سلام دوستان
عرض خسته نباشید دارم خدمت کارشناسا و دوستان خوب خودم تا به امروز
یه مدت نبودم که شاید بهتر بگم تو این مدت به قول معروف ماه عسل اگه اسمشو بزاریم بهتر باشه
ماه عسلی که توش پر از شک برام تا به الان ایجاد شد
شک به زندگی همسرت کسی که تا به الان بهت ابراز عاطفی کرده و می کنه ولی تو با این طرز فکر عقب موندت همش شک داره وجودتو می خوره یا شایدم شک اسمشو نزاریم تصادف های نایاب زندگی قشنگ تره
دیگه دل و رمغی برای نوشتن ندارم فقط می خوام کسی با من همدردی کنه تا یکم فکر و روحم اروم شه
نه افسردگی اومده سراغم نه مشکل حاد
ولی نمی دونم .....با خودم درگیرم با کارهام درگیرم با زندگیم درگیرم....با احساسم درگیرم....تو فکرم تو هر چی که بگی هستم.....
دل کاری رو ندارم منی که 9 ساله ورزش می کردم و هر روز خدا پا به پای خودم خوب و خوش و خندون بودم الان دیگه دل و رمغ ندارم
نمی دونم چه مرگمه
همش عصبیم همش با همسرم یه جور برخورد می کنم تا بهش بفهمونم از بعضی اتفاقات ناراحتم دلخورم
دلگیرم از همه








علاقه مندی ها (Bookmarks)