممنون
    به قول حافظ :

    عجب علمـی است علم هیئــت عشق
    که چرخ هشتم اش ،هفتم زمین است

    (در قدیم به خراسان هفتم زمین هم میگفتن)

    اومدم بگم هستم هنوز نکنه شما نباشین ، حداقل اش این هست که هستیم و می شنویم .

    یادتون میاد ازتون خواستم بهم بگین روزی چند بار مسواک میزنین ، یه علتی داشت ولی حالا علتش رو ازم نخواین. خب مقدار مسواک زدن تون خوب بود دیگه ، حالا برای این هفته تون یه پیشنهاد دارم(بیشتر تکلیف هست تا پیشنهاد) که بیشتر عملی هست ،یه کمی بذارین من خضر باشم شما موسی ازم نپرسین چرا.

    این هفته یه کاری بکنین،علاوه بر وضو هایی که وقت نماز میگیرین هر روز بدون استثنا ، حدود ساعت یازده صبح و شش بعد از ظهر و قبل از خواب هم وضو بگیرین (اگر به قصد عبادت هم بگیرین که خیلی خوب تر هست)

    اگر اون زمان حتی وضو هم داشتین دوباره وضو بگیرین به قول علامه حسن زاده(حفظه الله) وضوی روی وضو نور علی نور هست.

    اگر قبول هست بهم خبر بدین و اگر خیلی از این کار هم احساس فشار می کنین بگین تا یه کار دیگه بگم . به قول معروف اگه ریا نباشه من از وقتی که یادم میاد فکر کنم سن خیلی کمی داشتم هر شب با وضو میخوابم همینطور بدون وضو از خونه بیرون نمیرم حالا فرقی نمیکنه کجا وبرای چه کاری ولی اگه وضو نداشته باشم اون روز حس خوبی ندارم وقتی بیرون هستم. پس در این مورد اون ساعاتی که گفتین هم انجام میدم!

    راستی در مورد کار واقعیت این هست که الآن با توجه به رکود شدید بازار نه تنها کارهای هنری حتی کارهای دیگه هم به شدت راکد هست ،نمی خوام بحث رو سیاسی کنم ولی واقعا دولت به خاطر رویکرد به شدت انقباضی در اقتصاد برای مهار تورم بازار رو حتی مالا یا خدمات بسیار ضروری تر رو با رکود مواجه کرده و طبق سنت این مملکت عموما سال آخر مانده به انتخابات کلاً مملکت رو دیگه باید کاملا امام زمان بچرخونه تا انتخابات بشه. ان شاء الله مردم به این بصیزت برسن که در انتخابات به کارنامه ها توجه کنن نه شعارها و تبلیغات.

    به هر حال اگر می تونین نمونه کارهاتون رو جایی آپلود کنین من به کسی نشون بدم ،شاید بازار وسیع تری براش پیدا بشه . البته در این مورد کار هایی رو انتخاب کنین که بتونین با ابزار خودتون تیراژ قابل قبولی رو با قیمت مناسب عرضه کنین ،ببینیم خدا چی میخواد ، البته اگر کار جدی تر شد لطفا یه اشتراک بگیرین تا توی پیام خصوصی بهتون لینک ارتباطی بدم(راستی دل نبندین ،یه فرصت هست شاید بشه یا شاید هم نشه ،بسپارین به خدا بگین حقیقتا هر چی صلاح هست همون بشه). باشه ممنون.

    نگاه کنین ،الآن من خودم هم یه مدتی هست توی کار های تزیینی با پلی استر و رزین دارم کار میکنم ،اولا نیمه اول امسال که از این کار کلاً درآمد من تا حالا حدود هفتصد ،هشتصد هزار تومن بوده و اگر بخواد بازارش تکونی بخوره توی نیمه دوم سال هست (البته یه کار دیگه هم موازی دارم انجام میدم که فعلا باید کار کنم اصل سرمایه برگرده ،آخه یه مدت پیش لپ تاپم سوخت مجبور شدم قسطی یه لپ تاپ بردارم)

    بعد من اومدم یه کسی که یه مدت زیادی کارش توی این حوزه بوده و بازارش توی محصولات تزیینی تا حدی ثبات پیدا کرده رو باهاش قرارداد کنترات بستم که شما طراحی کن من تولید می کنم و نهایتا ایشون هم با یه پخش کننده عمده در ارتباط هست که کالا به بازار بره.

    حالا یه کالایی که ما میدیم به این سرپخش ،اون هم میده به پخش کننده های جزء ،اونها هم به مغازه دار میدن و توی همین پروسه مثلا کالایی که ما میدیم به پخش کننده عمده مثلا هفت هزار تومن نهایتاً توی مغازه قیمتش به شونزده هزار تومن میرسه.

    به هر حال خدا بزرگه ببینیم چی میشه ، در مورد اون تکلیف هم زودتر بهم خبر بدین که می تونین یا نه.

    در پناه خدا باشید.
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  10. 2 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    hamed-kr (شنبه 23 مرداد 95), باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)

  11. #6
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام

    این تاپیک از ظرفیت مجاز عبور کرده و آنچه من به عنوان حسن ختام ارائه میدهم ان شاء الله بیانگر جمع بندی ای هم باشه :


    آبی بیکران دختری پر استعداد بخصوص در زمینه هنری هست ... در کودکی پدری را که بهش وابستگی زیادی داشته را از دست داده .... تلاش کرده تا تحصیل کند و تا مقطع فوق لیسانس پیش رفته ....

    نوع نگاه :

    نسبت به دختران اطرافش زود جذب زندگی مشترک شدن را مقبول نمی دیده و میل وافری به تحصیلات عالیه در رشته مورد علاقه اش داشته و برایش هم تلاش کرده

    آرزوهایش را با جزییات در ذهن مجسم می کرده و در ادامه با امید به قانون جذب منتظر تحقق بوده

    خود را بخاطر محقق نشدن بعضی از خواسته ها ناکام ، در پس رفت و حتی با توجه به عنوان تاپیک زندگی ای رو به افول می بیند ....

    دغدغه عمده او بالا رفتن سن .... نداشتن استقلال مالی و عدم تحقق زندگی مشترک و .... هست


    آبی بیکران عزیز شما پتانسیل خوبی از نظر استعداد دارید اما خزانه ای که برآن قفل زده و رویش نشسته اید .... آنچه انرژی را از شما گرفته تنها چند نکته مهم در نوع شخصیت و نگاه شماست :

    کمال گرایی

    ایده آل گرایی

    وابستگی هویت و اعتبارتان به نگاه مردم و اجتماع

    غفلت از داشته ها و تمرکز بر نداشته ها


    اگر خوب و عمیق به این موارد توجه کنید خواهید دید که بسیار انرژی بر و راکد کننده و مانع لذت بردن از مسیر زندگی هست و همه نگاه را معطوف به نقطه دوردست و به عبارتی آینده یا مقصد می کند مثل کسی که مسیری را در جاده ای دارد طی می کند برای رسیدن به مقصدی و انجام کاری .... آنقدر مقصد و رسیدن به موقع و سروقت و انجام آن کار متمرکزش نموده که اضطراب ناشی از آن مانع دیدن طبیعت و سر راه و آنچه کلاً در مسیر هست و می تواند جالب توجه هم باشد می شود .... این فرد حتی وقتی به مقصد هم می رسد خسته و کم انرژی هست و وقتی کارش هم انجام شد گویی خالی شده دیگه نای برنامه دیگه ای برایش نمی ماند ....

    همچنین مواردی که اشاره شد با روندی که پیش می آورد موجبات وسواس فکری را هم فراهم می کند که خود عوارض دیگری دارد

    ابتدا تاپیک هایی که در مورد کمال گرایی و خطاهای شناختی هست را دقیق مطالعه فرمایید و سپس به موازات اینکه در پی اصلاح وضعیت خود از این جهت هستید در پی توجه به سلامت جسمی بخصوص تغذیه مناسب خصوصاً از نظر نشاط آوری و آرامش بخشی باشی .... آنگونه که متوجه شدم چندان به تغذیه اهمیت نمی دهید که البته منظورم کمیت نیست بلکه حتی کیفیت هم مد نظرشما نیست پس هم انتظار ضعف جسمی از نظر ویتامین ها را می دهم هم به هم ریختگی هورمونها بخاطر اضطراب و فشارهای روحی ... لذا پیشنهاد یک چک آپ را می دهم و ...... توجه به استفاده از مواد غذایی ای که نشاط آور هستند از جمله بعضی دم نوشها و عرقیات در این زمینه

    امیدوارم این پست را به خوبی مورد توجه قرار دهید و تاپیک بعدی شما در راستای گرفتن راهنمایی برای تغییر وضعیت باشد .... همینکه تصمیم بگیرید از این وضعیت رخوت و کسالت و ناامیدی بیرون آیید خود قدم مهم و اساسی و اولیه هست .... که دوستان شما را همراهی خواهند کرد ...

    شما هنرمند هستی پس هنرمندیت را در رابطه با خودت با این تصمیم نشان بده که بخواهی تغییر وضعیت از نظر شخصت و نگرش و روحیه دهی .... اینها مهمتر از تغییر شرایطتت هست .... این را مطمئن باش

    موفق باشی





  12. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 26 مرداد 95), hamed-kr (چهارشنبه 27 مرداد 95), meinoush (جمعه 05 شهریور 95), باغبان (سه شنبه 26 مرداد 95)


 
صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.