به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام

    شما با قرار دادن عکس از خودتون و نوشتن مطلب روی صفحه خودتون و این آقایون و امثال این کارها کم کم افرادی رو به خودتون وابسته میکنید

    مسئله مهم اینه که افراد در پروفایلهای مجازی انقدر مطالب جالب و انسانی و متمدنانه شیر میکنند و به اشتراک میذارند که افرادی که با اونها در تماس هستند به اشتباه مثل یک فرشته به اونها نگاه میکنند در حالی که ...

    اگر واقعا دلتون میخواد با احساسات پسرا بازی نکنید و کسی درگیر شما نشه پس دست از این دوستی های مجازی و رابطه های فیسبوکی و امثال اونها بردارید

    چیزی که من تا حالا درک نکردم اینه که چرا بعضی از دختر ها باید برای اینکه لایک بیشتری بگیرند هر روز باید یک عکس جدید بذارند ، میدونم که نیاز به توجه دارند اما آخرش که چی حالا مثلا یک دختر هزار تا دوست پسر مجازی تو لیست دوستاش بود و یک میلیون لایک گرفت ، که چی ؟ کجای دنیا اینطوریه ؟؟

    واقعا مسخره است که دخترا هر کاری میکنند تا یه نفر زیر عکسشون بنویسه نایس و قلب بذاره و ... در حالی که اگر دقت کنن پسرا این چرت و پلا ها رو زیر هر عکسی از هر دختری میذارن

    از طرفی خیلی قاطع جواب منفی نمیدید و این افراد حس میکنند دارید ناز میکنید که اینکارتون هم اشتباهه

    هر وقت حس کردید تمام مردم دارند در مورد شما اشتباه برداشت میکنند بجای اینکه تمام جامعه رو مقصر بدونید ،چند دقیقه به این فکر کنید که چه رفتاری از جانب شما باعث این اتفاقات شده

  2. 4 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), ali -guilan (شنبه 01 آذر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 30 آبان 93), واحد (شنبه 01 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خواستگار قدیمی ام چه جوابی بدهم؟؟
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 96, 00:11
  2. چه جوری تمومش کنم رابطه ای رو که خودم نمی خواستم واردش بشم؟؟
    توسط mehdiiii در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 92, 10:20
  3. انتخاب همسر رو 100% گذاشتم به عهده پدر و مادرم...درسته كارم؟؟
    توسط amiri25 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 شهریور 92, 10:36
  4. در مقابل مشکلات خونواده کار دیگه ای از دستم برمیاد؟؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 04 شهریور 91, 23:07
  5. رفتارم درسته یا نه ؟؟
    توسط hamishegi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 20 آذر 89, 20:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.