به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 تیر 95 [ 00:33]
    تاریخ عضویت
    1393-5-02
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    4,365
    سطح
    42
    Points: 4,365, Level: 42
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,700

    تشکرشده 116 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اهمیت چهره در انتخاب همسر چقدر است؟ اجازهٔ خواستگاری بدهم؟

    سلام.دختری 26 ساله هستم ارشد مهندسی برق خوندم.با توجه به خواستگارایی که برام میومدن و باب دلم نبودن هر کدوم به دلایلی جواب رد شنیدن ازم. و بر حسب اتفاق عضو سایت همسریابی شدم. در اونجا با آقایی 30 ساله آشنا شدم. و یک سری صحبت های اولیه رد و بدل شد و دیدیم که میتونیم برای هم بیشتر وقت بذاریم تا همو بیشتر بشناسیم مخصوصا که از هم دور بودیم من در یک استان و ایشون در یک استان دیگر بودن. و از انجا به بعد ارتباط تلفنی ما آغاز شد. در ضمن ما چند تا عکس هم برای هم فرستادیم از خودمون تا همو دیده باشیم... مخصوصا برای من ظاهر و تیپ و هیکل مهم بودش! ما حدود دو ماه ارتباط تلفنی داشتیم و سعی کردیم بدون دروغ و ریا و کلک و صادقانه باهم بحرفیم و از خودمون بهم بگیم و تو ایم مدت با رابطه ای که داشتیم تا حدودیم حرفامونو بهم اثبات کردیم که جز واقعیت چیزی نبوده... و واقعا از همه لحاظ باب دل هم بودیم و دقیقا نگاهمون به آینده و توقعاتمون هم شبیه هم بودش... واقعا از اینکه همو پیدا کرده بودیم خیلی خوشحال بودیم. تا اینکه من بدلایل کاری برام کاری پیش اومد رفتم به استان ایشون و هماهنگ کردیم تا یک جای عمومی همو ببینیم. ولی وقتی من ایشونو دیدم باور نکردم که این همون آقایی باشن که من حدود 2ماه باهاشون می حرفیدم و عکساشونو دیده بودم... البته شبیه بودنا.. ولی خوب از لحاظ جثه ریز نقش تر از تو عکساشون بودن. لاغرتر و قد کوتاه تر! و حتی از لحاظ صورت به خاطر شرایط کاریشون که چند سال پیش در جنوب کار می کردن کلا صورتشون سوخته و داغون بودش...!!! که بمنم گفته بودن تحت درمان و دارن لیزردرمانی میکنن!! ولی فکرشو نمیکردم به این حد بدجور و داغون شده باشه صورتشون. راستش خیلی جا خوردم با دیدنشون و کلا بهم ریختم....!!!!! حتی خودشم از چهرم فهمید... کل ملاقاته حضوری ما به نیم ساعتم نکشید چون نتونستم تحمل کنم ایشونو با تموم علاقه ای که تو این 2ماه بینمون ایجاد شده بود...!! حال من چیکار کنم.... این آقا منتظر جواب اوکی من هستن تا با خونواده بیان برای خواستگاری... ولی من بعد از گذشت یک ماه از دیدار هنوز تو شوکم.... و نتونستم کنار بیام با چهره و تیپ و هیکل این آقا... اگر بخوام از شرایط این آقا هم بگم: کلا خیلی خیلی ساده پوش و ساده که با من خیلی فرق دارن من نمی گم خیلی بهترم و سعی کردم همیشه خوب بپوشم به ظاهرم میرسم. منو اون آقا دقیقا هم قدیم. اون آقا خیلی لاغرم هستن. من همیشه دوست داشتم همسرم تیپه مردونه و هیکل پری داشته باشن و وقتی کنارشم حس کنم واقعا یک مرد قدرتمند کنارمه که میتونم بهش تکیه کنم. این آقا از لحاظ شغلی و درآمد و صداقت و پاک بودن و مهربون بودن و صبوربودن واقعا عالیه... منو هم خیلی دوست داره. و من تو این یک ماه سعی کردم دیگه جواب تماساش و پیامک هاشو ندم و بتونم با فکر باز تصمیم بگیرم و اونم داره منو با این وضعیت تحمل میکنه ولی دیگه از بلاتکلیفی خسته شده.... تورو خدا بگین چیکار کنم...ببخشید که متنم خیلی طولانی شدش ولی مجبور شدم که کامل توضیح بدم تا بتونید راحت تر و بهتر راهنماییم کنید... مرسی.
    ویرایش توسط مسافر زمان : جمعه 03 مرداد 93 در ساعت 18:38 دلیل: اصلاح عنوان


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا استفاده از تخت خواب پدر و مادر بد است؟
    توسط voroujak در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 آبان 93, 21:56
  2. چرا شوهرم انقدر نسبت به من سرد و بی اهمیت است؟
    توسط نرگس شیروان در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 31 شهریور 91, 04:37
  3. دانشجو رواشناسی یا روانشناس در این سایت هست؟
    توسط ravanshenasiarshad در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 شهریور 91, 18:37
  4. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 مرداد 91, 20:23
  5. احترام یا صمیمیت کدام مهمتراست؟
    توسط setareh در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اسفند 86, 22:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.