عزیزم ، در یک کلام برای رفع مشکل زندگی ات : زن باش
همه ما در وجودمون هم صفات مردانه هست هم زنانه ، و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کنیم
شما اصلا زن نیستی ، هیچ حس ظرافت زنانه ، عاطفه زنانگی از خودت نشان نمی دهی
حتی وقتی همسرت مریض شده و ازش مراقبت کردی و یا براش غذای مورد علاقه اش رو پختی ، به نظر خودت خیلی عالی بودی و خیلی از خود متشکر رفتار کردی ... که دقیقا انگار سم ریختی توی زندگی ات
خوب وقتی شوهرت می بینه که شریک زندگی اش زن نیست و رفتارهای مردانه داره ، به سمت یک زن دیگر کشیده می شود
همسرت دوستت داره
و اگر طلاق بگیری کسی که بیشتر ضرر می کنه شما هستی
... مسافرت بهانه خوبی است ، عاشقانه به سمت همسرت برو و از نو زندگی ات رو با عاطفه زنانه بساز










علاقه مندی ها (Bookmarks)