به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 تیر 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1393-4-03
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    32
    سطح
    1
    Points: 32, Level: 1
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خانواده همسرم خيلي اهل رفت و امدن

    سلام
    من 31 سالمه. 2 ساله كه ازدواج كردم.
    من اصولا اهل رفت و امد زياد نيستم . نه اينكه اصلا نباشم. دو ست دارم توي چارچوب خودش باشه. بعد از از دواج متوجه شدم خانواده همسرم اينجور نيستن. يعني اونا هر هفته خونه ما مي اومدن و گاهي صبح تا شب مي موندن يعني طوري ميشد كه از قب ناهار تا 12 شب بودن. من چون مي خواستم ارامش داشته باشم و تنهايي رو بيشتر دوس داشتم راضي نبودم و گاهي با خانمم بحثمون مي شد كه چرا اينقدر مي مونن. خانواده خودم زياد نمي اومدن. اونا در حد يك ساعت ميومدن. ولي هر چند وقت يه بار نارضايتي شون رو اعلام مي كردن كه چرا اينا اينجورن.
    مي گفتن ما ميدونيم تو اذيت ميشي اخلاقتو ميدونيم. بي خودي خودتو راضي نشون نده. خلاصه گذشت تا اينكه براي كارم مجبور شديم از تهران بريم شيراز. پيش خودم گفتم راحت شدم.
    ولي اين دفعه توي تابستون يا عيد ميان به قصد ده روز. اصلن نمي گن اينا زندگي دارن و 20 وعده غذا مهمون مياد اخه؟
    مسئله اينه كه گاهي همراه اضافي كه غريبه تره هم همراشونه. من خيلي اذيت ميشم. از اون ور پدر مادرخودم هم اعتراض مي كنن كه اينا ميان اونجا مگه كاروانسراس. ميگن چرا انقد ميمونن نميذارن توي يه تعطيلي ما برنامه ريزي كنيم واسه دو روز بيايم.
    همه اينا به كنار خودخواهي و غرور مادر خانمم كه بايد حرف حرف خودش باشه و رو خانوادش مسلطه حرصم ميده.
    من باهاش بحث مي كنم و جلوش مي ايستم. خانمم ناراحت ميشه . اون بخاطر دل تنگيش دوس داره بيان.
    نمي دونم چطور بهوش برسونم كه نيان انقد بمونن. من تا 5 روز مشكلي ندارم. خانممو خيلي دوس دارم دوس ندارم دلخور شه ولي اونا هم متوجه نيستن.
    ممنون از راهنماييتون


  2. کاربر روبرو از پست مفید saeidahmad تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 03 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.