به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 89
  1. #21
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    دارم سعی میکنم آرامشو حفظ کنم و عجله نکنم .
    باید برنامه ریزی داشته باشم برای کارهام اما یه کم سردرگمم
    نمیدونم جرا اینقدر دوست دارم همسرم دوسم داشته باشه من هیچ وقت کمبود محبت نداشتم . خانواده خیلی خیلی خوبی دارم و همه جوره بهم محبت میکنن . چی کار کنم که این حس تو من ضعیف شه ... اینکه برام این همه اهمیت نداشته باشه که همسرم عاشقم باشه یا دوسم داشته باشه ؟
    راهکاری هست ؟ خواهشا غیر از کلاس و خرید و تفریح باشه .چون این یه نیاز دیگه هست

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 اسفند 92 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1392-3-03
    محل سکونت
    زیرطاق کبود
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    1,316
    سطح
    20
    Points: 1,316, Level: 20
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    104

    تشکرشده 162 در 83 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام زندگی موفق میشه لطفا به تاپیک منم سری بزنی ونظرت وبهم بگی
    http://www.hamdardi.net/thread-28490.html

    - - - Updated - - -

    برعکس شما من بی محبتی ازدوران کودکی تابحال همراهم بوده ومحبت همسرم برام خیلی مهمه

  3. #23
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    دوستان نظر خاصی ندارن ؟
    آقایون چه نظری دارن ؟ از دیدگاه آقایون نقطه ضعف ها و قوتهای رابطه ما چطور ارزیابی میشه ؟ از نظر خانومها نقطه ضعفهای شخصیه من چقدر بحرانیه و راه حل هر کدوم ؟

  4. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 92 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1392-2-02
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    1,214
    سطح
    19
    Points: 1,214, Level: 19
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 214 در 130 پست

    Rep Power
    37
    Array
    ببین عزیزم،بنظر من این ضعف نیست که بخوای همسرت عاشقت باشه.همه زنها همینند و اگر اینطور نباشن ضعفه.چون خدا مرد رو طالب آفریده و زن رو مطلوب. جنس زن دوست داره همیشه مطلوب و معشوق باشه و همه ما اینو در وجودمون حس میکنیم.
    اما شما الان به دلایلی نباید رو این موضوع تمرکز کنی.نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه.یه مثال میزنم هر چند ناقص.میل به خوردن غذاهای خوشمزه یه میل طبیعی تو وجود ماست اما گاهی به دلایلی پزشک به ما پرهیز غذایی تجویز میکنه .یعنی ما باید برای مدتی بی توجه باشیم نسبت به این میلمون هر چند واقعا سخته.اگه دوستان بهت پیشنهاد خرید یا ... میدن چون میخوان بگن تمرکزتو از این موضوع خارج کن وگرنه نمیتونی این نیاز و این میل رو در وجود خودت نابود کنی.
    یه بار تو تلویزیون یه روان شناس میگفت خانما بعد از مادر شدن میتونن خیلی از محبتهای مورد نیازشون رو از طریق بچه شون دریافت کنن.من مادر نیستم اما دور و برم دیدم که واقعا اینطور هست.شاید بتونی لحظات بیشتریو با دخترت بگذرونی و با هم بازی کنین و به هم محبت کنین.امتحانش کردی؟

  5. 2 کاربر از پست مفید reyhan تشکرکرده اند .

    nosh nosh (دوشنبه 13 خرداد 92), zendegiye movafagh (دوشنبه 13 خرداد 92)

  6. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 تیر 93 [ 22:29]
    تاریخ عضویت
    1392-2-17
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    1,506
    سطح
    22
    Points: 1,506, Level: 22
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    123

    تشکرشده 232 در 92 پست

    Rep Power
    32
    Array
    زندگی موفق عزیز این حس بدی نیست که بخوایم نابودش کنیم خیلی طبیعی هستش و اگه نباشه جای تعجب داره یکم فکوستو بزار روی مسائله دیگه تا ذهنت کمتر درگیر این مسئله بشه دوست داشتن کمبود نیست یه نیازه درونه همه آدمها است .درست خرید و غیره مشکلت و حل نمیکنه ولی ذهنت درگیر مسائله دیگه میشه و روحیه پیدا میکنی خودت و با دخترتم مشغول کن تفریحاته دو نفره برید یه دختر به این گلی داری خودت و با چرا های زندگیت کمتر اذیت بکن باور بکن همش حل میشه به خودت یه زمانی بده یه پرسه ای بزار که تو این دو ماه میخوام این کارو این کارو بکنم و برو جلو ذهنت و در گیر اون برنامه ات بکن تا کمتر اذیت بشی بعد که اون دو ماه تموم شد یه نگاه بکن ببین رابطه ات باشوهرت چه جوری شده و چه تغییری کرده یعنی میخوام بگم تو این دوماه درخواست محبت و عشقولانه از شوهرت اصلا و اصلا نداشته باش فقط و فقط روی کارت و خودت ذوم بکن به خودت پرسه بده فکر کن یه پروژه داری که دوماهه باید تحویلش بدی

  7. کاربر روبرو از پست مفید nosh nosh تشکرکرده است .

    zendegiye movafagh (دوشنبه 13 خرداد 92)

  8. #26
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام ریحان عزیز امتحانش کردم اما محبت مادر و فرزند رو نمیشه با محبت زن و شوهر مقایسه یا جایگزین کرد. من متوجه منظور شما شدم . بله باید یه مدت انتظار نداشته باشم .
    نوش نوش عزیز متوجه شدم . خیلی سخته اما خودم هم امیدوارم

  9. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آبان 92 [ 12:40]
    تاریخ عضویت
    1392-2-17
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    601
    سطح
    12
    Points: 601, Level: 12
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 74 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم اینکه تو عاشق همسرت هستی و دلت میخواد اونم عاشق تو باشه خیلی عالیه فقط ماجرا وقتی بحرانی میشه که تو فقط روی این موضوع تمرکز کنی و از جنبه های دیگه زندگی شخصیت غافل بشی.
    من یه تاپیک جدید نوشتم " عزیزم به من نزدیک نشو! " تو قسمت مقالات. خوندنش بهت کمک میکنه.
    باز هم برای بهبود اعتماد به نفست تلاش کن
    ویرایش توسط قاصدکی در باد : چهارشنبه 15 خرداد 92 در ساعت 15:24

  10. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    سلام خواسته بودین آقایون نظر خودشون رو اعلام کنن و من هم تمام تاپیکهای شما رو خونده بودم ولی از این دیدی که ذیلا عرض میکنم ندیدم کسی چیزی گفته باشن
    میخوام مساله رو از دیدگاه همسرتون ببینیم.
    1.نمیدونم آیا شما اون داستان قدیمی شیر و هیزم شکن رو شنیدین که نتیجش این بود که زخم زبون بدتر از زخم تبره؟
    میدونین با اون جمله ای که توی اون دعواتون بهش گفتین چی کار کردین؟ اگر شما مثلا یه توهین به خانوادش میکردین یا مثلا یه ضعفی رو در مثلا قدرت جنسیش بهش نسبت میدادین اینقدر برای شوهر شما ثقیل نمیتونست باشه چون این چنین مواردی با اینکه مشهوره که میتونه یه مردو از
    عصبانیت منفجر کنه اما میتونه درک بشه که یه لحظه تو شدت عصبانیت از طرف مقابل شنیده شده اما حرف شما میدونید چی بود؟ حاصل چند سال تلاش رو که به یه شرکت موفق و سرپا تبدیل شده با همت و هوش ایشون نبوده
    اینو من که یه مرد هستم و میتونم به خوبی با همجنس خودم همذات پنداری کنم دارم عرض میکنم. همسر شما قطعا فرد باهوشیه که تونسته از نظر شغلی بسیار موفق باشه پس توی یک لحظه خیی چیزا میاد تو ذهنش مثلا اینکه همسر من تمام این چند سال همچین اعتقادی داشته و خودشو رو
    نکرده بوده ولی حالا حرف دلش از دهنش پرید. این همون رمز این تنفر و کینه شدیدیه که از شما به دل گرفته اینا رو نگفتم برای اینکه نبش قبر کرده باشیم بلکه شما چاره خواسته بودین و این چاره از روی شناخت اصل مشکل شناخته شدنیه
    این همون زخمیه که عرض کردم. اینه که باعث شده اون فقط در فکر این باشه که سخت ترین تنبیهات و بلاها رو از قبیل خیانت یا طلاق مستحق شما بدونه. این رو حتی با دل شکستن هم مقایسه نمیشه کرد حتی دل شکسته رو هم با این که سخته ولی با تلاش زیاد میشه دوباره بدست آورد
    اما چنین ماجرایی رو با وجود اینکه نمیخوام اینطوری بگم ولی به نظر من جمع کردنش برای هر کسی ممکن نیست
    2.در یه پستی نوشتید که چند بار التماس کردین به ایشون ولی خوب موثر نیفتاده و از این بابت خیلی ناراحتید
    با توجه به مطلبی که در پاراگراف 1 عرض کردم و از اونجا که اصلا هر مشکلی که بخواهیم حل کنیم باید علت اون مشکل رو از بین ببریم راه حلی که من براتون سراغ دارم یه چیز دیگست من توی همکاران و دوستانم چنین افرادی رو دیدم
    و دقیقا به همین علت با توصیه بعضی دوستان که بحث از محکم بودن و رفتار جراتمندانه و قاطعیت در کلام و... داشتن مخالفم واین طور که معلومه تا بحال افاقه نکرده و لحظه به لحظه ایشون از شما دورتر شده و متاسفانه به سمت زن یا زنان دیگری کشیده شدن واین یعنی اگر قضیه کمی
    دیگه روندش تغییر نکنه به مرحله غیر قابل بازگشت میرسه و اونوقت از دست شما و ما و هیچ مشاور دیگری کاری برنخواهد اومد اینو گفتم تا به اهمیت موضوع و میزان بغرنج بودن مساله کمی بیشتر توجه کنید نه اینکه تو دلتون خالی بشه
    3.من نمیدونم که آیا شما به اون حرفی که زدید اعتقاد داشتید یا خیر؟ مهم هم نیست که جوابتون چیه اما آیا در اون مواردی که فرمودین بهش التماس کردین دوباره مثل قبل بشین و ... از این منظری که بنده عرض کردم اشاره کردین؟
    از بعضی از پستهاتون متوجه شدم که هنوز با ایشون لحظات دوستانه و یا عاشقانه ای رو هر چند کم و بندرت اما دارین درسته؟ شما باید در چند تا از چنین لحظاتی آخرین تلاشهاتونو بکنین تا بتدریج یه مرهمهایی روی دقیقا همون زخمی که در بند 1 عرض کردم بذارین تا اولا از سرعت اون
    دور شدنشون از شما کم بشه و ثانیا کم کم و باز با تاکید بیشتر کم کم به ترمیم روابط برسید
    4.اما پیشنهاد خودم اینه که با قبول قلبی اشتباه خودتون در همین لحظات دوستانه یا عاشقانه دست همسرتونو بگیرید و جملاتی که مضمون حرفهایی که در زیر میزنم از فهوای کلامتون بیرون بیاد به ایشون بگید البته با هر انشای دیگه ای که خودتون صلاح میدونین ولی اصل مطلب رو حتما باید
    بگید
    فلانی جان ایکاش زبونم کار نمیکرد اون لحظه ای که اون حرفو بهت زدم در حالیکه هیچ وقت تو دلم بهش اعتقاد نداشتم و بدون اینکه بدونم چنان حرفی چه معنیی میده همینطوری پروندم در حالیکه هر دوتامونم میدونیم که چه حرف بی اساسی بود و توی این چند ماهی هم که نبودم و
    شرکت به پیشرفت خودش ادامه داد بیشتر هم معلوم شد حالا واقعا نمیدونم چطوری از دلت دربیارم و... بقیشو هم خودتون عباراتی مناسب حال اون لحظه ایشون پیدا کنین و بذارین
    اما دلیل اینکه چنین عباراتی رو پیشنهاد کردم همون عبارتی بود که در بند 1 عرض کردم که ایشون دنبال یک تنبیه بسیار سخت برای شما هستن و شاید این تا حدی شکستن شما رو در مقابل خودش همون تنبیه بتونه به حساب بیاره وگرنه مطمینم که ایشون تا آخر ماجرا را خواهد رفت ما مردا
    اگر کینه ای باشیم با عرض معذرت از برادران عزیز کینه شتری خواهیم داشت و واقعا دیگه به هیچ صراط دیگری مستقیم نخواهیم شد و علت اینکه عرض کردم که کار هر کسی نیست که این ماجرا رو جمع کنه همین بود زیرا به هر حال مشکل بسار بزرگ درمان بسار سختی هم داره مثل همین
    شکستن خود
    اما مطلب دیگه ای که میشه ضمیمه حرفاتون بکنین و نمیدونم که تا الان کردین یا نه اینه که روی تعهد و قول مردانه شون در ابتدا و مراحل اولیه زندگیتون دست بذارین این حرف و قول مردانه یکی از مواردیه که تو ذات قریب به اتفاق مردها و البته نه همگی آنها وجود داره و با گفتن چنین
    مسایلی میشه روح خیلی از مردا رو تاچ کرد مثلا از خاطرات خوش و روزهای عاشقیتون و قولهایی که در اون ایام دادن و یا در هنگام پیمان ازدواج به شما دادن به یادشون بیارید تا بیاد بیاره که این لحظاتی که با زن یا زنان دیگری مثلا به عنوان لحظات عاشقانه میگذرونه مثلا همون موتور
    سواری یه موقعی حتی بهتر و لذت بخشترش رو با شما داشته و خلاصه چنین مثالهایی براشون بیارید که همون طور که عرض کردم در قریب به اتفاق مردها موثر واقع میشه
    5.اما مطلب آخرم همون مطلب بدیهی و واضحه که احتمالا هر مشاور و راهنمای دیگر هم اینو بهتون گوشزد کردن و اون هم هنرمندی در مسایل زناشوییتون است که در تالار همدردی نمیشه زیاد در موردش توضیح داد ولی اثرمندی آن را همه خوب میدونیم
    اما حرفی که قبل از همه این حرفها باید میزدم این بود که آیا واقعا میخواهی زندگی ات را حفظ کنی یا خیر اما به این دلیل نپرسیدم که اولا از پستهای آخر این تاپیک شما چنین بر میاید که همینطور است و از طرفی فرزند معصومی در گیر و دار این ماجراها درگیر است و از شکست این
    ازدواج بیش از همه او متضرر خواهد شد
    پس با توجه دادن دوباره شما به مطلبی که در مورد دورتر شدن لحظه لحظه ایشون عرض کردم و اینکه خیلی زود دیر خواهد شد خواهشمندم دست بجنبانید و قضیه رابه امان خدا و به پرسیدن و مشورتهای تئوری و بدون عمل نسپارید
    ویرایش توسط اثر راشومون : پنجشنبه 16 خرداد 92 در ساعت 02:55

  11. 2 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 21 خرداد 92), zendegiye movafagh (یکشنبه 19 خرداد 92)

  12. #29
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام آقای
    راشومون
    قطعا دوست دارم زندگیمو درست کنم و واقعا زندگیمونو دوست دارم .
    دقیقا حق با شماست و خیلی از کارهایی که گفتید رو انجام دادم . از جمله یادآوری خاطرات خوش گذشته و ابراز پشیمونی از حرفی که زدم که تازگی ها یه کم کمرنگ شده چون درگیر ساختن کارگاه تو شهر خودشون شده و تازه بهم پیشنهاد کرد که یه سر به شرکت بزنم . چون شرکت تو این ماه افت فوق العاده شدیدی داشته و خودش هم تو شهرشونه ..
    رفتارش کمابیش با من بهتر شده اما یه سری چیزای نا امید کننده وجود داره
    میگه هیچ هدفی ندارم . فقط میخوام چند تا منبع درآمد برا زن و بچم درست کنم تا در رفاه باشن بعد بمیرم میگم خانوادت بدون تو این رفاهو نمی خوان . بعد میگه قبلش فلان ماشینو بخرم بعد بمیرم . میگم خوبه همین که دوست داری این ماشینو بخری یعنی آرزو داری بخری خیلی خوبه . میگه عشق وجود نداره . از بس به خاطر چهره زیباش تحویلش میگیرن بهم می گه اگه ضوهرت یه آدم قد کوتاه چاق بود دوسش داشتی ؟ گفتم خب در اون صورت حتما یه چیزی توش دیدم که انتخابش کردم دیگه . گفتم اینطوری نمیشه گفت . البته قبل از ازدواج آدم باید بگه اگه زنت یا شوهرت در آینده نقص عضو شه بازم همین قدر دوسش داری ؟ میگه اینا همه دوست داشتنای معمولیه . عشقی وجود نداره
    مثلا امروز صبح داشت از دوربینمون تعریف میکرد که گفت اگه دست من باشه 50 سال عمر میکنه اینو یه طورری گفت که ادامش من گفتم اگه تو دست من باشه؟ گفتم مگه تا حالا بد نگهش داشتم گفت نه بعد کلی زیر روروش کرد و گیر داد که پلاستیک یکی از زیپاش (زیپ کیف دوربین )افتاده .. گفت دو سال . با لبخندگفتم تو فقط منو بکوب یه بار بالا نبری .گفت تو بالا رفتی و من نبردم ؟
    میگم خب الان چه ایرادی دارم میگه چند وقت صبر کن تا بهت بگم یعنی منو زیر ذره بین گذاشته تا ازم عیب و ایراد بگیره . هرچقدر هم همه ازم تعریف میکنن اصلا توجهی نداره .میگم خب من خودمو با هر کی مقایسه میکنم تا ایرادامو برطرف کنم میبینم ایراد خاصی ندارم میگه منم از همه مردا بهترم میگه من بهترین مرد دنیام تو میتونی بهترین زن دنیا باشی ؟؟ من گفتم خب دوست دارم اما هر آدمی رو با همه خوبیها و بدیهاش آدم باید دوست داشته باشه که بعد از مدتها دوباره گفت من داشتم . نداشتم ؟ گفتم چرا
    همچنان اس ام اس بازی داره اما یه کم کمتر شده

    تو این مدت میخواسته دوباره طعم آزادی رو بچشه اما مشروب و زنها راضیش نکردن و یه جورایی داره به پوچی میرسه دوست دارم بهش کمک کنم .
    من تو این مدت با مادرشوهرم رفته بودم شهرشون پیش شوهرم که مشغوله کاراش هست و بعد از 5 روز اصرار داشت که برگردیم منم قبول کردم . روی دقتم دارم کار میکنم چون چشمم ضعیف شده باید برم عینک بگیرم و میدونم خیلی رو دقتم تاثیر داره
    البته من فقط وضعیتم رو نوشتم بعد از یه هفته .. دوباره بهم نگید رو شوهرت تمرکز کردی چون خودم رو مشغول کارها میکردم و سعی میکردم روش زوم نکنم
    ببخشید که اینقدر پراکنده نوشتم
    ویرایش توسط zendegiye movafagh : یکشنبه 19 خرداد 92 در ساعت 19:02

  13. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 شهریور 92 [ 22:14]
    تاریخ عضویت
    1392-2-06
    نوشته ها
    122
    امتیاز
    575
    سطح
    11
    Points: 575, Level: 11
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 164 در 76 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام زندگى موفق عزيز من تاحالا تمام تاپيكتو دنبال كردم نظرى نداشتم چون بقيه دوستان خوب همراهيت كردن ومن باهاشون هم نظر بودم،... اما واقعاً صبر و بردباريت تحسين داره چون فكر ميكنم هر كسى نميتونه اين وضعيت را به اين خوبى و با آرامش كنترل كنه مثل شما اما كار خوبى ميكنى كه اصلاً sms بازياشو به روى خودت نميارى چون اينجورى بيشتر روش به روت باز ميشه اميدوارم با اين همه صبر و بردبارى به نتيجه مطلوبت برسى اينو بدون شوهرت اگه به روتم نياره حتماً قدرتو ميدونه.موفق باشى

  14. کاربر روبرو از پست مفید هم صحبت تشکرکرده است .

    zendegiye movafagh (دوشنبه 20 خرداد 92)


 
صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کاش طرز فکر مردم نسبت به دخترایی که عقد کوتاه مدت داشتند تغییر کنه.لطفا بخونید
    توسط دختری در جستجوی کمال در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 اردیبهشت 97, 08:39
  2. شناسایی ضعفهایم ، تلاش برای تغییرات مثبت در خودم و زندگیم . راهنمایی کنید.
    توسط zendegiye movafagh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 13:14
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 22 اردیبهشت 91, 19:01
  4. میخوام تغییر کنم(درونگرایی خوب یا بد؟!!)
    توسط nazlin1990 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 مهر 90, 23:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.