به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سوگند عزیز این یه ویژگی مثبت در شماست که به راحتی دل بسته کسی نمیشید و کاملا احساسی برخورد نمیکنید...

    اگر جوابتون به خواستگارتون منفی هست خیلی رک و پوست کنده بهش نه بگید اصلا خودت رو مجبور نکن که چون اون من رو دوست داره و ممکنه دلش بشکنه پس یکم بیشتر ادامه بدم و یا

    هر چیزه دیگه کلا فکر هرگونه کوتاه اومدن و ادمه دادن رو از سرت بنداز بیرون.. سوگند جان اشکال نداره یه انتقادی ازت بکنم؟؟؟

    ببین خودت هم کم مقصر نیستی من یه نگاه به تاپیک قبلی شما انداختم مربوط به ماه مرداد هست که تقریبا میشه 4 ماه پیش همون زمان هم گفتی نظرت نسبت به این آقا چندان مثبت

    نیست حالا به چه دلیل اینقدر کش دار شد رابطتون بماند چون به من مربوط نیست..اما عزیزم شما هرچی بیشتر ادامه بدی بیشتر اذیت میشی هم خودت و هم خاستگارت..

    شما جواب منفی خودت رو اعلام کن و دیگه هم کاری به عکس العمل آقا نداشته باش چون این دیگه مشکل خودشه که هنوز تعهدی بینتون شکل نگرفته تا این حد بهت وابسته شده

    یک انسان فهیم میدونه که رابطه ای که هنوز رسمیت پیدا نکرده نباید اونقدر بهش دل بست که دیگه نشه از دل بکنی..

    به هر صورت شما مسئول احساسات کنترل نشده اون آقا نیستی..

    به نظر من شما یک لیست از معیارهات تهیه کن و بعد به ترتیب اولویت طبقه بندیشون کن تا خودت سر دربیاری که دقیقا از ازدواج چی میخوای بعد ایشالله اگر کسی بود که با معیارهای

    شما تا حدی هم خوانی داشت جهت آشنایی بیشتر بررسیش کن...
    یه نصیحت خواهرانه: اصلا و تحت هیچ شرایطی تحت تاثیر گریه و اشک و چه میدونم دارم داغون میشم و بدون تو میمیرم قرار نگیر...

    چون مطمئن باش چنین آدمی سلامت روان نداره
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  2. 2 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 02 آذر 93), فرهنگ 27 (شنبه 01 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خواستگار قدیمی ام چه جوابی بدهم؟؟
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 96, 00:11
  2. چه جوری تمومش کنم رابطه ای رو که خودم نمی خواستم واردش بشم؟؟
    توسط mehdiiii در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 92, 10:20
  3. انتخاب همسر رو 100% گذاشتم به عهده پدر و مادرم...درسته كارم؟؟
    توسط amiri25 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 شهریور 92, 10:36
  4. در مقابل مشکلات خونواده کار دیگه ای از دستم برمیاد؟؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 04 شهریور 91, 23:07
  5. رفتارم درسته یا نه ؟؟
    توسط hamishegi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 20 آذر 89, 20:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.