با سلام
ببینین من خودم قصد ازدواج داشتم و مشکلی برامپیش اومد اینم تاپیکم بود میتونین مطالعه کنین
http://www.hamdardi.net/thread-44866.html
اما ببینید بخدا شما دارین اشتباه فکر میکنین
بقول یکی از دوستان مشکلتون چیه
اگه دماغتون گنده است برین عمل
اگه مو ندارین مو بکارین
اگه چاقین برین باشگاه
اگه تیپ ندارین این همه پاساژ با بهترین لباسا
....
الان دیگه زمان قاجار نیست که مشکلی پیش بیاد نشه حل کرد
به لطف دکترای زیبایی الان اونایی هم که ظاهرشونو پسند نمیکنن میتونن مشکلشونو حل کنن
مطمئن باشین ظاهر همه چیز نیست
کاش طرف مقابل منم ظاهر نداشت اما مرد بود که پشتمو خالی نمیکرد
نترسین هیچ وقت مجرد نمیمونین . مادر بزرگ من تو سن ۷۰ سالگی هم که مجرد زندگی میکردن پدر بزرگم فوت کرده بودن براش خواستگار پیدا میشد
اول اخر یکی پیدا میشه. پیدا هم نشد چه بهتر![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)