به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array

    ایا در برخورد باخواستگارانم اشتباه کرده ام؟؟

    سلام دوستان

    راستش یک موضوعی که واسم خیلی پر رنگ شده و داره اثر بدی رو زندگیم میزاره اینه که من اکثر

    خواستگارام بهم وابسته میشن ولی دلیلشو نمیدونم..حالا خیلی هاشون زیاد جدی نبوده و بعد از

    چندبارپیگیری بی خیال شدن اما دو مورد بودن که یکی 1.5سال پیش بوده و بعد از چندین بار جواب

    رد دادن وبلاک شدن درهمه جا هنوزم شعرمیگه و ایمیل می کنه واین خیلی منو اذیت می کنه..

    یک مورد دیگه هم چندماه پیش بود که اینجا مطرح کردمو جواب منفی دادم هنوز بی خیال نشده و بعد

    از دو ماه فهمیدم شبها میاد در خونمونو گریه می کنه!!!واقعابرام تعجب انگیز بود.. هر چی هم بلاک می کنم با یک شماره جدید پیام میده و زنگ می زنه!! واقعاخسته شدم ..

    از وقتی فهمیدم خیلی شکست بدی خورده

    خیلی حس بدی پیدا کردم و به خودم میگم دیگه نباید اصن دوران اشنایی باکسی داشته باشم..

    من تو دوران اشنایی اصلا هیچ وقت نشده قضیه رو عاطفی کنم و هروقت خواستگارام

    عاطفی کردن بهشون تذکر هم دادم..بایکی که مشورت می کردم می گفت به دلیل مغرور

    بودنت باعث میشه وابسته بشن دلیلشه وپسرا

    بیشتر از شخصیتای مغرور خوششون میاد..درسته به نطرتون؟؟من هیچ وقت دوست نداشتم کسی ضربه بخوره و این اتفاقا باعث شده خودم از همه بیشتر ضربه بخورم..

    راستی یک چیز دیگه که یادم اومد من برای اینکه دل کسی نشکنه خیلی خوب برخورد می کنم و

    باخواستگارامم همین طور.وخیلی مودبانه برای اینکه کدورتی پیش نیاد جواب منفی میدم.طوری که

    تاحالاچندبار پیش اومده که فکر کردن قضیه ناز کردن و..بوده.این رفتارم اشتباهه؟؟

    الان من هروقت گوشیمو برمی دارم کلی حالم بدمیشه..

    در کل دیگه هیچ انگیزه ای واسه خواستگار راه دادن ندارم..

    ممنون میشم دوستان نظرشونو بگن

  2. 3 کاربر از پست مفید SOGAND. تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 28 آبان 93), بانوی آفتاب (چهارشنبه 28 آبان 93), تیام (سه شنبه 27 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خواستگار قدیمی ام چه جوابی بدهم؟؟
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 96, 00:11
  2. چه جوری تمومش کنم رابطه ای رو که خودم نمی خواستم واردش بشم؟؟
    توسط mehdiiii در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 92, 10:20
  3. انتخاب همسر رو 100% گذاشتم به عهده پدر و مادرم...درسته كارم؟؟
    توسط amiri25 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 شهریور 92, 10:36
  4. در مقابل مشکلات خونواده کار دیگه ای از دستم برمیاد؟؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 04 شهریور 91, 23:07
  5. رفتارم درسته یا نه ؟؟
    توسط hamishegi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 20 آذر 89, 20:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.