بچه ها من مشکلاتمو توی تاپیکای قبل نوشتم..
الان برگشتم خونه خودم و با شوهرم زندگی میکنم..میخوام دیگه کسی که قبلا بودم نباشم..روش زندگیمو عوض کنم..هررررر چی از خانواده شوهرم میبینم تحت هیچ شرایطی بهش نگم.اما واسه این کار به شما نیاز دارم.واسه اینکه زندگیم دیگه گیرای گذشته رو نداشته باشه کمک کنین..![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)