به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 06 شهریور 95 [ 22:51]
    تاریخ عضویت
    1395-5-26
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    80
    سطح
    1
    Points: 80, Level: 1
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    4
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اسما@ نمایش پست ها
    شما یک اقا هستین پس بایستی محکم تر از این حرفا باشی روی خوذت کارکنی اونم با مطالعه زیاد
    هر شخصی که سواد خواندن و نوشتن دارد هیییییچ گونه مشکلی ندارد
    از همین امروز یاد بگیر سرویس اضافی به کسی ندهی چون افسردگی به دنبال دارد
    یاد بگیرید منفعل نباشی تمام اینها با داشتن ارتباطات سالم و بالا بردن اطلاعات و تمرین کردن حل میشود این لینکها را با دقت مطالعه کنید چندین بار موفق میشوید
    http://www.hamdardi.net/thread-18343.html
    http://www.hamdardi.net/thread-154.html
    http://www.hamdardi.net/thread-3525.html


    http://www.hamdardi.net/thread-21813.html
    ممنونم خانم اسما
    یک مشکل دیگر که بهش برخوردم این هست:
    فرض کنید مثلا در کلاس 30 نفره ی ما ، یک نفر با من درست صحبت نمی کند ، یا به عبارت بهتر ؛ با من برخورد خوب و احترام آمیزی ندارد.
    مشکل من اینجاست که روی این 1 نفر تمرکز میکنم. درحالی که 29 نفر دیگر هستند که به من احترام می گذارند.
    و تمرکز روی این 1 نفر باعث می شود که دچار ناراحتی شوم ؛ در حالی که اگر روی آن 29 نفر که به من احترام می گذارند تمرکز کنم ، مطمئنا سرشار از انرژی و شادابی خواهم شد

    چطور می توانم ذهن خودم را تغییر دهم!؟ و مثبت اندیش باشم؟

    ممنون

  2. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آسمان زیبا نمایش پست ها

    یک مشکل دیگر که بهش برخوردم این هست:
    فرض کنید مثلا در کلاس 30 نفره ی ما ، یک نفر با من درست صحبت نمی کند ، یا به عبارت بهتر ؛ با من برخورد خوب و احترام آمیزی ندارد.
    مشکل من اینجاست که روی این 1 نفر تمرکز میکنم. درحالی که 29 نفر دیگر هستند که به من احترام می گذارند.
    و تمرکز روی این 1 نفر باعث می شود که دچار ناراحتی شوم ؛ در حالی که اگر روی آن 29 نفر که به من احترام می گذارند تمرکز کنم ، مطمئنا سرشار از انرژی و شادابی خواهم شد

    چطور می توانم ذهن خودم را تغییر دهم!؟ و مثبت اندیش باشم؟

    ممنون

    سلام


    شما دارید اعتماد به نفس را از محیط درخواست می کنید !

    یعنی اگر اشیاء و محیط با نظام فکری من هماهنگ بود - پس خیلی خوبه - شاد میشید - ولی اگر نه .....!


    در حالی که این جور نباید باشد - یعنی شما باید نظام فکری و شخصیتی و رفتاری خودت را طوری طراحی کنی که آسیب پذیری کم تری داشته باشی .

    بالاخره زندگی ما یعنی زندگی با عقایدها و رفتارها و بینش های متفاوت و باید سعی کنیم پتانسیل ظرفیتی خودمون را افزایش بدیم.

    باید ساختار و بنا و زندگی خودمون را طوری طراحی کنیم که مثلا با یه فوت ساختمون فرو نریزه !

    اعتماد به نفس واقعی در درون خودت هست نه بیرون و حرف های دیگران


    سعی کن مهارت های خودت را توسعه بدی و رو حرف دیگران زیاد زووم نکنی

    باید سعی کنیم قسمت پر لیوان را ببینیم نه خالی را !!

    در واقع از اوون 30 نفر که شما میگی - یه نفر اومده داره امتحانت میکنه که تو چقدر رشد کردی و چقدر اعتماد به نفس داری .

    بالاخره همیشه از محیط باید یاد بگیریم .


    ok


    موفق باشی .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 27 مرداد 95 در ساعت 20:57

  3. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    محیا ناز (دوشنبه 01 شهریور 95), آسمان زیبا (چهارشنبه 27 مرداد 95)

  4. #3
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 06 شهریور 95 [ 22:51]
    تاریخ عضویت
    1395-5-26
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    80
    سطح
    1
    Points: 80, Level: 1
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    4
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام


    شما دارید اعتماد به نفس را از محیط درخواست می کنید !

    یعنی اگر اشیاء و محیط با نظام فکری من هماهنگ بود - پس خیلی خوبه - شاد میشید - ولی اگر نه .....!


    در حالی که این جور نباید باشد - یعنی شما باید نظام فکری و شخصیتی و رفتاری خودت را طوری طراحی کنی که آسیب پذیری کم تری داشته باشی .

    بالاخره زندگی ما یعنی زندگی با عقایدها و رفتارها و بینش های متفاوت و باید سعی کنیم پتانسیل ظرفیتی خودمون را افزایش بدیم.

    باید ساختار و بنا و زندگی خودمون را طوری طراحی کنیم که مثلا با یه فوت ساختمون فرو نریزه !

    اعتماد به نفس واقعی در درون خودت هست نه بیرون و حرف های دیگران


    سعی کن مهارت های خودت را توسعه بدی و رو حرف دیگران زیاد زووم نکنی

    باید سعی کنیم قسمت پر لیوان را ببینیم نه خالی را !!

    در واقع از اوون 30 نفر که شما میگی - یه نفر اومده داره امتحانت میکنه که تو چقدر رشد کردی و چقدر اعتماد به نفس داری .

    بالاخره همیشه از محیط باید یاد بگیریم .


    ok


    موفق باشی .

    سلام باغبان عزیز
    ممنونم از نظری که دادید و حتما سعی میکنم به آن عمل کنم
    سوال دیگری که دارم این است که برخورد من با این اشخاص چگونه باید باشد!؟ (اشخاصی که به هر نحو سعی در توهین کردن دارند)

    آیا باید برخورد نداشته باشم!؟ در این صورت مدام فکر میکنم که من یک آدم توسری خور هستم که نمی توانم در برابر دیگران بایستم و از حقم دفاع کنم
    چگونه باید برخورد کنم!؟
    رو در رو با آن ها حرف بزنم!؟ چه کار کنم تا اعتراض مرا بفهمند.. چگونه اعتراض و خشم خود را نسبت به آنها ابراز کنم؟

  5. کاربر روبرو از پست مفید آسمان زیبا تشکرکرده است .

    باغبان (چهارشنبه 27 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نداشتن اعتماد بنفس در مقابله با خواستگار
    توسط saminnaz در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 01 مرداد 95, 23:18
  2. کمکم کنید در برخورد با خواستگارم اعتماد بنفس و مهارت ارتباطی داشته باشم..
    توسط sima.aass در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مهر 94, 01:34
  3. خواستگار منفعل و با کمبود اعتماد به نفس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 92, 10:20
  4. خواستگارم اعتقادی به نماز ندارد
    توسط bahosh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: شنبه 13 اسفند 90, 17:24
  5. عدم اعتماد به نفس در روابط خانوادگی (بعد از اومدن خاستگارم اینجوری شدم)
    توسط matin_alone در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 27 آبان 90, 13:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.