با سلام
فهم درست صورت مسئله تقریبا نیمی از پاسخ را در خود دارد.
بنده به دقت مسئله شما را مطالعه کردم.
ستیزه جویی شما جابجا شده است.
یعنی شما آنچه که باید دوری کنید و با آن درگیر باشید. را اشتباه گرفته اید.
من در تجربه شما مشاهده کردم که شما روش اشتباهی در ارتباط با جنس مخالف در پیش گرفته بودید و سالها ادامه دادید. و این خودش منجر به این ضربه عاطفی به شما شده است. لذا اکنون اگر بخواهید درس بگیرید و از این تجربه استفاده کنید. باید دیگر چنین ارتباطهای عاطفی و صمیمی با جنس مخالف را نداشته باشید.
در واقع اصلاح روش ارتباط با جنس مخالف را باید پیش بگیرید.
اما اکنون اصلا به این اشتباه روشی خود توجه ندارید و به مفعول توجه می کنید. در رابطه قبلی آقای x مفعول دوست داشتن شما بود. اگر با این روش دوستی بدون تعهد و طولانی به جای X بتوانید y را چایگزین کنید بازهم مشابه مشکلات قبلی را دارید.
چون وقتی روش اشتباه هست ، اسیب شما از این روشها هست نه افراد.
لذا نه با مردان ستیزه کن. و نه با مردان ارتباطی مجدد بگیر.
بیا روی روش خود بازنگری کن.
آنچه که شما در ارتباط قبلی تن دادید. یک ارتباط بین دو جنس نبوده است. بلکه یک رابطه عاطفی در حد زن و شوهری بوده است. لذا پذیرش ترک او برایتان سنگین شده.
اما اگر ارتباط عاطفی و بدون تعهد چند ساله را دنبال نمی کردید، مشکلی پیش نمی آمد.
از این به بعد هم با یک روش صحیح با هم جنس و جنس مخالف ارتباط بگیر.
لینکهای ذیل در این خصوص کمک کننده هستند:











علاقه مندی ها (Bookmarks)