
نوشته اصلی توسط
اسما@
سلام
متاسفم این یک اخلاق مردونست که نمیتوانند در عین واحد دو نفر را همزمان دوست داشته باشند
مگر اینکه یکی بر دیگری سبقت بگیرد و روزگار را به نفع خود تمام کند
حال شما مزیت بالاتری نسبت به اون خانم داری شما زن قانونی ایشان هستی
پس محکم باش هییییچ اتفاقی نیفتاده
اشتباه این بوده زمانی که شما را طرد میکرده دنبال راه حل نبودی رفتی خودت سر گرم کار دانشگاه کردی به امید اینکه روزی بیاد منت کشی
اون موقع بایستی اون قدرررررر به خودت زیباییت برسی و انلاین باشی
حتی شده شبی سه بار اون وقت میدیدی چه جور احساس دوستداشتنش بر میگشت
این باعث میشد وقتی میرفت سراغ اون دختره دیگر حالی نداشت کم کم میلش به اون از بین میرفت
خیلی خوب هست صبوری کردی ابرو داری کردی سعی کن شرمندش کنی بهش محبت کن
از محبت خارها گل میشود ابراز عشق دوست داشتن بدون چشمداشت تا به نتیجه برسی
اصلا به خانواده ها نگویید
شما درس دندان پزشکی خوندی با اون همه سختیها اون وقت مسئله به این سادگی رانمیتوانی حل کنی
حس تامین کنندگی رادر ایشان زنده کنید
لطفا کلید مرد اقتدار مرد و روابط جنسی از صوت دکتر حبشی دانلود کن و با دقت چنذین بار گوش کمید موفق میشوی
شاد باش کلاس ایروبیک را حتما انجام دهید در خونه از رنگهای شاد استفاده کنید متنوع لباس بپوشید در سفره از رنگهای مختلف استفاده کن با سلیقه با ظرافت
رفت امد با دوست فامیل بیشتر کنید اونم هر دو با هم بروید
برای اخر هفته ها برنامه ریزی کن مهمون دعوت کن خلاصه باید سرش را شلوغ کنی
منتظر خبرای خوبت هستم
اکسی توسین – هورمون نوازش
اکسی توسین هورمونی قدرتمند است که توسط زنان و مردان در هنگام اوج لذت جنسی = ارگاسم ترشح می شود. این هورمون احتمالاً حس تعلق را عمیق تر نموده و باعث میگردد زوجین بعد از اتمام رابطه جنسی بیش از پیش نسبت به هم احساس نزدیکی کنند. مطابق با این نظریه، هر قدر زن و مرد بیشتر رابطه جنسی برقرار کنند، پیوستگی و صمیمیت بین آنها نیز بیشتر خواهد شد. اکسی توسین همان هورمونی است که هنگام زایمان نیز ترشح شده و علاوه بر اینکه باعث اتساع واژن برای بیرون آمدن نوزاد می شود به ایجاد پیوند عاطفی قوی بین مادر و کودک، کمک می کند یکی دیگر از وظایف این هورمون خروج اتوماتیک شیر از پستان مادر در هنگام گرسنگی کودک است.
اکسی توسین ( هورمون آغوش برای تحکیم پیوند )
اکسی توسین
به این ترتیب دو طرف به هم عادت می کنند. به همین دلیل است که جدا شدن این قدر کار دشواری است. حتی وقتی واقعا دیگر علاقه ای به طرف مقابل ندارید و میدانید که باید اورا ترک کنید، اغلب احساس می کنید که « نمیتوانید ». چرا؟ زیرا به او اعتیاد شیمیایی پیدا کرده اید. ترک اکسی توسین وقتی که شما را به فرد نامناسبی قلاب کرده باشد، میتواند حتی از ترک هروئین هم دشوارتر باشد. در واقع مسکن اکسی کانتین ( oxycontin ) که ساختاری مشابه اکسی توسین دارد، یکی از اعتیاد آور ترین داروها به شمار می آید. . . نحوه انتقال سرتونین از پیامبر های عصبی به سلول هدف در محل سیناپس ( در افراد عاشق با ترشح دوپامین این مسیر دچار اختلال می شود تا فرد عاشق، عیوب معشوقش را نبیند ! ) در دنیای پیام های شیمیایی، انسان به لحاظ علمی یک گونه تک همسر( monogamus ) به شمار نمی آید؛ ما در میان آن ۳ درصد از گونه هایی که تک همسراند جایی نداریم. گونه هایی که تا آخر با همسرشان می مانند معمولا دارای مقدار زیادی از یک ماده شیمیایی دیگر به نام وازوپرسین ( vasopressin ) هستند که در اصطلاح هورمون تک همسری نامیده می شود. در آزمایش هایی که در آنها این هورمون به مردان تزریق شده تمام شواهد مورد نیاز به دست آمده است. جدا کردن مردان پیش از آمیزش نشان داد که پیش از آمیزش نسبت به تمام زنان بی تفاوت بودند. در حالی که ۲۴ ساعت پس از آن ورق بر می گردد و حسادت های شوهرانه نیز آغاز می شود.
علاقه مندی ها (Bookmarks)