سلام
پیشاپیش تولد حضرت امام رضا رو بهتون تبریک میگم ،
ممنون
به قول حافظ :
عجب علمـی است علم هیئــت عشق
که چرخ هشتم اش ،هفتم زمین است
(در قدیم به خراسان هفتم زمین هم میگفتن)
اومدم بگم هستم هنوز نکنه شما نباشین ، حداقل اش این هست که هستیم و می شنویم .
یادتون میاد ازتون خواستم بهم بگین روزی چند بار مسواک میزنین ، یه علتی داشت ولی حالا علتش رو ازم نخواین. خب مقدار مسواک زدن تون خوب بود دیگه ، حالا برای این هفته تون یه پیشنهاد دارم(بیشتر تکلیف هست تا پیشنهاد) که بیشتر عملی هست ،یه کمی بذارین من خضر باشم شما موسی ازم نپرسین چرا.
این هفته یه کاری بکنین،علاوه بر وضو هایی که وقت نماز میگیرین هر روز بدون استثنا ، حدود ساعت یازده صبح و شش بعد از ظهر و قبل از خواب هم وضو بگیرین (اگر به قصد عبادت هم بگیرین که خیلی خوب تر هست)
اگر اون زمان حتی وضو هم داشتین دوباره وضو بگیرین به قول علامه حسن زاده(حفظه الله) وضوی روی وضو نور علی نور هست.
اگر قبول هست بهم خبر بدین و اگر خیلی از این کار هم احساس فشار می کنین بگین تا یه کار دیگه بگم .
به قول معروف اگه ریا نباشه من از وقتی که یادم میاد فکر کنم سن خیلی کمی داشتم هر شب با وضو میخوابم همینطور بدون وضو از خونه بیرون نمیرم حالا فرقی نمیکنه کجا وبرای چه کاری ولی اگه وضو نداشته باشم اون روز حس خوبی ندارم وقتی بیرون هستم. پس در این مورد اون ساعاتی که گفتین هم انجام میدم!
راستی در مورد کار واقعیت این هست که الآن با توجه به رکود شدید بازار نه تنها کارهای هنری حتی کارهای دیگه هم به شدت راکد هست ،نمی خوام بحث رو سیاسی کنم ولی واقعا دولت به خاطر رویکرد به شدت انقباضی در اقتصاد برای مهار تورم بازار رو حتی مالا یا خدمات بسیار ضروری تر رو با رکود مواجه کرده و طبق سنت این مملکت عموما سال آخر مانده به انتخابات کلاً مملکت رو دیگه باید کاملا امام زمان بچرخونه تا انتخابات بشه. ان شاء الله مردم به این بصیزت برسن که در انتخابات به کارنامه ها توجه کنن نه شعارها و تبلیغات.
به هر حال اگر می تونین نمونه کارهاتون رو جایی آپلود کنین من به کسی نشون بدم ،شاید بازار وسیع تری براش پیدا بشه . البته در این مورد کار هایی رو انتخاب کنین که بتونین با ابزار خودتون تیراژ قابل قبولی رو با قیمت مناسب عرضه کنین ،ببینیم خدا چی میخواد ، البته اگر کار جدی تر شد لطفا یه اشتراک بگیرین تا توی پیام خصوصی بهتون لینک ارتباطی بدم(راستی دل نبندین ،یه فرصت هست شاید بشه یا شاید هم نشه ،بسپارین به خدا بگین حقیقتا هر چی صلاح هست همون بشه).
باشه ممنون.
نگاه کنین ،الآن من خودم هم یه مدتی هست توی کار های تزیینی با پلی استر و رزین دارم کار میکنم ،اولا نیمه اول امسال که از این کار کلاً درآمد من تا حالا حدود هفتصد ،هشتصد هزار تومن بوده و اگر بخواد بازارش تکونی بخوره توی نیمه دوم سال هست (البته یه کار دیگه هم موازی دارم انجام میدم که فعلا باید کار کنم اصل سرمایه برگرده ،آخه یه مدت پیش لپ تاپم سوخت مجبور شدم قسطی یه لپ تاپ بردارم)
بعد من اومدم یه کسی که یه مدت زیادی کارش توی این حوزه بوده و بازارش توی محصولات تزیینی تا حدی ثبات پیدا کرده رو باهاش قرارداد کنترات بستم که شما طراحی کن من تولید می کنم و نهایتا ایشون هم با یه پخش کننده عمده در ارتباط هست که کالا به بازار بره.
حالا یه کالایی که ما میدیم به این سرپخش ،اون هم میده به پخش کننده های جزء ،اونها هم به مغازه دار میدن و توی همین پروسه مثلا کالایی که ما میدیم به پخش کننده عمده مثلا هفت هزار تومن نهایتاً توی مغازه قیمتش به شونزده هزار تومن میرسه.
به هر حال خدا بزرگه ببینیم چی میشه ، در مورد اون تکلیف هم زودتر بهم خبر بدین که می تونین یا نه.
در پناه خدا باشید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)