سلام اقلیما
خانومی عالی بود کارت
خوشحالم که اقلیما داره سعیش رو می کنه! مثل رایحه عشق عزیز حساسیت هات رو داری کنترل می کنی و عواقب
مثبتش رو هم می بینی!
فقط یادت باشه اقلیما! تغییرات زمانبره و طول می کشه تا نهادینه بشه!
دریای زندگیت الان به یک آرامش نسبی رسیده ولی ممکنه موج و طوفان ها بعدی در راه باشه پس خودت رو برای
اون روزها آماده کن!
به این جدال ادامه بده و همیشه به روزهای بهبود کاملت فکر کن! به اینکه شادی ، وابسته نیستی ، حساس نیستی
برات مهم نیست کی چی می گه و خلاصه حسابی برای خودت و زندگیت و آیندت برنامه داری! این فکر ها باعث
میشه خسته نشی! توقعی هم نیست چون داری این کار رو برای خودت انجام میدی! بعد هم یک هفته زمان کمیه
تا همسرت تعادل یاد بگیره! بهش زمان بیشتری بده و اگر نتونست به جای پرخاش بهش کمک کن! همراهی و
دوستی منظورمه البته نه امر و نهی و تعیین تکلیف!
اقلیمای عزیز باور داشته باش که با مرور زمان به لطف خدا همه چیز درست میشه اگر تو با مهارت بشی و از تلاطم ها
هم نمی ترسی چون ناخدای قوی و کار کشته ای هستی!
بدون توقع ادامه بده! بنویس این روند تغییرات رو برای خودت و هر تغییر مثبتی کردی به خودت جایزه بده!
هر اشتباهی هم کردی خودت رو تنبیه کن!
نوشتی :
یک هفته زمان کمیه! کمی بیشتر حوصله کن گلم! تو زمانبندی ذهنیت هم امر و نهی می کنی ها! :)ولی امیدوارم تعادل رو یاد گرفته باشه این هفته معلوم میشه که می خواد تعادل رو رعایت کنه و یا نه
نوشتی :
آهای خانوم باز منفی نگری؟ هنوز که پیش نیومده! مثبت فکر کن! نگذار ضمیر ناخودآگاهت منفی بافی کنه!الان تنها این مسئله داره آزارم می ده اینکه اگه تعادل رعایت نکنه می تونم باز هم با خودم و احساسم
بجنگم یا نه(طبق حرفهایی که باهم زدیم قرار شد یه هفته بره کوهستان و یه هفته نره)
اگر هم رعایت نکرد (که انشالا می کنه) تو باز هم ادامه میدی چون میدونی تغییرات زمانبره! ضمنا تو در جنگ با باورها
و تفکرات اشتباهت هستی نه احساس و خودت!
راستی اقلیما برای بهارشادی خیلی دعا کن!
خیلی گرفتاره این روزها







علاقه مندی ها (Bookmarks)