تشکرشده 2,402 در 566 پست
miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام خانم شمیم الزهرا گرامی .
1) خانم شمیم الزهرا چه شخصی هست ؟ ( هر چه دل مهربانت خواهد بگو )
2) بهترین جمله ای که تا حالا شنیدید ؟
3 ) چی زود تموم میشه؟ ( کدام یک )
· الف) پول
· ب) وقت
· ج) عمر
· م) مربای مامان
· ن) سهمیه بنزین
· ه) ماست سر سفره
..................................
4 ) چشماتونو ببندید ، حس کنید یه سوسک الان از رو صورتتون رد میشه...چه حسی دارید؟!!!
5 ) زیباترین شهری که بهش سفر کردید و دل کندن ازش براتون سخت بوده؟ چرا؟
6 ) آشپزیتون خوبه ؟ بهترین غذایی که بلدید درست کنید چیه ؟
7 ) وقتی عصبانی میشید چه چیزی بهتون آرامش میده؟
8 ) رنگ/غذا/هنرمند/ورزشکار/کارتون/فیلم/کتاب/شهر/ماشین/ مورد علاقه تون؟
......................................
9 ) اولین چیزی که به ذهنتون میرسه:
اول دبستان :
ماه رمضان :
عشق :
ثروت :
موش تو کابینت آشپزخانه :
دوست :
مادر شوهر :
خواهر شوهر :
غرور و منیت :
رشته روانشناسی :
دانشگاه تهران :
................................................
10 ) مرد واقعی ، باید چه ویژگیهایی داشته باشه تا بتونه همسرش را خوشبخت کنه ؟ ( از نگاه شما )
الف ) حداقل ترین ویژگی
ب ) حداکثر ترین ویژگی
........................................
11 ) یه آقا پسری میره خواستگاری یه دختری - و اون دختر همه چی تموم هست ، دختر حکایت ما + پدر و مادر دختر ، عاشق اون پسر میشن از هر لحاظ
ولی اون دختر ، یه عمه ای داره که به قول خودش همه کاره فامیله !
و اون عمه نازنین میگه باید 2000 هزار سکه مهریه برادر زاده ما کنی ( اون دختر ) چون رسمه - پدر دختر هم حرفی نمیزنه رو حرف عمه جون
عمه دختره میگه : کی مهریه داده و کی گرفته ! ( آره جون خودت) - از طرفی خانواده پسر راضی نمی شند با این مهریه .
از نگاه یه خانوم ، به نظر شما اون پسر باید چی کار کنه ؟
خودش را وارد این ماجرا کنه و برای عشقش بجنگه ؟
یا منصرف بشه ؟
ممنون .
.........................
12 ) با این کلمات جمله بسازید :
بلبل – مادر شوهر - درخت - همسر - چای
......................
13 ) نظر شما در مورد صندلی داغ ؟ شما مفید دیدید تاپیک صندلی داغ را ؟
14 ) پیشنهاد شما در مورد بهتر شدن تاپیک صندلی داغ ؟
...........................
15 ) جای خالی را پر کنید ؟
خوشبختی ،
یعنی نگاهم کنه ،
خوشبختی ،،،، یعنی که سر به راهم کنه،،
خوشبختی ، خوشبختی یعنی ..............
ممنون از وقتی که میزارید برای پاسخگویی به سئوالات
مرسی .
موفق باشید .![]()
cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)
تشکرشده 223 در 103 پست
آفرین به شجاعتتون
1- چطور با همسرتون آشنا شدین؟ مدت آشنایی تا عقد چقدر بود؟
2- بنظرتون لزومی داره دو نفر که دارن با هم آشنا میشن در مراحل پایانی آشنایی ، در مورد مسائل جنسی تبادل نظر کنن؟
3- نظرتون در مورد این جملات: «من به همسرم اعتماد دارم، میدونم اصلا اهل خیانت نیست، ولی نگرانم که کسی رو صیغه کنه» . از نظر شما صیغه خیانت نیست؟
4- همدردی چه تاثیری تو زندگی شما داشته؟
![]()
cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

تشکرشده 2,882 در 761 پست
سلام شمیم جان .
1-حالت چهطوره ، یعنی اصل حالت خوبه ؟ چرا خوبی؟ اگه خوب نیستی چرا؟ کلا حالتو برامون بگو
2- چرا ازم سوال نپرسیدی ؟، پس الان 20ثانیه نفس نکش + پلک هم نزن تا تنبیه بشی ،
شوخی کردم بابام جان، من توی صندلی خودم بعد از 2تا پست دیگه از شرکت کردنم پشیمون شدم حوصله جواب دادن نداشتم چون خیلی سخت بود برام صداقت و دقت و احترام و.. همه چی با هم رعایت شه و جواب هم بدم نپیچونم ، شما چهطور تا اینجا سختت بوده؟
3-شمیم تو واقعا زموختی؟ پس چرا از عشقولانه های خودت کم میگی ؟ میخواهی ما رو حرص بدی؟ اگه اینطوری نیست یه عشقولانه برامون بگو که خودت ایجادش کرده باشی نه همسر محترم.
4- از رشتت راضی هستی (منظور رشته ارشد هست) ؟ اگه برگردی عقب بازم همین شاخه رو میخونی؟ دروست سنگین یا حجیم نیست؟ لذت میبری؟
5-شمیم دوست داری زمان پرش کنه به یه مقطعی ؟ به گذشته یا اینده ؟ چند سال؟ چرا؟
6- شمیم قدر همسرتو میدونی؟ از 100 به خودت نمره بده. توضیح بده.
7- شمیم اگه همسرت یه ویژگی داشته باشه که ازخط قرمزهات باشه برات منفور باشه ( بزرگتر از اونی که توی تاپیکات گفتی)، جدا میشی؟ نمیشی؟ چرا؟ تا کجا تلاش میکنی؟
8-اگه بهت نگفتن وصیت نامه بنویس ، بی زحمت برامون بنویس .(انشاا.. خدا بهت عمر با عزت بده) خیلی سخته . ببینیم تو ام اشکت در میاد!
9-توی مجلس ختمی ، صاحب عزا یه مورد ظاهری بدی براش پیش اومده مثلا روی دندونش پوست لوبیاست و گریه که میکنه خیلی بد دیده میشه ، یا شالش برعکسه یا روی صورتش دستمال کاغذی چسبیده یا...
تو مثل بقیه تسلیت میگیو رد میشی؟ چیکار میکنی؟چرا؟
10-بارزترین ویژگیهاتو بگو ، خوب -بد از دید خودت.
11- چه سوالی رو کسی نپرسیده ولی خیلی حرفا توی جوابش داری؟
12- بزرگترین اشتباه زندگیت؟
13- نظرت در مورد من؟(اگه از قبل که اینجا تاپیک هایی داشتم میشناسیم)
14- 3تا از اهداف بلند مدتو بگو و بگو چهطور انتخابشون کردی؟
15- حالا که اومدی تهران و همکلاسی تهرانی داری ، نظرتو در مورد تهرانیها بگو و 5تا تفاوت بین تهرانیها با همکلاسیهای همشهریت ، راحت باش.
خیلی سوال داشتم ولی میدونم خستتت میکنم دیگه نمیپرسم . ممنون که وقت میزاری عزیزم![]()
ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست
ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !
cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

تشکرشده 2,882 در 761 پست
ببخشید یه سوال دیگه ام دارم :
0- اگه بعد از اینکه به مبارکی مدرکتون رو گرفتید و پروانه کار و .. بعد هم انشاله دفتر کارتونو راه انداختین و تبلیغات و.. ولی درآمد حاصله حقوق منشی رو هم به زور تامین میکرد ، چه حسی خواهید داشت؟ استقلال مالی بعد از اینهمه تلاش ، آیا مدنظرتون بوده ؟ موجب ناراحتیتون میشه؟
شماره اشو 0 گذاشتم که بیشتر نپرسیده باشم . میدونید که شماره گذاری از 0 شروع میشه :)
ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست
ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !
cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (سه شنبه 06 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)
تشکرشده 171 در 76 پست
سلام شمیم الزهرای عزیز...
خوب هستید انشا...؟
اگه از نظرت اشکال نداره حالا که رو صندلی داغ هستی من از این موقعیت به نفع خودم بهره ببرم و تجربمو ببرم بالا
1به نظرت خانوادتون چه شیوه تربیتی رو برای شما بکار بردن که اعتقادات دینی تو ضمیرت نهادینه شده...؟
2اگه به گذشته برگردی چه کار یا رفتار یا گفتار اشتباهی که نتیجه بدش تا الان برای زندگیت مشکل ساز شده رو دیگه تکرار نمیکنی؟
3اگه بخای یه نصیحت دلسوزانه به یه دختر14ساله بکنی بهش چی میگی؟
یه دختر18 ساله چی؟
و یه دختر25 ساله؟
4یه دعا برام میکنی؟
miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 07 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام شمیم الزهرا عزیز
با اجازتون منم یه چند تا سوال بپرسم
1- بزرگترین درسی که از زندگیتون گرفتید؟
2- چیزی که داشتید و قدرش رو ندونستید؟
3- زندگی از نگاه شما؟
4- با چه معیاری متوجه میشوید که یک شخص خوب است ؟ ( در کل چه رفتاری را در کسی ببینید متوجه خوب بودن او می شوید؟)
5- تا حالا شده تو دوراهی قرار بگیرید؟ چگونه مسئله را حل میکنید؟
6- موقع دعا کردن اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟
7- به نظر شما جذابیت یک شخص به چه عواملی بستگی داره؟
8 - تا حالا شده در اوج نا امیدی همه چیز عوض بشه و اتفاق خوبی که میخواستید رخ بده؟ فکر میکنید علتش چی بوده؟
9- اگر به شما این امکان را بدهند که به گذشته برگردید و یکی از اشتباهات خودتون رو جبران کنید کدوم رو انتخاب میکنید؟
10- توصیه به مجرد های تالار...
11- به نظر شما اشتباه بیشتر آدم ها در چیه؟
12- تو این دوره زمونه چی بیشتر از همه کمرنگ شده؟
13- وقتی دلتنگ و غمگین هستید چی آرومتون میکنه؟
14- سخن و جمله ای که دوستش دارید...
ممنونم از پاسخگوییتون به سوالات...
« براتون زندگی سرشار از خوشبختی و آرامش را خواهانم »
cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 07 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)