
نوشته اصلی توسط
she
آسمانی جان اینایی که گفتی و مثال زدی "محبت" نیست بلکه ابراز احساساته. کدوم محبت؟؟؟؟ من از صبح تا شب به تو بگم دوستت دارم که محبت نکردم! فقط ذهن تو رو اشغال کردم، حواست رو پرت کردم، ابراز احساسات به درد نخور کردم. احساست رو درگیر کردم.... همین!
این که اصن محبت نیست اسمش!! چه تلاشی کرده برای خوشحال کردن تو؟ اصن سعی نکرده تو رو بشناسه. اصن نپرسیده تو چی دلت میخاد! چه چیزی خوشحالت میکنه! با اون همه دقت و مراقبت و سیاست و جمع بندی هاش اینه نتیجه؟؟ لوس بازی و سه پیچ بودن که اسمش محبت نیست!! چه هدایایی برات خریده؟ می دونه چی دوست داری؟ چی لازم داری؟ چی سوپرایزت می کنه؟ چی اذیتت می کنه؟ چه فداکاری هایی کرده؟ چه کارهایی برات انجام داده که از ارزش دوست داشتنش رو نشون بده؟ چقدر سعی کرده درکت کنه؟ اصلن چرا تو رو اینقدر دوست داره؟ به خاطر کدوم اخلاقت؟ چه خصوصیت ویژه ای؟ چه امتیازی که در تو دیده و شناخته و مخصوص توست؟
بیخیال بابا!!!
.
علاقه مندی ها (Bookmarks)