به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سوگند جان سلام
    ببین بزار با مثال منظورم بگم تو اگه برای یه نفر جک بگی طرف انقدر بخنده تا بمیره یا از شادی از پتجره بپره تو چه نتیجه ای میگیری؟!!!!طرف بیماره
    یا کسی که با کوچکترین محرکی عصبانی میشه و چاقو میکشه یعنی طرف بیماره
    سوگند جان تو الگوهای انتخابت مشکل داره نا خوداگاه پسرهای مسیله دار جذب میکنی یا اونهارو بیشتر جذب میکنی.....یا حداقل اینایی که تو گفتی جز اون مشکل داران.
    ادم با شخصیت عاشق هم باشه نمیاد دم در خونه ادم گریه کنه و یا شعر بگه خواستگار اینطوری نوبره!!!!
    به قول احساس بهاری همین مردان که فردا خشمشون هم سالم نیست و پای چشم دختر کبود میکنند.مشکل شخصیتی دارن کلا ارتباطی به شما نداره با هر کی بودن همین بود وضعشون شما خودت سرزنش نکن فقط ریشه یابی کن اولگوی انتخابت اصلاح کن.

    ویرایش توسط کیت کت : جمعه 30 آبان 93 در ساعت 01:23

  2. 4 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 30 آبان 93), فرهنگ 27 (جمعه 30 آبان 93), میشل (چهارشنبه 22 بهمن 93), شیدا. (جمعه 30 آبان 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سلام....
    سوگند جان مساله قابل توجهی که ذهنم رو در مورد شما مشغول کرده نوع خاستگاری آقایون از شماست!!!!

    چهار ماه در ارتباط بودن و تلفن و زنگ و مسیج و... من اول با خودم فکر کردم در حد یک جلسه خاستگاری در منزل شما بوده بعد متوجه به قول خودت دوره آشنایی که شدم فهمیدم جریان این اصرار ها از جانب پسرها چی بوده...

    عزیز واقعا فکر میکنی این طور شناخت ها لازم باشه؟؟!!
    اگر قرار باشه شما با هر خاستگارتون مدتی وقت بگذرونید و تلفنی ارتباط داشته باشی میدونی چه پوستی از احساساتت کنده میشه؟؟
    پس دوره شناخت برای زمانیست که پسری به خاستگاری اومده و نظر شما تقریبا قطعی شده و
    برای مهر تایید مدتی در ارتباط باشید..اونم نه برای همه کس فقط برای کسی که نظرتون روش مثبته...
    گذشته از این حرف ها پسری که کار نداره اصلا قابل بررسی نیست مخصوصا اینکه خانوادش حمایتش نمیکنن که دیگه بدتر..حالا از مشکلات خانوادگیش بگذریم
    عزیزم کمی عاقلانه تر برخورد کن و بی جهت خودت رو درگیر روابط این چنینی نکن و به هوای اینکه حالا دوره شناخته خودت رو گول نزن...
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  4. 7 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), ali -guilan (جمعه 30 آبان 93), meysamm (پنجشنبه 06 فروردین 94), فرهنگ 27 (شنبه 01 آذر 93), کیت کت (جمعه 30 آبان 93), گوش ماهی (شنبه 01 آذر 93), واحد (شنبه 01 آذر 93)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام

    شما با قرار دادن عکس از خودتون و نوشتن مطلب روی صفحه خودتون و این آقایون و امثال این کارها کم کم افرادی رو به خودتون وابسته میکنید

    مسئله مهم اینه که افراد در پروفایلهای مجازی انقدر مطالب جالب و انسانی و متمدنانه شیر میکنند و به اشتراک میذارند که افرادی که با اونها در تماس هستند به اشتباه مثل یک فرشته به اونها نگاه میکنند در حالی که ...

    اگر واقعا دلتون میخواد با احساسات پسرا بازی نکنید و کسی درگیر شما نشه پس دست از این دوستی های مجازی و رابطه های فیسبوکی و امثال اونها بردارید

    چیزی که من تا حالا درک نکردم اینه که چرا بعضی از دختر ها باید برای اینکه لایک بیشتری بگیرند هر روز باید یک عکس جدید بذارند ، میدونم که نیاز به توجه دارند اما آخرش که چی حالا مثلا یک دختر هزار تا دوست پسر مجازی تو لیست دوستاش بود و یک میلیون لایک گرفت ، که چی ؟ کجای دنیا اینطوریه ؟؟

    واقعا مسخره است که دخترا هر کاری میکنند تا یه نفر زیر عکسشون بنویسه نایس و قلب بذاره و ... در حالی که اگر دقت کنن پسرا این چرت و پلا ها رو زیر هر عکسی از هر دختری میذارن

    از طرفی خیلی قاطع جواب منفی نمیدید و این افراد حس میکنند دارید ناز میکنید که اینکارتون هم اشتباهه

    هر وقت حس کردید تمام مردم دارند در مورد شما اشتباه برداشت میکنند بجای اینکه تمام جامعه رو مقصر بدونید ،چند دقیقه به این فکر کنید که چه رفتاری از جانب شما باعث این اتفاقات شده

  6. 4 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), ali -guilan (شنبه 01 آذر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 30 آبان 93), واحد (شنبه 01 آذر 93)

  7. #4
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط رزا نمایش پست ها
    سلام....
    سوگند جان مساله قابل توجهی که ذهنم رو در مورد شما مشغول کرده نوع خاستگاری آقایون از شماست!!!!

    چهار ماه در ارتباط بودن و تلفن و زنگ و مسیج و... من اول با خودم فکر کردم در حد یک جلسه خاستگاری در منزل شما بوده بعد متوجه به قول خودت دوره آشنایی که شدم فهمیدم جریان این اصرار ها از جانب پسرها چی بوده...

    عزیز واقعا فکر میکنی این طور شناخت ها لازم باشه؟؟!!
    اگر قرار باشه شما با هر خاستگارتون مدتی وقت بگذرونید و تلفنی ارتباط داشته باشی میدونی چه پوستی از احساساتت کنده میشه؟؟
    پس دوره شناخت برای زمانیست که پسری به خاستگاری اومده و نظر شما تقریبا قطعی شده و
    برای مهر تایید مدتی در ارتباط باشید..اونم نه برای همه کس فقط برای کسی که نظرتون روش مثبته...
    گذشته از این حرف ها پسری که کار نداره اصلا قابل بررسی نیست مخصوصا اینکه خانوادش حمایتش نمیکنن که دیگه بدتر..حالا از مشکلات خانوادگیش بگذریم
    عزیزم کمی عاقلانه تر برخورد کن و بی جهت خودت رو درگیر روابط این چنینی نکن و به هوای اینکه حالا دوره شناخته خودت رو گول نزن...

    سلام عزیزم..وقتی یک نفر که شما تا حالا ندیدیش یهو جلوت سبز بشه و بگه یک سال زیر نظرت داره و بهت ابراز علاقه کنه و پیشنهاد ازدواج بده (تنها ملاکشم نجابت و زیبایی باشه)می تونی اعتماد کنی؟؟

    بعد از چند بار جواب ندادن ازت بخواد رسمی خواستگاری بیاد و خانوادتم در چند جلسه تاییدش کنن چی کار می تونی بکنی؟؟در ضمن خود مادرش اجازه گرفت برای اشنایی..چون من گفته بودم نمی تونم اعتماد کنم..در مورد کار هم اول قرار بود یک کار پاره وقت تا قبل دفاع پایان نامش بکنه و بعد کار دایم پیدا کنه که هیچ کدومش جور نشد..

    در ضمن من هر خواستگاری که میاد چند جلسه یا چند ماه نمیشه که..اگه شرایط اولیه رو داشته باشن چند جلسه میشه و فقط همین دو مورد به ماه کشیده شده!!..شما گفته بودی اگه جوابت تقریبا قطعی بشه باید شناخت وارد بشه!!میشه بگی

    مگه از چند جلسه خواستگاری چی میشه فهمید؟؟ویژگی های اولیه رو فقط میشه فهمید که اصلا ربطی به مثبت بودن جواب نیست.تا وقتی برخورد کافی نداشته باشی از کجا می فهمی کنترل خشمش چه طوره یامثلا خسیسه یا..
    نقل قول نوشته اصلی توسط معاون کلانتر نمایش پست ها
    سلام

    شما با قرار دادن عکس از خودتون و نوشتن مطلب روی صفحه خودتون و این آقایون و امثال این کارها کم کم افرادی رو به خودتون وابسته میکنید

    مسئله مهم اینه که افراد در پروفایلهای مجازی انقدر مطالب جالب و انسانی و متمدنانه شیر میکنند و به اشتراک میذارند که افرادی که با اونها در تماس هستند به اشتباه مثل یک فرشته به اونها نگاه میکنند در حالی که ...

    اگر واقعا دلتون میخواد با احساسات پسرا بازی نکنید و کسی درگیر شما نشه پس دست از این دوستی های مجازی و رابطه های فیسبوکی و امثال اونها بردارید

    چیزی که من تا حالا درک نکردم اینه که چرا بعضی از دختر ها باید برای اینکه لایک بیشتری بگیرند هر روز باید یک عکس جدید بذارند ، میدونم که نیاز به توجه دارند اما آخرش که چی حالا مثلا یک دختر هزار تا دوست پسر مجازی تو لیست دوستاش بود و یک میلیون لایک گرفت ، که چی ؟ کجای دنیا اینطوریه ؟؟

    واقعا مسخره است که دخترا هر کاری میکنند تا یه نفر زیر عکسشون بنویسه نایس و قلب بذاره و ... در حالی که اگر دقت کنن پسرا این چرت و پلا ها رو زیر هر عکسی از هر دختری میذارن

    از طرفی خیلی قاطع جواب منفی نمیدید و این افراد حس میکنند دارید ناز میکنید که اینکارتون هم اشتباهه

    هر وقت حس کردید تمام مردم دارند در مورد شما اشتباه برداشت میکنند بجای اینکه تمام جامعه رو مقصر بدونید ،چند دقیقه به این فکر کنید که چه رفتاری از جانب شما باعث این اتفاقات شده
    سلام..

    ادم تا از چیزی مطمئن نیست خیلی بهتر میشه از کلمه شاید استفاده کنه..من گفتم ایشون اول مد نظرشون نجابت بوده..من توی دانشگاه کاملا حجابمو رعایت می کردم و حتی توی محیط های مجازی هم اگر عکسی دارم با حجاب کامله..

    ولی به نظر من مشکل از اکثر پسرا(دقت کنید نمی گم شما یا همه پسرا) هست که با یک نگاه عاشق میشن و انگار ملاک های دیگه ای جز اینکه مطمئن شن دختر قبلا باکسی نبوده و

    پاکه و ظاهرش مورد قبولشون باشه ندارن..من واقعا چند مورد همین طوری برخوردم و اصلا دیگه دنبال شناخت نسبی و اینا نبودن و منتظر جواب فقط بودن..

    در ضمن خدا می دونه که من بعضی جاها حتی از اونی که هستم خودمو خیلی بدتر جلوه دادم تا وابستگی پیش نیاد ..

  8. کاربر روبرو از پست مفید SOGAND. تشکرکرده است .

    ali -guilan (شنبه 01 آذر 93)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    درود عزیزم

    اینطور که خودتون گفتین این وابستگی فقط در مورد دو تا از خواستگاراتون اتفاق افتاده،پس به نظر من جایی برای نگرانی وجود نداره.این اتفاق برای خیلی از دخترا میفته.

    به نظر من این بیشتر از اینکه به شخصیت شما مربوط بشه یا اشتباهی از طرف شما باشه،به شخصیت و شرایط اون دو نفر برمیگرده.

    منم به عنوان یه دختر همچین چیزهایی رو تجربه کردم.مثلا یکی از موارد که از طریق خواستگاری رسمی شروع شد و کلا ده روز طول کشید،پسر بعد از اینکه ما یه بار با

    هم بیرون رفتیم به من گفت عاشقمه و رفتارهایی داشت که از نظر من منطقی نبود.

    بعدا فهمیدم ایشون مشکل دو قطبی یا بایکولار داشتن و دلیل رفتارشون هم همین بوده.

    میدونم مواردی که برای شما پیش اومده متفاوت بودن ولی به نظر من این رو به حساب خودتون نزارین.

    شما همین که جدی برخورد کنید و خودتون وارد احساسات نشین کافیه.

    به هر حال شناخت قبل از ازدواج کاملا ضروریه و شما نمیتونین به خاطر دو مورد وابستگی این مرحله رو نادیده بگیرید.اگه رفتار شما با خواستگارها منطقی،جدی و

    در جهت شناخته،خودتون رو نگران نکنید و در برخورد با خواستگارهای بعدی در صورتی که شرایط اولیه رو دارا باشن،مثل روال قبلتون وقت کافی برای شناخت بزارین.

    موفق باشین

    - - - Updated - - -

  10. کاربر روبرو از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده است .

    ali -guilan (شنبه 01 آذر 93)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    سلام سوگند جان همانطور که بعضی از دوستان گفتند دوره آشنایی فقط باید زمانی اتفاق بیافته که خواستگارتون بیشتر معیارهای شما رو داره . و شما تقریبا انتخابش کردید . وقتی هم که در دوران اشنایی قرار دارید اصلا صحیح نیست که ایشون رو زیر میکروسکوپ قرار بدید . خوب پسری که تا حالا مجرد بوده و حالا همسر اینده اش رو پیدا کرده . مخصوصا اگه قبلا روابط غیر متعارف نداشته باشه . خیلی ذوق زده ست و عجله داره . اگر هم اینطور نبود میگفتید خیلی بی احساسه و بی علاقه ست . علاوه بر این شما هیچ وقت همسری پیدا نخواهید کرد که کاملا بدون عیب و مطابق خواسته شما باشه . یکی ممکنه کارش ایراد داشته باشه . یکی مدرکش اونی نباشه که شما میخوایید . یکی ظاهرش طبق خواسته شما نباشه . یکی پدر مادرش مطابق میل شما نباشه . سوگند جان شما قصد ازدواج دارید ؟ اگر ندارید با احساسات مردم بازی نکنید .

  12. 2 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    ali -guilan (شنبه 01 آذر 93), معاون کلانتر (شنبه 01 آذر 93)

  13. #7
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط واحد نمایش پست ها
    سلام سوگند جان همانطور که بعضی از دوستان گفتند دوره آشنایی فقط باید زمانی اتفاق بیافته که خواستگارتون بیشتر معیارهای شما رو داره . و شما تقریبا انتخابش کردید . وقتی هم که در دوران اشنایی قرار دارید اصلا صحیح نیست که ایشون رو زیر میکروسکوپ قرار بدید . خوب پسری که تا حالا مجرد بوده و حالا همسر اینده اش رو پیدا کرده . مخصوصا اگه قبلا روابط غیر متعارف نداشته باشه . خیلی ذوق زده ست و عجله داره . اگر هم اینطور نبود میگفتید خیلی بی احساسه و بی علاقه ست . علاوه بر این شما هیچ وقت همسری پیدا نخواهید کرد که کاملا بدون عیب و مطابق خواسته شما باشه . یکی ممکنه کارش ایراد داشته باشه . یکی مدرکش اونی نباشه که شما میخوایید . یکی ظاهرش طبق خواسته شما نباشه . یکی پدر مادرش مطابق میل شما نباشه . سوگند جان شما قصد ازدواج دارید ؟ اگر ندارید با احساسات مردم بازی نکنید .
    این نوشته های دوستان اشکمو در اورد..مثل اینکه واقعا من نا خواسته با احساساتش بازی کردم..

    این که این مدت طول کشید هم یک دلیلش یک ماه امتحانات پایان ترم بود که کلا توی این مدت ارتباط خیلی کم شده بود و میشه گفت گوشی من خاموش بودو اینکه من پیشنهاد مشاوره روخیلی قبلتر اعلام کردم ولی اون به دلیل نزدیک بودن دفاعش رد می کرد..حتی توی این مدت من خودم به تنهایی مشاوره رفتم و با توضیحات من مشاوره گفت احتمالا جوابش باید منفی باشه ولی تا دونفری نیاین نمی تونم جواب قطعی بدم ومن اینو غیر مستقیم گفتم..که بعد از یک ماه دفاع کرد.توی این مدت هم من یک بار جواب منفی بهش دادم که اینقد گریه و..اصرار از طرف خودش و زنگ از طرف مامانش که این کارو نکنین پسر من داغون میشه و..بعد مامانم گفت پسر شما پیشنهاد مشاوره رو رد کرده ولی برای دختر من مهم بوده.که مامانش گفت باشه ما مشاوره میایم..

    دوستان لطفا راه حل بدین جز دعا واسه خوشبختیش چه جوری می تونم جبران کنم؟؟لطفا نگین دیگه نمیشه کاری کردو..من خیلی داغونم..

  14. 2 کاربر از پست مفید SOGAND. تشکرکرده اند .

    ali -guilan (شنبه 01 آذر 93), رزا (شنبه 01 آذر 93)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    سوگند عزیز این یه ویژگی مثبت در شماست که به راحتی دل بسته کسی نمیشید و کاملا احساسی برخورد نمیکنید...

    اگر جوابتون به خواستگارتون منفی هست خیلی رک و پوست کنده بهش نه بگید اصلا خودت رو مجبور نکن که چون اون من رو دوست داره و ممکنه دلش بشکنه پس یکم بیشتر ادامه بدم و یا

    هر چیزه دیگه کلا فکر هرگونه کوتاه اومدن و ادمه دادن رو از سرت بنداز بیرون.. سوگند جان اشکال نداره یه انتقادی ازت بکنم؟؟؟

    ببین خودت هم کم مقصر نیستی من یه نگاه به تاپیک قبلی شما انداختم مربوط به ماه مرداد هست که تقریبا میشه 4 ماه پیش همون زمان هم گفتی نظرت نسبت به این آقا چندان مثبت

    نیست حالا به چه دلیل اینقدر کش دار شد رابطتون بماند چون به من مربوط نیست..اما عزیزم شما هرچی بیشتر ادامه بدی بیشتر اذیت میشی هم خودت و هم خاستگارت..

    شما جواب منفی خودت رو اعلام کن و دیگه هم کاری به عکس العمل آقا نداشته باش چون این دیگه مشکل خودشه که هنوز تعهدی بینتون شکل نگرفته تا این حد بهت وابسته شده

    یک انسان فهیم میدونه که رابطه ای که هنوز رسمیت پیدا نکرده نباید اونقدر بهش دل بست که دیگه نشه از دل بکنی..

    به هر صورت شما مسئول احساسات کنترل نشده اون آقا نیستی..

    به نظر من شما یک لیست از معیارهات تهیه کن و بعد به ترتیب اولویت طبقه بندیشون کن تا خودت سر دربیاری که دقیقا از ازدواج چی میخوای بعد ایشالله اگر کسی بود که با معیارهای

    شما تا حدی هم خوانی داشت جهت آشنایی بیشتر بررسیش کن...
    یه نصیحت خواهرانه: اصلا و تحت هیچ شرایطی تحت تاثیر گریه و اشک و چه میدونم دارم داغون میشم و بدون تو میمیرم قرار نگیر...

    چون مطمئن باش چنین آدمی سلامت روان نداره
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  16. 2 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 02 آذر 93), فرهنگ 27 (شنبه 01 آذر 93)

  17. #9
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط رزا نمایش پست ها
    سوگند جان اشکال نداره یه انتقادی ازت بکنم؟؟؟

    ببین خودت هم کم مقصر نیستی من یه نگاه به تاپیک قبلی شما انداختم مربوط به ماه مرداد هست که تقریبا میشه 4 ماه پیش همون زمان هم گفتی نظرت نسبت به این آقا چندان مثبت

    نیست حالا به چه دلیل اینقدر کش دار شد رابطتون بماند چون به من مربوط نیست..اما عزیزم شما هرچی بیشتر ادامه بدی بیشتر اذیت میشی هم خودت و هم خاستگارت..

    شما جواب منفی خودت رو اعلام کن و دیگه هم کاری به عکس العمل آقا نداشته باش چون این دیگه مشکل خودشه که هنوز تعهدی بینتون شکل نگرفته تا این حد بهت وابسته شده

    یک انسان فهیم میدونه که رابطه ای که هنوز رسمیت پیدا نکرده نباید اونقدر بهش دل بست که دیگه نشه از دل بکنی..
    عزیزم من توضیح دادم ..قرار بود توی شهریور دفاع کنه و ازم خواست که بعد از دفاعش مشاوره بریم تا قبلش فکرش مشغول نباشه ولی تا اوایل مهر طول کشید و بعد از مشاوره هم من جوابمو بهش دادم و از اون روز دیگه جوابشو ندادم..بازم ممنون از توجهت

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -


    بعضی از دوستان جوری نظر دادن که انگار من از اول قصدم این بوده که جواب منفی بدم و مثل یک ادم مریض فقط کش دارش کردم

    وقتی ادم دلش گرفته است و میاد مشکلشو می گه اگر کسی کنایه وار جواب بده خیلی واسه ادم سخته..

    من همیشه به اراستگی خیلی اهمیت می دم اما وقتی دیدم این اقا احساساتی شده موقع دیدار بدترین لباس هامو می پوشیدم که خانوادم تعجب می کردن..

    حتی توی این مدت صورتمو اصلاح نکردم که باعث افزایش زیبایی نشه..

    حتی یک ماه اخر اینقد سرد برخورد می کردم(با اینکه هنوز شک داشتم چی جواب بدم) که از سرد بودنم همیشه گله می کرد..

    برای خودم خیلی سخت بود جواب منفی بدم چون منی که تا حالا به کسی جدی فکر نکرده بودم احتمال زیاد می دادم همسرم اون باشه..حتی با این قضیه به دل نشستن کنار اومده بودم چون واقعا همه معیار های دیگه منو داشت.

    ولی مشاوره هم باچند جلسه صحبت فهمید که ازدواج ما باعث شکست دو طرف میشه چون اون دنبال کسی می گشت که تمام عواطفشو خرجش کنه اما در من باعث

    زدگی می شد..

    خدامی دونه وقتی مشاوره هم جواب منفی رو داد با این که جواب خودم 100% مثبت نبود چقد گریه کردم..
    .بازم ممنون از توجهتون دوستان..ببخشید خیلی حرف زدم چون دلم واقعا گرفته بود..

    - - - Updated - - -

    ممنون از همه دوستان که توجه کردین..

    در کل من به این نتیجه رسیدم که از این به بعد حد اکثر در یک ماه هر تصمیمی می خوام بگیرم و به خدا توکل کنم..

    لطفا تاپیک بسته بشه

  18. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    درود عزیزم

    دوره شناخت به صورتی که روانشناسها میگن خیلی بیشتر از یک ماه میکشه.در طول یک ماه آدم میتونه به یه نتیجه اولیه برسه.و بعد از این مدت رو بگذاره برای تکمیل شناخت.

    کاملا طبیعیه در دوران شناخت هر یک از طرفین به نتیجه منفی برسن و مسلما این خیلی از یه ازدواج ناموفق بهتره.

    این مسئولیت هر یک از دو طرف در قبال خودشه که در مدت شناخت دچار احساسات نشه.

    وقتی شما مسئولی که مثلا به طرف مقابلت ابراز احساسات کنی یا کلا بخوای از در احساسات وارد شی و طرفت رو تحت تاثیر قرار بدی.که در مورد شما اینطور نبوده.

    پس خودت رو سرزنش نکن.برای خوشبختی اون آقا و همینطور برای خوشبختی خودت دعا کن.

    موفق با شی عزیزم


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خواستگار قدیمی ام چه جوابی بدهم؟؟
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 96, 00:11
  2. چه جوری تمومش کنم رابطه ای رو که خودم نمی خواستم واردش بشم؟؟
    توسط mehdiiii در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 92, 10:20
  3. انتخاب همسر رو 100% گذاشتم به عهده پدر و مادرم...درسته كارم؟؟
    توسط amiri25 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 شهریور 92, 10:36
  4. در مقابل مشکلات خونواده کار دیگه ای از دستم برمیاد؟؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 04 شهریور 91, 23:07
  5. رفتارم درسته یا نه ؟؟
    توسط hamishegi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 20 آذر 89, 20:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.