شما یک اقا هستین پس بایستی محکم تر از این حرفا باشی روی خوذت کارکنی اونم با مطالعه زیاد
هر شخصی که سواد خواندن و نوشتن دارد هیییییچ گونه مشکلی ندارد
از همین امروز یاد بگیر سرویس اضافی به کسی ندهی چون افسردگی به دنبال دارد
یاد بگیرید منفعل نباشی تمام اینها با داشتن ارتباطات سالم و بالا بردن اطلاعات و تمرین کردن حل میشود این لینکها را با دقت مطالعه کنید چندین بار موفق میشوید
http://www.hamdardi.net/thread-18343.html
http://www.hamdardi.net/thread-154.html
http://www.hamdardi.net/thread-3525.html
http://www.hamdardi.net/thread-21813.html








علاقه مندی ها (Bookmarks)