به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 31 از 49 نخستنخست ... 11212223242526272829303132333435363738394041 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 301 تا 310 , از مجموع 488
  1. #301
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    چه داستان قشنگی بود باغبان، دوباره یه چَکی بود که خورد توی صورتم. داستان بسیار زیبایی بود

  2. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    maryam123 (شنبه 15 مهر 02), Mvaz (شنبه 15 مهر 02), باغبان (جمعه 14 مهر 02)

  3. #302
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array
    باغبان عزیز خیلی لذت بردم از مطلبی که گذاشتید ، واقعا حالمو خوب کرد .کاش قابلیت ذخیره کردن داشت.فعلا کپی میکنم جایی که جلو چشمم باشه
    چند شب پیش دخترم کسالت داشت و مجبور شدیم نصفه شب ببریمش دکتر.وفتی وارد بیمارستان شدیم دیدن اون حجم از بچه های بیمار و سوخته و دست و پا شکسته و .... خیلی تکونم داد.با خودم گفتم خدایا ما هرشب راحت سر میذاریم رو بالش و گله داریم از کندی کولر یا گرمی بخاری و....بعد چندتا بیمارستان تو این شهره ؟ چقدر آدم گرفتارن؟ یه حساب کتاب کردم مخم سوت کشید
    دیدن غم مردم غمگینم می‌کنه اما حداقل میگم کمتر ناشکری کنم

  4. 2 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    Mvaz (شنبه 15 مهر 02), باغبان (شنبه 15 مهر 02)

  5. #303
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آذر 03 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    161
    امتیاز
    10,803
    سطح
    68
    Points: 10,803, Level: 68
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    392

    تشکرشده 345 در 144 پست

    Rep Power
    46
    Array
    یکی از اساتید را اذیت کردم. گفته: تست رورشاخ را روی خودت اجرا کن هیچ امتحانی نیاز نیست بدهی. می خواهم به جور تست بدهم که در تفسیرش ناکام بماند. از اول این استاد با من مشکل داشت

  6. #304
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    شب که میشود و با همه نگرانی ها و دلواپسی ها و بغض هایم آماده برای بستن چشمانم میشوم یادم می آید که صاحبی دارم،مالکی دارم که خواب ندارد(لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لا نَوْمٌ)،برای من،برای ما برای همه مخلوقاتش،برای کودکان شیرین و معصومش،از مادر مهربانتر و از پدر فداکارتر است
    چشمانم را با خیالی آسوده و بدون ذره ای نگرانی میبندم ومیدانم او بیدار و نظاره گراست و میسپارم خودم را به آغوش محکم و مهربانش و میسپارم همه را به او که آگاه تر وحکیم تراز همه ماست
    اوکه مهربانترین است و اول و آخر فقط اوست
    هُوَ الْأَوَّلُ وَ الْآخِرُ وَ الظَّاهِرُ وَ الْباطِنُ هُوَ بِكُلِّ شَيْ‏ءٍ عَلِيمٌ

  7. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    dooo (یکشنبه 30 مهر 02), gholam1234 (پنجشنبه 27 مهر 02), maryam123 (پنجشنبه 27 مهر 02), Mvaz (پنجشنبه 27 مهر 02)

  8. #305
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    آدم بخاد نگاه کنه زندگی میتونه سراسر منبع اضطراب و نگرانی باشه و در نهایت به مشکلات گوارشی و نابودی انسان بینجامد! حتی نگرانی اینکه ناهار چی بخوریم؟! میتونه یه منبع استرسی و اضطرابی باشه و باعث بشه که زندگی مختل بشه.
    اینجاس که توکل به خدا میتونه خودش رو نشون بده و باعث آرامش انسان بشه که در نهایت باعث میشه آدم خیلی منطقی فکر و تصمیم گیری کنه.

    فکر مرگ هم عجیب تاثیر میذاره. اینکه هممون یه روزی خواهیم رفت و هممون مسافریم.

    البته در نهایت همون حرف قدیمی خودم رو میگم، زندگی توازنی هست بین همه چیز. همونقدر که به فکر وعده ناهار هیتی، به فکر مستمند هم باش. همانقدر که به فکر گسترش کسب و کارت هستی، به فکر خدا هم باش! اشکال اساسی زندگی هممون آینه که به یه طرف غلت میخوریم (ببخشید همه نه، خودم).

    دلم برای توصیه های دقیقه ۹۰ ای باغبان تنگ شده. آخرینش این بود: "یه سر به طبیعت بزن!". خیلی توصیه عجیبی بود. رفتم دل طبیعت و خیلی حال و هوام و نگاهم عوض شد. هر کی توی زندگیش یه باغبان داشته باشه، فک کنم چیزی نژاد دیگه توی زندگیش. قشنگ دو سال پیش بود که دیگه نفسم بالا نمیومد، جملات باغبان بود که به دادم رسید.

  9. 4 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    dooo (یکشنبه 30 مهر 02), Mvaz (پنجشنبه 27 مهر 02), paiize (جمعه 28 مهر 02), باغبان (جمعه 24 آذر 02)

  10. #306
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    اگر ما بخواهیم با نگرانی ها و اضطراب های روزانه زندگی کنیم که باختیم!!
    باید همیشه و همه وقت ،همه چیز را به خدا سپرد وخودمان هم در حال و در لحظه زندگی کنیم
    تلاش کنیم،از صبح که بیدارمیشویم حتی به فکر یک ساعت دیگه هم نباشیم چه برسه که نگران باشیم!
    تصمیم گیری میکنیم،برنامه ریزی میکنیم ،زندگی میکنیم اما نگران نیستیم،اما و اگر نمی‌کنیم،شاید و حتما نمی گوییم!
    نه به فکر مقدار درآمد و ...نه به فکر خوراک و...
    دقیقا بی ارزش ترین فکرآدم میتونه این دومورد باشه بلکه از جهتی مهمترین ها هستن!!!!
    باید تلاش کرد و روزی را از صاحبش خواست
    همین!
    این چند شب نگرانی و بی تابی ام برای مادرانی ست که بدن های تکه تکه شده ی فرزندانشان را میبینند،بی تابم برای کودکانی که در هنگام درد و زخم ،دست نوازشگر مادر و پدری نیست برایشان!
    اما باز می دانم و متوجه ام که خدا دارد خدایی اش را میکند و منِ کمترین عاجز از فهم عظمت و حکمت خدای مهربانم!
    از خدا صبری میخواهم در برابر این غم،،صبری نه به وسعت صبر پرودرگار بلکه به اندازه ی تاب و توان خودم!!
    ودر آخر تنها نگرانی ای که بنده ی خدا میتواند داشته باشد:

    مرا امیدِ وِصالِ تو زنده می‌دارد
    و گر نه هر دَمَم از هجرِ توست بیمِ هلاک
    نَفَس نَفَس اگر از باد نَشنوم بویش
    زمان زمان چو گل از غم کُنَم گریبان چاک


  11. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    dooo (یکشنبه 30 مهر 02), gholam1234 (جمعه 28 مهر 02), maryam123 (یکشنبه 30 مهر 02), Mvaz (جمعه 28 مهر 02)

  12. #307
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    باسلام، طرف صحبتم شما نبودین، کلی گفتم. بله ایشالا که اضطرابتون برطرف بشه

  13. #308
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    سلام


    مرا امیدِ وِصالِ تو زنده می‌دارد
    و گر نه هر دَمَم از هجرِ توست بیمِ هلاک
    نَفَس نَفَس اگر از باد نَشنوم بویش
    زمان زمان چو گل از غم کُنَم گریبان چاک



    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  14. #309
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام آقا غلام ان شاالله مثل همیشه توکل ات قوی تر از روز قبل بشه،

    خانم پاییز بوی توحید خاصی از متون شما به مشام می رسه،
    ان شاالله روز به روز موحد تر از قبل باشید و با این رایحه اطرافیانتان در زندگی سر مست کنید

  15. 3 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    dooo (یکشنبه 30 مهر 02), gholam1234 (جمعه 28 مهر 02), maryam123 (دوشنبه 01 آبان 02)

  16. #310
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 03 آبان 04 [ 21:41]
    تاریخ عضویت
    1393-12-14
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    16,549
    سطح
    82
    Points: 16,549, Level: 82
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 301
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,012

    تشکرشده 701 در 241 پست

    Rep Power
    81
    Array
    سلام به همگی شب پاییزیتون بخیر باشه

    یه کلیپی دیدم که یه پسر کوچولوی غزه ای از ترس داشت به خودش میلرزید و پرستار یا پزشکی که کنارش بود به زبون خودشون باهاش حرف میزد و پسر کوچولو یه باره بغضش ترکید و زد زیر گریه هر بار که نگاهش کردم باهاش اشک ریختم کاش اونجا بودمو و محکم بغلش میکردم کاش این جنگ‌ لعنتی تموم بشه هر چه زودتر خدایا خودت کمک کن
    پائیزه عزیزم منم شبها که میخوام بخوابم دقیقا یاد اون عزیزان میفتم که الان توی چه شرایطی هستن چه قدر ترس و اضطراب و درد و ....قراره تحمل کنن چند روز قراره ادامه داشته باشه الان هفته ی سومه امیدوارم خدا آرامش رو برگردونه به زندگیشون

  17. 2 کاربر از پست مفید dooo تشکرکرده اند .

    maryam123 (دوشنبه 01 آبان 02), Mvaz (یکشنبه 30 مهر 02)


 
صفحه 31 از 49 نخستنخست ... 11212223242526272829303132333435363738394041 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.