به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 54

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 دی 93 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-10
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    1,414
    سطح
    21
    Points: 1,414, Level: 21
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 35 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آسمونی عزیز عشقی که شما میخواید باید در یه لحظه سراغتون بیاد . شما اینو میخواید؟ که در یک نگاه عاشق بشید؟
    بعضی موقع بعد از یک سال رابطه طرف عاشق میشه. اینو بدون دوست داشتن زیاد هم تبدیل به عشق میشه. به نظرم مشکل خود شمایید که دارین مقاومت میکنید که نمیوتنید عاشق بشید
    یکم خودتو رها کن در رابطت و جدی بازی در نیار بزار کودک درونت از نو بیدار شه. به این چیزا اصلا فکر نکن.

  2. کاربر روبرو از پست مفید darya4 تشکرکرده است .

    asemani (سه شنبه 24 اردیبهشت 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    وقتی رابطه ات رو با این آقا تموم کنی، حتمن یه زمان هایی دلت برای دوستت دارم شنیدن هاش تنگ میشه. ممکنه چند روز گوشیت رو نگاه کنی و هیچ پیامی نداشته باشی. ممکنه یه دفعه دوباره پیام بده و تو دلت بخواد جواب بدی.ممکنه احساس تنهایی کنی.
    .
    ممکنه مرد بعدی احساسات لطیفی نداشته باشه ولی هزارتا خوبیه دیگه داشته باشه، عاشقت نباشه و منطقی رفتار کنه یا یه ازدواج سنتی و حساب شده باشه. ممکنه یادت بیاد که میتونستی اینقدر احساسات دریافت کنی.
    .
    احساسات و اس ام اس ها و ابراز احساسات این آقا همیشگی نخواهد بود. بعدن حتمن کم میشه. پشت نقاب همه ی این ابراز احساسات، مطمئن باش که خود واقعی این آدم رو دیدی و شناختی. تا اگر دلتنگ حضور یه آدم عاشق شدی یادت بیاد که اون چه ویژگی های بدی هم داشته. مثلا همون قضیه ی مالی.
    .
    اینا دلیل نمیشه که نظرت رو عوض کنی همینجوری گفتم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید she تشکرکرده است .

    asemani (سه شنبه 24 اردیبهشت 92)

  5. #3
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط she نمایش پست ها
    آسمانی جان اینایی که گفتی و مثال زدی "محبت" نیست بلکه ابراز احساساته. کدوم محبت؟؟؟؟ من از صبح تا شب به تو بگم دوستت دارم که محبت نکردم! فقط ذهن تو رو اشغال کردم، حواست رو پرت کردم، ابراز احساسات به درد نخور کردم. احساست رو درگیر کردم.... همین!
    این که اصن محبت نیست اسمش!! چه تلاشی کرده برای خوشحال کردن تو؟ اصن سعی نکرده تو رو بشناسه. اصن نپرسیده تو چی دلت میخاد! چه چیزی خوشحالت میکنه! با اون همه دقت و مراقبت و سیاست و جمع بندی هاش اینه نتیجه؟؟ لوس بازی و سه پیچ بودن که اسمش محبت نیست!! چه هدایایی برات خریده؟ می دونه چی دوست داری؟ چی لازم داری؟ چی سوپرایزت می کنه؟ چی اذیتت می کنه؟ چه فداکاری هایی کرده؟ چه کارهایی برات انجام داده که از ارزش دوست داشتنش رو نشون بده؟ چقدر سعی کرده درکت کنه؟ اصلن چرا تو رو اینقدر دوست داره؟ به خاطر کدوم اخلاقت؟ چه خصوصیت ویژه ای؟ چه امتیازی که در تو دیده و شناخته و مخصوص توست؟
    بیخیال بابا!!!
    .
    آره she عزیزم . تو درست میگی . نمیگم محبت نکرده . اما اصلا منو نشناخت. حتی اینو خودشم به زبون آورد. اون قدر به من گفت اینجوری باش و اون جوری نباش که آخرش نفهمید که من واقعا کی ام ؟ چی دوس دارم ؟ از چی بدم میاد ؟ نگاهم به زندگی چطوره ؟ نظرم درباره آدما چیه ؟ و هزار تا سوال این مدلی !!! فقط راه رفت و گفت دوست دارم . میگم چرا ؟ فقط میگه می دونم با همه دخترا فرق داری! ولی آخرش خودشم اعتراف می کنه که منو نشناخته !!!



    نقل قول نوشته اصلی توسط she نمایش پست ها
    .
    ولی این چیزی هم که تو دوست داری، گرچه خیلی رومانتیک و دلپذیره ولی ...خب توی زندگی مشترک شما و همسرت دائما ور دل هم هستین اونوقت خیلی هم شاید به نظرت رومانتیک نیاد! (البته می دونم چی میگی ها)
    خداروشکر که گفتی می دونی چی میگم. وگرنه الان می خواستم دو ساعت توضیح بدم منظورم چی بوده :p;) در کل اینکه دوس دارم احساس نیاز به دوست داشته شدن کنم ، بعد ابرازش رو بشنوم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط darya4 نمایش پست ها
    آسمونی عزیز عشقی که شما میخواید باید در یه لحظه سراغتون بیاد . شما اینو میخواید؟ که در یک نگاه عاشق بشید؟
    بعضی موقع بعد از یک سال رابطه طرف عاشق میشه. اینو بدون دوست داشتن زیاد هم تبدیل به عشق میشه. به نظرم مشکل خود شمایید که دارین مقاومت میکنید که نمیوتنید عاشق بشید
    یکم خودتو رها کن در رابطت و جدی بازی در نیار بزار کودک درونت از نو بیدار شه. به این چیزا اصلا فکر نکن.
    نه عزیزم. به عشق در یه نگاه اصـــــــــــــــــلا اعتقاد ندارم. اتفاقا زیادی منطقی نگاه می کنم. اما از احساسات خودم خبر دارم. من جدی نیستم. خیلی شادم . به زندگی به دید شاعرانه نگاه می کنم. زندگی رو دوس دارم. دارم لذت می برم از زندگی کردن. مثل بچه ها از دیدن خیلی چیزا ذوق زده میشم و اتفاقا به خاطر همین رفتارام یه تاپیک هم زدم . اما ته همه این شاد بودنا و بچه بودن ها و خوشحال بودنا با منطقم زندگی می کنم. نه زندگی رمانتیک و ابراز عشق های مداوم و آتشین رو دوس دارم. نه زندگی عبوس و خشک رو. دلم میخواد شادی باشه ، محبت باشه ، همه اینا تو رفتارامون باشه . بعد یه موقع که دلتنگ میشی دوس داشتن و ابراز کردنش هم باشه .
    .
    دوس دارم طرف مقابلم یه مرد مغرور و با جذبه و با صلابت باشه . که یه دوستت دارم گفتنش برام فوق العاده با ارزش باشه و منتظر شنیدنش باشم. نه اینکه دوستت دارم گفتن مثل نقل و نبات بریزه . اون قدر که برام عادی بشه و حتی وقتی تو یه روز پونزده بار این رو شنیدم بار شونزدهم از فرط عصبانیت گوشیمو خاموش کنم .... فقط به خاطر اینکه دیگه نشنـــــــــــوم . نشنوم که کسی مثل کنه به من چسبیده و اجازه نفس کشیدن به من نمیده . که من لحظه ای رو برای خودم نیستم.
    .
    دوس دارم طرف مقابلم گاهی نباشه . گاهی فقط منطق باشه . گاهی فقط عشق . گاهی هردو. نه اینکه عشق و عشق و عشق و عشق ......


    نقل قول نوشته اصلی توسط she نمایش پست ها
    وقتی رابطه ات رو با این آقا تموم کنی، حتمن یه زمان هایی دلت برای دوستت دارم شنیدن هاش تنگ میشه. ممکنه چند روز گوشیت رو نگاه کنی و هیچ پیامی نداشته باشی. ممکنه یه دفعه دوباره پیام بده و تو دلت بخواد جواب بدی.ممکنه احساس تنهایی کنی.
    .
    احساسات و اس ام اس ها و ابراز احساسات این آقا همیشگی نخواهد بود. بعدن حتمن کم میشه. پشت نقاب همه ی این ابراز احساسات، مطمئن باش که خود واقعی این آدم رو دیدی و شناختی. تا اگر دلتنگ حضور یه آدم عاشق شدی یادت بیاد که اون چه ویژگی های بدی هم داشته. مثلا همون قضیه ی مالی.اینا دلیل نمیشه که نظرت رو عوض کنی همینجوری گفتم.
    SHE عزیزم خیلــــــــــــــــــــــ ـی دوست دارم. حرفات به شدت آرومم کرد. تو درست میگی . من دقیقا از همین می ترسم. که یه روزی تو آینده با خودم نگم می تونستم اون قدر عشق دریافت کنم ، اما نخواستم.
    تو درست میگی . من باید با دیدن معایبش اون موقع هاا خودمو قانع کنم. مشکل مالی ، سیاستش در برخورد با آدما ، جزیی نگر در حد افراطی بودن ، اینا همونایی هستن که من باید به کمکشون به احساساتی که شاید در آینده گریبانمو بگیره جواب رد بدم.
    دعا کنید ثابت قدم باشم .

  6. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    aysu (شنبه 25 خرداد 92), she (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 دی 93 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-10
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    1,414
    سطح
    21
    Points: 1,414, Level: 21
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 35 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پس شما باید با کسی ازدواج کنید که از شما خیلی بالاتر باشه و یکمی هم مغرور تا شما عشقشو بدست بیارین نه اون. می فهمم بعضی دخترا اینطورین . از اینکه یکی زیادی ابراز علاقه کنه خوششون نمیاد. میخوان همیشه تشنه عشق شوهر باشن. به نظرم درست نیست چون شاید بعد ها پشیمون بشین از اینکه چیا رو از دست دادین

  8. کاربر روبرو از پست مفید darya4 تشکرکرده است .

    asemani (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)

  9. #5
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط darya4 نمایش پست ها
    پس شما باید با کسی ازدواج کنید که از شما خیلی بالاتر باشه و یکمی هم مغرور تا شما عشقشو بدست بیارین نه اون. می فهمم بعضی دخترا اینطورین . از اینکه یکی زیادی ابراز علاقه کنه خوششون نمیاد. میخوان همیشه تشنه عشق شوهر باشن. به نظرم درست نیست چون شاید بعد ها پشیمون بشین از اینکه چیا رو از دست دادین
    نه دریای عزیزم. اتفاقا من خودم جزء دسته مغرورم. من هشت سال عاشق کسی بودم و لب نزدم. هرگز نمی تونم بیشتر از طرف مقابلم بهش ابراز علاقه و عشق کنم. دقیقا هم به همین دلیله که دلم میخواد همه چی آروم آروم پیش بره. عشق آتشین فقط باعث فلج شدن من میشه . چون من نمی تونم پا به پای اون حرکت کنم.
    من دوس دارم زندگی عرصه کار و تلاش باشه. و دوس داشتن در کنارش .
    به قول she عزیز من محبت کردن رو دوس دارم. نه ابراز علاقه بیخود رو.

  10. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    aysu (شنبه 25 خرداد 92)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها


    دعا کنید ثابت قدم باشم .
    عزیزم مرسی از لطفت :o
    برات بهترین ها رو از خدا میخوام.
    یه چیزی رو مطمئنم، مطمئنم : ما چیزی رو در زندگی به دست میاریم که خودمون خواستیم! (چه خوداگاه چه ناخوداگاه، چه با آگاهی چه از روی جهل)
    هر بلایی به سرمون بیاد خودمون آوردیم و ما فقط ما مسئول 100 درصد خوشبختی خودمون هستیم.
    مواظب خودت باش.
    .
    چه دعای خوبی رو خواستی : ثابت قدم بودن. مرسی!

    من دارم همه ی حرفایی رو که "دکتر فرهنگ هلاکویی" توی زندگیش زده گوش میدم. از اینترنت میشه دانلود دارد.
    شدیدا به همه ی جامعه بشریت خصوصا ایرانیها توصیه اش می کنم!

  12. کاربر روبرو از پست مفید she تشکرکرده است .

    asemani (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)

  13. #7
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط she نمایش پست ها

    من دارم همه ی حرفایی رو که "دکتر فرهنگ هلاکویی" توی زندگیش زده گوش میدم. از اینترنت میشه دانلود دارد.
    شدیدا به همه ی جامعه بشریت خصوصا ایرانیها توصیه اش می کنم!
    خانمی آدرس بذار ما هم دانلود کنیم .

  14. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آبان 92 [ 12:40]
    تاریخ عضویت
    1392-2-17
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    601
    سطح
    12
    Points: 601, Level: 12
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 74 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مواظب باش! عشق های آتشین با همون سرعتی که اوج میگیرن فروکش میکنن.
    یه نگاهی به تاپیک های انجمن بنداز.همه ما زندگی رو با عشق شروع کردیم ولی...
    بین منطق و احساسات حتما حتما منطق رو انتخاب کن

  15. کاربر روبرو از پست مفید قاصدکی در باد تشکرکرده است .

    she (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)

  16. #9
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط قاصدکی در باد نمایش پست ها
    مواظب باش! عشق های آتشین با همون سرعتی که اوج میگیرن فروکش میکنن.
    یه نگاهی به تاپیک های انجمن بنداز.همه ما زندگی رو با عشق شروع کردیم ولی...
    بین منطق و احساسات حتما حتما منطق رو انتخاب کن
    خانمی شاید تاپیکم رو کامل نخوندی . اگه منطقم رو انتخاب کنم که باید قبولش کنم. این بار شاید بر خلاف همیشه حق با احساسه .

  17. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    she (چهارشنبه 25 اردیبهشت 92)

  18. #10
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    بچه ها شب آرزوهاست
    تو رو خدا هرکسی که یادش موند برای من دعا کنه .
    خیلی نیاز به دعاهاتون دارم.

  19. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    she (شنبه 25 خرداد 92), مسافر زمان (جمعه 27 اردیبهشت 92)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.