سلام خانومی
از شما دوست خوبم هم اجازه میخوام چندتاااا سوال ازتون بپرسم!
بسمال....
1-فیلم و بازیگر مورد علاقه؟
2-خواننده و آهنگ مورد علاقه؟
3-شدیدترین دعوای عمرتون؟
4-درخواستتون از بچه های هم میهن؟
5-زیباترین بازیگر مرد و زنی که دیدی کیا بودن؟ ایرانی و خارجی!
6-چرا بعضی از پسرا دارن دختر میشن؟
7-از زنایی که خیلی قلدرند چه حسی پیدا میکنید؟
8-اسم مورد علاقه برای بچه و شکل قیافه رویایی ازش که تو ذهنتون هست؟
9-چقدر لباس میخرید؟
10-به نظرتون مردا و زنا چه موقع خطرناک میشن؟
11-اگه قدرت و ثروت عظیم داشتید چیکار میکردید؟(شعار ممنوع)
12-خاطره شیرینی از ماه رمضان و روزه دارید،واسمون تعریف کنید لطفا ؟
13-از چی، حس غرور بهتون دست میده؟
14-کل دنیا رو بدن دست آقایون چی ازش باقی میذارن؟
15-نوشیدنی چی دوست دارید؟گرم و سرد!
16-اگه خدا این قدرت رو بهتون میداد که با یه حیوون بتونید صحبت کنید، کدوم حیوون رو انتخاب میکنید؟ چی بهش میگید؟
17-دوست دارید 24 ساعت جاتونو با کسی عوض کنید؟ با کی؟
18-به نظر شما حقوق زنان در ایران رعایت می شود یا خیر؟در خارج از کشور چطور؟!
19-آیا اعتقاد دارید با زنان و مردان با عدالت رفتار بشه، نه برابر؟
20- چرا قران به زبان عربی هستش؟!
خیلی ممنونم از جوابهای که بعدا لطف میکنید و میدید
آرزو دارم،
فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
و امضاء خداوند بزرگ پای
تمام آرزوهایت
علاقه مندی ها (Bookmarks)