سلام z.f جان
وقتی پستت رو خوندم پیش خودم گفتم شاید داره شوخی میکنه میگه هنوز باکره هستم
مگه میشه آدم یک سال از زندگیش گذشته باشه و ارتباطی نداشته باشه
اسما جون راست میگه ارتباط خیلی آدم رو به همسرش وابسته میکنه
من احساس میکنم شما از نظر شخصیتی آدم آروم و محجوبی هستی که دوستان اسمش رو میزارن منفعل
دوست من بجم
همین که صبوری کردی به خانواده ها نگفتی کار اشتباهی بوده مگه میشه با کسی در جریان نزاشت حداقل پیش مشاور میرفتی یا با خواهری کسی در جریان میزاشتی
حیف این همه زحمت ی عمر نیست که تو اجتماع موفق باشی اما تو زندگی شخصی نه








علاقه مندی ها (Bookmarks)