به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سلام....
    سوگند جان مساله قابل توجهی که ذهنم رو در مورد شما مشغول کرده نوع خاستگاری آقایون از شماست!!!!

    چهار ماه در ارتباط بودن و تلفن و زنگ و مسیج و... من اول با خودم فکر کردم در حد یک جلسه خاستگاری در منزل شما بوده بعد متوجه به قول خودت دوره آشنایی که شدم فهمیدم جریان این اصرار ها از جانب پسرها چی بوده...

    عزیز واقعا فکر میکنی این طور شناخت ها لازم باشه؟؟!!
    اگر قرار باشه شما با هر خاستگارتون مدتی وقت بگذرونید و تلفنی ارتباط داشته باشی میدونی چه پوستی از احساساتت کنده میشه؟؟
    پس دوره شناخت برای زمانیست که پسری به خاستگاری اومده و نظر شما تقریبا قطعی شده و
    برای مهر تایید مدتی در ارتباط باشید..اونم نه برای همه کس فقط برای کسی که نظرتون روش مثبته...
    گذشته از این حرف ها پسری که کار نداره اصلا قابل بررسی نیست مخصوصا اینکه خانوادش حمایتش نمیکنن که دیگه بدتر..حالا از مشکلات خانوادگیش بگذریم
    عزیزم کمی عاقلانه تر برخورد کن و بی جهت خودت رو درگیر روابط این چنینی نکن و به هوای اینکه حالا دوره شناخته خودت رو گول نزن...
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  2. 7 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), ali -guilan (جمعه 30 آبان 93), meysamm (پنجشنبه 06 فروردین 94), فرهنگ 27 (شنبه 01 آذر 93), کیت کت (جمعه 30 آبان 93), گوش ماهی (شنبه 01 آذر 93), واحد (شنبه 01 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خواستگار قدیمی ام چه جوابی بدهم؟؟
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 96, 00:11
  2. چه جوری تمومش کنم رابطه ای رو که خودم نمی خواستم واردش بشم؟؟
    توسط mehdiiii در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 92, 10:20
  3. انتخاب همسر رو 100% گذاشتم به عهده پدر و مادرم...درسته كارم؟؟
    توسط amiri25 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 شهریور 92, 10:36
  4. در مقابل مشکلات خونواده کار دیگه ای از دستم برمیاد؟؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 04 شهریور 91, 23:07
  5. رفتارم درسته یا نه ؟؟
    توسط hamishegi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 20 آذر 89, 20:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.