سلام
شما با قرار دادن عکس از خودتون و نوشتن مطلب روی صفحه خودتون و این آقایون و امثال این کارها کم کم افرادی رو به خودتون وابسته میکنید
مسئله مهم اینه که افراد در پروفایلهای مجازی انقدر مطالب جالب و انسانی و متمدنانه شیر میکنند و به اشتراک میذارند که افرادی که با اونها در تماس هستند به اشتباه مثل یک فرشته به اونها نگاه میکنند در حالی که ...
اگر واقعا دلتون میخواد با احساسات پسرا بازی نکنید و کسی درگیر شما نشه پس دست از این دوستی های مجازی و رابطه های فیسبوکی و امثال اونها بردارید
چیزی که من تا حالا درک نکردم اینه که چرا بعضی از دختر ها باید برای اینکه لایک بیشتری بگیرند هر روز باید یک عکس جدید بذارند ، میدونم که نیاز به توجه دارند اما آخرش که چی حالا مثلا یک دختر هزار تا دوست پسر مجازی تو لیست دوستاش بود و یک میلیون لایک گرفت ، که چی ؟ کجای دنیا اینطوریه ؟؟
واقعا مسخره است که دخترا هر کاری میکنند تا یه نفر زیر عکسشون بنویسه نایس و قلب بذاره و ... در حالی که اگر دقت کنن پسرا این چرت و پلا ها رو زیر هر عکسی از هر دختری میذارن
از طرفی خیلی قاطع جواب منفی نمیدید و این افراد حس میکنند دارید ناز میکنید که اینکارتون هم اشتباهه
هر وقت حس کردید تمام مردم دارند در مورد شما اشتباه برداشت میکنند بجای اینکه تمام جامعه رو مقصر بدونید ،چند دقیقه به این فکر کنید که چه رفتاری از جانب شما باعث این اتفاقات شده








علاقه مندی ها (Bookmarks)