به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 فروردین 92 [ 00:41]
    تاریخ عضویت
    1392-1-04
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    93
    سطح
    1
    Points: 93, Level: 1
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 30 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببن محمد جان منم یه پسری هستم دقیقا مث تو به خاطر مسایل زیادی اعتماد به نفس ندارم....بخاطر همینم تو اجتماع نمیرم .....ولی به خودت نگا کن و یه نگاهی به دیگران بنداز....تو دانشجوی یه رشته مهندسی هستی این تو رو از خیلی نظر ها از بقیه جلو میندازه اگه پسر عموهات بات حرف نمیزنن خوب دو دلیل داره ... یکی تقصیر خودته که از اول اعتماد به نفس نداشتی و کمبود اعتماد به نفس تو برخورد معلومه .. یکی هم بخار پسر عموهات هست .... ببین چون منم مث توام میفهمم چی میگی... تو این جور مسایل اگه ایرادو از دیگران ببینی بهتره البته بعد از اینکه اعتماد به نفست رفت بالا اگه شخص x باهات صحبت نکرد مشکل خودشه شاید لیاقت صحبت با تو رو نداره - اگه کسی مسخرت کرد بهت حسودی میکنه و ........... همیشه خودتو بالا فرض کن البته منظورم غرور و خود بزرگ بینی نیس ولی او کم ادمی نیستی مطمین باش...

  2. #12
    Banned
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط bird.1 نمایش پست ها
    تو اجتماع همه چي هست اما اجتماع يعني منو شما.پس اگه منو شما خوب باشيم وهمه رو به خوبي تشويق كنيم حداقل فقط بديهاشو نميبينيم چون واقعا خوبي نمرده ومن خيليارو ميبينم كه از من خيلي خيلي بهتر ومهربونترن وتازه از مالووقتوجونشون ميگذرن تا خيليا در رفاه باشن.خداكنه هممون همينطورباشيم.
    شوما چرا اینقدر گنده میتایپی و با رنگ سبز بادمجونی!..پست های هدف دار آیا!..اللهوو اکبر آیا!.....

    داوووش اجتماع رو از من بپرس..داری شبای خوبی تو ی زندگیت رنگ شب های بد رو ازمن بپرس..جنس آدم کثیف رو از من بپرس.....گرمی شوما از گرمای نور خورشید کلی کاغذ و کتاب توی کوله پشتی ت..داری کلی گل خوشگل توی باغچه ت رنگ گلای تو قالی رو از من بپرس....

    سئوالی داشتی ازم حتما بپرس:D.....

    1بار دیگه گنده بتایپی یه کاری میکنم سربازهای گمنام سایتو هیتلر کنن

  3. کاربر روبرو از پست مفید 400kg تشکرکرده است .

    chaplos (پنجشنبه 03 مهر 93)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    کاش یکی هم پیدا میشد من رو راهنمایی کنه هر روز سر میزنم ولی دریغ از یه پاسخ به مشکل من

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array
    سلام دوست عزیز
    نوشتی رشته ات کامپیوتره پس میتونی حتی کارهایی مثله پشتیبانی سایت و انجام پروژه های فتوشاپ و کارهای نرم افزاری و... رو تو خونه انجام بدی!
    برای شروع دوره های کدنویسی و شبکه برو
    اینطوری هم هدف مشخصی پیدا میکنی و هم بدون نیاز به اینکه حتما تو یه شرکتی یا اداره ای و...کار کنی و کل وقتت گرفته بشه میتونی تو خونه کسب درآمد کنی و انگیزه ات بیشتر شه
    یادگیری نرم افزار و شبکه و.....هم که تو رشته ی ما خیلی سخت نیست!!روزها و ساعت هایی که بیکاری و خونه ای یه کلاس ثبت نام کن یا ازدوره های رایگانی که شاخه ی دانشجویی ieeeتو دانشگاه تهران یا بقیه دانشگاهها میذاره میتونی استفاده کنی ضمن اینکه یه سری از نرم افزار هارا با استفاده از helpنحوه ی کار کردن باهاش رو میتونی یاد بگیری و اگر هم زبان انگلیسیت ضعیفه نحوه ی کار باتمام نرم افزارها تو نت هست ,دانلود کن استفاده کن
    اعتماد به نفس و نداشتن مهارت ارتباطی قابل حله.اگر سعی کنی مطابق رشته ات کار کنی و تلاش کنی و درآمد داشته باشی اعتماد به نفس هم پیدا میکنی
    اگر از لحاظ بدنی ضعف داری روزی بیست دقیقه تا نیم ساعت پیاده روی آرام تو محیط باز مثله پارک یا جنگل داشته باش
    با تمرین ورفتار درست هم میتونی با همون پسرعموهات که مدام مسخره ات میکنن ارتباط برقرار کنی
    این تایپیک ها رابخون امیدوارم بهت کمک کنه:
    مهارت های ارتباطی
    با افراد طعنه زن و متلک پراکن چگونه برخورد کنیم؟
    روانشناسی درک و پیش بینی واکنش های افراد
    چگونه میتوانیم نظرات دیگران را درمورد خود تغییر دهیم
    طرز برخورد با افرادیکه شما را تحقیر میکنند
    نکته های طلایی جهت برقراری ارتباط سازنده با دیگران
    عزت نفس...اجزاء و علائم
    اعتماد به نفس یا احترام به نفس
    احساس تنهایی و چاره ی آن
    تو خودت را چه طور شارژ میکنی
    ویژگی افراد خویشتن ساز

    موفق باشی

  6. کاربر روبرو از پست مفید taraneh89 تشکرکرده است .

    صبا_2009 (شنبه 10 فروردین 92)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط taraneh89 نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز
    نوشتی رشته ات کامپیوتره پس میتونی حتی کارهایی مثله پشتیبانی سایت و انجام پروژه های فتوشاپ و کارهای نرم افزاری و... رو تو خونه انجام بدی!
    برای شروع دوره های کدنویسی و شبکه برو
    اینطوری هم هدف مشخصی پیدا میکنی و هم بدون نیاز به اینکه حتما تو یه شرکتی یا اداره ای و...کار کنی و کل وقتت گرفته بشه میتونی تو خونه کسب درآمد کنی و انگیزه ات بیشتر شه
    یادگیری نرم افزار و شبکه و.....هم که تو رشته ی ما خیلی سخت نیست!!روزها و ساعت هایی که بیکاری و خونه ای یه کلاس ثبت نام کن یا ازدوره های رایگانی که شاخه ی دانشجویی ieeeتو دانشگاه تهران یا بقیه دانشگاهها میذاره میتونی استفاده کنی ضمن اینکه یه سری از نرم افزار هارا با استفاده از helpنحوه ی کار کردن باهاش رو میتونی یاد بگیری و اگر هم زبان انگلیسیت ضعیفه نحوه ی کار باتمام نرم افزارها تو نت هست ,دانلود کن استفاده کن
    اعتماد به نفس و نداشتن مهارت ارتباطی قابل حله.اگر سعی کنی مطابق رشته ات کار کنی و تلاش کنی و درآمد داشته باشی اعتماد به نفس هم پیدا میکنی
    اگر از لحاظ بدنی ضعف داری روزی بیست دقیقه تا نیم ساعت پیاده روی آرام تو محیط باز مثله پارک یا جنگل داشته باش
    با تمرین ورفتار درست هم میتونی با همون پسرعموهات که مدام مسخره ات میکنن ارتباط برقرار کنی
    این تایپیک ها رابخون امیدوارم بهت کمک کنه:
    مهارت های ارتباطی
    با افراد طعنه زن و متلک پراکن چگونه برخورد کنیم؟
    روانشناسی درک و پیش بینی واکنش های افراد
    چگونه میتوانیم نظرات دیگران را درمورد خود تغییر دهیم
    طرز برخورد با افرادیکه شما را تحقیر میکنند
    نکته های طلایی جهت برقراری ارتباط سازنده با دیگران
    عزت نفس...اجزاء و علائم
    اعتماد به نفس یا احترام به نفس
    احساس تنهایی و چاره ی آن
    تو خودت را چه طور شارژ میکنی
    ویژگی افراد خویشتن ساز

    موفق باشی
    از راهنماییتون سپاسگزارم میدونم چرا یه حالی اومده سراغم که انجام هیچ کاری بهم مزه نمیده از درس خوندن گرفته تا به طبیعت رفتن و لذت زندگی انگار برای من یه نفر از بین رفته نمیدونم چمه


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوستی قبل از ازدواج
    توسط Fam در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مهر 94, 17:42
  2. مشکل اختلاف سنی در دوستی
    توسط hamidmm در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 مرداد 94, 12:21
  3. دوستی و ازدواج
    توسط ن.ف در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 91, 17:48
  4. تجربه من از دوستی (مشاوره نمیخوام)
    توسط ashkan rad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 مرداد 91, 16:22
  5. دوستی قبلی همسر
    توسط AUTUMN در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 02 اردیبهشت 90, 10:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.