به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 دی 96 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1395-6-06
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,405
    سطح
    21
    Points: 1,405, Level: 21
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اسما@ نمایش پست ها
    سلام
    متاسفم این یک اخلاق مردونست که نمیتوانند در عین واحد دو نفر را همزمان دوست داشته باشند
    مگر اینکه یکی بر دیگری سبقت بگیرد و روزگار را به نفع خود تمام کند
    حال شما مزیت بالاتری نسبت به اون خانم داری شما زن قانونی ایشان هستی
    پس محکم باش هییییچ اتفاقی نیفتاده
    اشتباه این بوده زمانی که شما را طرد میکرده دنبال راه حل نبودی رفتی خودت سر گرم کار دانشگاه کردی به امید اینکه روزی بیاد منت کشی
    اون موقع بایستی اون قدرررررر به خودت زیباییت برسی و انلاین باشی
    حتی شده شبی سه بار اون وقت میدیدی چه جور احساس دوستداشتنش بر میگشت
    این باعث میشد وقتی میرفت سراغ اون دختره دیگر حالی نداشت کم کم میلش به اون از بین میرفت
    خیلی خوب هست صبوری کردی ابرو داری کردی سعی کن شرمندش کنی بهش محبت کن
    از محبت خارها گل میشود ابراز عشق دوست داشتن بدون چشمداشت تا به نتیجه برسی

    اصلا به خانواده ها نگویید
    شما درس دندان پزشکی خوندی با اون همه سختیها اون وقت مسئله به این سادگی رانمیتوانی حل کنی
    حس تامین کنندگی رادر ایشان زنده کنید
    لطفا کلید مرد اقتدار مرد و روابط جنسی از صوت دکتر حبشی دانلود کن و با دقت چنذین بار گوش کمید موفق میشوی
    شاد باش کلاس ایروبیک را حتما انجام دهید در خونه از رنگهای شاد استفاده کنید متنوع لباس بپوشید در سفره از رنگهای مختلف استفاده کن با سلیقه با ظرافت
    رفت امد با دوست فامیل بیشتر کنید اونم هر دو با هم بروید
    برای اخر هفته ها برنامه ریزی کن مهمون دعوت کن خلاصه باید سرش را شلوغ کنی
    منتظر خبرای خوبت هستم

    اکسی توسین – هورمون نوازش

    اکسی توسین هورمونی قدرتمند است که توسط زنان و مردان در هنگام اوج لذت جنسی = ارگاسم ترشح می شود. این هورمون احتمالاً حس تعلق را عمیق تر نموده و باعث میگردد زوجین بعد از اتمام رابطه جنسی بیش از پیش نسبت به هم احساس نزدیکی کنند. مطابق با این نظریه، هر قدر زن و مرد بیشتر رابطه جنسی برقرار کنند، پیوستگی و صمیمیت بین آنها نیز بیشتر خواهد شد. اکسی توسین همان هورمونی است که هنگام زایمان نیز ترشح شده و علاوه بر اینکه باعث اتساع واژن برای بیرون آمدن نوزاد می شود به ایجاد پیوند عاطفی قوی بین مادر و کودک، کمک می کند یکی دیگر از وظایف این هورمون خروج اتوماتیک شیر از پستان مادر در هنگام گرسنگی کودک است.

    اکسی توسین ( هورمون آغوش برای تحکیم پیوند )

    اکسی توسین

    به این ترتیب دو طرف به هم عادت می کنند. به همین دلیل است که جدا شدن این قدر کار دشواری است. حتی وقتی واقعا دیگر علاقه ای به طرف مقابل ندارید و میدانید که باید اورا ترک کنید، اغلب احساس می کنید که « نمیتوانید ». چرا؟ زیرا به او اعتیاد شیمیایی پیدا کرده اید. ترک اکسی توسین وقتی که شما را به فرد نامناسبی قلاب کرده باشد، میتواند حتی از ترک هروئین هم دشوارتر باشد. در واقع مسکن اکسی کانتین ( oxycontin ) که ساختاری مشابه اکسی توسین دارد، یکی از اعتیاد آور ترین داروها به شمار می آید. . . نحوه انتقال سرتونین از پیامبر های عصبی به سلول هدف در محل سیناپس ( در افراد عاشق با ترشح دوپامین این مسیر دچار اختلال می شود تا فرد عاشق، عیوب معشوقش را نبیند ! ) در دنیای پیام های شیمیایی، انسان به لحاظ علمی یک گونه تک همسر( monogamus ) به شمار نمی آید؛ ما در میان آن ۳ درصد از گونه هایی که تک همسراند جایی نداریم. گونه هایی که تا آخر با همسرشان می مانند معمولا دارای مقدار زیادی از یک ماده شیمیایی دیگر به نام وازوپرسین ( vasopressin ) هستند که در اصطلاح هورمون تک همسری نامیده می شود. در آزمایش هایی که در آنها این هورمون به مردان تزریق شده تمام شواهد مورد نیاز به دست آمده است. جدا کردن مردان پیش از آمیزش نشان داد که پیش از آمیزش نسبت به تمام زنان بی تفاوت بودند. در حالی که ۲۴ ساعت پس از آن ورق بر می گردد و حسادت های شوهرانه نیز آغاز می شود.
    [quote=اسما@;418368]
    سلام عزيزم خيلي ممنون كه خوندي و واسم نوشتي
    درسته اون با بي محبتي و بي عاطفگي هاش تردم كرده اما خب من هم كاسه ي. چه كنم چه كنم دست نگرفتم بشينم گوشه خونه گريه كنم در عوض سعي كردم با سياست زنانه توجه اش رو جلب كنم .. من شخصيتم متاسفانه مغروره تا حدي كه نذاشتم كسي اشك هامو ببينه خصوصاً همسرم چون نمي خواستم بدونه داره تحقيرم مي كنه يا با رفتار هاش از پا در اومدم براي همين يه بار كه دلم حسابي پر بودو تنها بودم تو خونه و گريه مي كردم اونم از راه رسيد و شوكه شد ولي اصلاً نپرسيد چي شده...در عين حال صبور هم هستم مي دونستم اگر بخوام زندگيمو سر و سامون بدم بايد محبت هاي بدون چشم داشت داشته باشم مثلاً بيمار بود من خونه موندم ازش مراقبت كردم يا روز تولدش غذاي مورد علاقه اش. پختم به اميد اينكه توجه اش جلب بشه.. بماند كه من وسواس ظاهر هم دارم يعني اصلاً نمي تونم با ظاهر نامرتب و شلخته حتي تو خونه ي خودم بگردم.. مهموني مي دادم و مهموني هايي كه دوتايي دعوت مي شديم در كمال ارامش و حفظ ظاهر و احترام همديگه حضور پيدا مي كرديم( البته اون اول ها) يا به پيشنهاد خودم دوست هاي صميميشو با خونواده دعوت كردم به شكل و ظاهرم مي رسيدم و غذاهاي مختلتف مي پختم ... صبح ها قبل بيرون زدن از خونه به عادت پدرم كه هميشه مادرم رو ماچ مي كرد منم اين كا رو كردم گفتم تا بلكه اونم راه بيوفته ...مناز بچگي مي دونستم اخلاقش گنده و كم حرفه. و اصلاً احساسي نيست با همين شرايط هم پذيرفتم باهاش ازدواج كنم ... جالبه يه مدت كه اعصابم ازش داغون بود و به روش نمي اوردم اين عمل رو صبح ها انجام نمي دادم يكي دوسه روز بعد اومد تو اتاقم نشست گفت از چيزي ناراحتي منم تعجب كردم چون اصلاً به روش نياوردم گفتم از كجا خبر داري گفت اخه دوسه روزه اصلاً انرژي نداري حال نداري منم ماچ نمي كني!!!!! از بچگي هميشه موهامو كوتاه مي كردم ولي واسه مراسم ازدواجم گذاشتم بلند بشه پنج ماه بود ازدواج كرده بودم رفتم موهامو كلاً كوتاه كردم وقتي برگشتم خونه اصلاً ازش انتظار واكنش احساسي يا عجيبي نداشتم گفتم باز بي توجهي مي كنه ديگه.. تا يه هفته با من لج بود و قيافه امو مسخره مي كرد!!من تو محيط همكار ها و دانشگاه و كار روزي صدتا مرد مي بينم و باهاشون برخورد مي كنم و بلدم چجوري بشونمشون سر جاشون يا جواب انتقاد هاشونو بدم با هاشون مواجه بشم چوري كه يادش بخير يكي از همكلاسي ها مي گفت بدبخت اوني كه بياد توي شير زنو بگيره ولي حالا مثل اينكه من بدبخت شدم...براي مشاوره هم با يكي از استادهاي خودم كه باهاش راحت بودم صحبت كردم اونم گفت بايد همسرت رو ببينم منم نخواستم همسرم بفهمه به يه مشاور رجوع كردم چون قبلاً كه نظرش رو پرسيده بودم خيلي واكنش تندي داشت .. يه قرار ملاقات با هزار بدبختي جوري همسرم نفهمه جلسه مشاوره خانواده است گذاشتيم ولي چشتون روز بد نبينه انچنان بهش برخورد كه چرا بايد اسرار زندگيمونو يه استاد دانشگاه بدونه لابد الان كل دانشگاه هم خبر دارن يا منو متهم كرد كه با اون استاد سر و سري دارم كه اون از مشكلات ما خبرداره... خدايي خستم امروز ٣ هفته هست اومدم بيرون از اون خونه خونواده ها هم اصلاً انگار نه انگار كلاً خودشونو زياد دخالت نمي دن نمي دونم اين خوبه يا نه.. ممنونم از بابت راهنماييت حتماً مي خونم چيزايي رو كه گفت ولي اخه همه ي اينا مال وقتيه كه نمي دونستم با اون خانم در اتباطه

  2. کاربر روبرو از پست مفید z.f تشکرکرده است .

    masomeh2016 (سه شنبه 16 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.