پول لوازم آرایش سر به فلک کشیده، ، ، پول از کجا بیاریم؟![]()
تشکرشده 2,261 در 917 پست
پول لوازم آرایش سر به فلک کشیده، ، ، پول از کجا بیاریم؟![]()
miss seven (یکشنبه 03 بهمن 00), الهه زیبایی ها (جمعه 01 بهمن 00), شمیم الزهرا (شنبه 02 بهمن 00)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام همدردی های فعال و پرانرژی
ان شاءالله همه تون سلامت باشین و تک تک لحظات زندگیتون با برکت باشه .
الهه جانم تولدت مبارک باشه دوست مهربونمتالار با وجود تو خیلی زیباتر و دلنشین تره .
تولد حضرت فاطمه (س ) رو هم به تمام همدردی های عزیز به خصوص بانوان و مادران دوست داشتنی تبریک میگم .
دوستتون دارم![]()
Mvaz (یکشنبه 03 بهمن 00), الهه زیبایی ها (دوشنبه 04 بهمن 00), باغبان (یکشنبه 03 بهمن 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 26 بهمن 00), طنین باران (یکشنبه 03 بهمن 00)
تشکرشده 141 در 76 پست
سلام
1-حالم خوبه
2-تولد خانم الهه زیبایی ها رو تبریک میگم
3-تولد حضرت فاطمه و روز مادر و زن رو هم تبریک میگم
پ.ن :امبدوارم هیچ کدوم جز بند 24 قوانین همدردی نباشه البته یکمی اجتماعی طور میخوره![]()
Mvaz (یکشنبه 03 بهمن 00), الهه زیبایی ها (دوشنبه 04 بهمن 00), باغبان (یکشنبه 03 بهمن 00), طنین باران (دوشنبه 04 بهمن 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام . دلشوره بدی دارم . حال مادر همسرم خوب نیست سی سیو بستری هست لطفا با دل پاک تون براش حمد بخونید صلوات بفرستید . ممنون
gholam1234 (یکشنبه 03 بهمن 00), mohammad29 (پنجشنبه 07 بهمن 00), Mvaz (دوشنبه 04 بهمن 00), الهه زیبایی ها (دوشنبه 04 بهمن 00), باغبان (دوشنبه 04 بهمن 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 26 بهمن 00)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
سلام طنین عزیزم
بد به دلت راه نده .....هر جوری خدا بخواد....و خدا هم همیشه خوب میخواد
هر جور بشه خوبه...چون سپردیم به خدا نه به خودمون ...
وظیفه ما فقط خدمت به مادر ...
راستی یه کلیپ خیلی قشنگ دیدم از مادر...بذار بذارم ببینید شماهم.
من دیدم گریه کردم
https://www.instagram.com/tv/CZEPo3N...dium=copy_link
روز مادر رو هم به همه مامان های گل تالار تبریک میگم ان شالله همیشه سایه تون بالای سر خانوادتون باشه
سون جان دوست قدیمی ممنونم ازتزیبایی از خودته دلنشینی از خودته
مهربون تویی دوست قدیمی
اقا محمد از شماهم ممنونم سلامت باشین![]()
mohammad29 (پنجشنبه 07 بهمن 00), Mvaz (دوشنبه 04 بهمن 00), باغبان (دوشنبه 04 بهمن 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 26 بهمن 00), طنین باران (دوشنبه 04 بهمن 00)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
یادش بخیر پیش یه روانشناس رفته بودم، میگفت ظرف احساساتت خیلی بزرگه. اون به حساب خودش داشت یه واقعیتی رو میگفت، ولی من اینرو یه نقطه ضعف قلمداد کردم...
ی
Mvaz (سه شنبه 05 بهمن 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 26 بهمن 00)
تشکرشده 141 در 76 پست
سلام
صعود تیم ملی تبریک میگم
ویرایش توسط باغبان : جمعه 08 بهمن 00 در ساعت 20:56 دلیل: بند 24 قوانین + عدم توجه به تذکرات
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلامی چون کوه استوار
در این پست می خواستم از یکی دو تا از بچه های قدیم تالار یادی کنم ،،،
یادی کنم از خانم شیدا. گرامی و آقای khaleghezey عزیز ،،،
ان شالله هر کجا هستید شاد و سلامت باشید :)
در پناه حضرت دوست![]()
ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 10 بهمن 00 در ساعت 15:32
Mvaz (یکشنبه 10 بهمن 00), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 بهمن 00), مدیرهمدردی (چهارشنبه 27 بهمن 00), افسونگر (دوشنبه 11 بهمن 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 26 بهمن 00)
تشکرشده 1,848 در 755 پست
ناشناسی که به تاریکی شب *** می برد شام یتیمان عرب
پادشاهی که به شب برقع پوش*** می کشد بار گدایان بر دوش
میلاد با سعادت آقا امیرالمومنین علی علیه السلام مبارک باشه.
- - - Updated - - -
تبریک ویژه روز پدر و مرد خدمت جناب سنگتراشان عزیز که سالهاست خالصانه، خاضعانه و مردانه تالار همدردی رو پدری می کنند.
چه بسیار افرادی که راه را به لطف خدا و یاری شما پیدا کردند، چه بسیار بواسطه این همدردی در مسیر قرار گرفتن،
پدر همدردی، روزت مبارک
فرشته مهربان (پنجشنبه 28 بهمن 00), مدیرهمدردی (چهارشنبه 27 بهمن 00), باغبان (چهارشنبه 27 بهمن 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 26 بهمن 00)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام دوستان همدردی
حناب mvaz از پست و تبریک زیباتون برای آقای مدیر سپاسگزارم
منم خدمت همه اهالی همدردی به خصوص جناب آقای سنگتراشان نازنین و آقایون تالار این روز بزرگ تبریک میگم ان شاالله که پیرو راه آقا امیرالمومنین ع باشیم![]()
Mvaz (سه شنبه 26 بهمن 00), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 بهمن 00), مدیرهمدردی (چهارشنبه 27 بهمن 00), باغبان (چهارشنبه 27 بهمن 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)