سلام خانومی
از شما دوست خوبم هم اجازه میخوام چندتاااا سوال ازتون بپرسم!
به به سلام سوده خانم عزیز خیلی خوشحال شدم شما هم حضور پیدا کردین
بسمال....
1-فیلم و بازیگر مورد علاقه؟
2-خواننده و آهنگ مورد علاقه؟
ندارم!
3-شدیدترین دعوای عمرتون؟

نمیدونم دعوای شدید زیاد داشتیم شاید یکیش همون بود که سه سال پیش براش تایپیک زدم...
4-درخواستتون از بچه های هم میهن؟
همه تلاشمونو بکنیم دست به دست هم میهنمونو بسازیم و هرکس واقعا در هر جایگاهی که هست اگه درست عمل کنه اونوقته که جامعه پاکی خواهیم داشت. با غر زدن هیچ اتفاق مثبتی نمیفته بیایم خودمون دست به عمل بزنیم
5-زیباترین بازیگر مرد و زنی که دیدی کیا بودن؟ ایرانی و خارجی!
راستش اصن بهش فکر نکرده بودم الان چون فیلم کیمیا پخش میشه به نظرم اقای پوریا پور سرخ رسید اما مسلما زیباترین نیستن من الان کسی تو ذهنم نمیاد
خانم هم سنگینی و زیبایی نیکی کریمی و کتایون ریاحی رو دوست دارم و معصومیت چهره ترانه علیدوستی
خارجی نمیشناسم فقط یک خانمی زیاد عکسشو دیدم اما نمیدونم درست که خواننده هستن یا بازیگر یا مدلن! اینو هم چهرشو میپسندم : شکیرا
6-چرا بعضی از پسرا دارن دختر میشن؟
این موضوع خب مساله عمیقیه و اینطور نیست که من عقلم به همه ابعادش برسه.
اما در نظر من خیلی عوامله مثلا کلا مردم مخصوصا تو جوامع فرد گرا مثه آمریکا علاقه به منحصر به فرد بودن دارن و میخوان با اجتماع رایج مخالف باشن
مساله دیگه تغذیه هست که اثر داشته
رفتارهای اجتماع و خانواده مردونگی رو تضعیف کرده
بی هویتی و نرسیدن به هویتی یکپارچه سبب این سردرگمی میشه
7-از زنایی که خیلی قلدرند چه حسی پیدا میکنید؟
خوشم نمیاد
8-اسم مورد علاقه برای بچه و شکل قیافه رویایی ازش که تو ذهنتون هست؟
دختر: زهرا، زینب
پسر: مهدی، محمد
ضعف کردمممم
فکنم دخترم بیشتر شبیه همسرمه سفیدو بوره و زیاد گریه میکنه سخت آروم میشه. پسرم بیشتر شبیه منه سفید مشکیه و آرومتر از دخترمه
9-چقدر لباس میخرید؟
بیشتر لباس خونه میخرم تا بیرون!!
زیاد نمیخرم
10-به نظرتون مردا و زنا چه موقع خطرناک میشن؟
وقتی دیگه حس کنن به بن بست رسیدن اونجاست که به هرکاری دست میزنن
11-اگه قدرت و ثروت عظیم داشتید چیکار میکردید؟(شعار ممنوع)
احتمالا فرقی نمیکرد چون همسرم اجازه نمیداد کاری کنم! اما اگه اجازه میداد دلم میخواست یه مهد کودک کاملا پیشرفته با امکانات عالی طراحی و اجرا کنم.
مشاورای خوب برای بهزیستی بگیرم با پول خودم و همه بچه ها تحت حمایت این مشاورای زبده باشن
در بیمارستان ها افرادی که برای درمان مشکل مالی دارن بهشون کمک کنم
برای بهبود اقتصاد کشورم سرمایه گذاری کنم
و خیلی موارد دیگه...
12-خاطره شیرینی از ماه رمضان و روزه دارید،واسمون تعریف کنید لطفا ؟
افطار یه ساندویج کوچولو گرفتم وتنها حرم امام رضا ع رفته بودم از قبل اذون و نماز مغرب تو صحن خوندم جاتون خالی خیلی چسبید
13-از چی، حس غرور بهتون دست میده؟
از مسلمون بودنمو از ایرانی بودنم و پیشینه پر افتخارم
14-کل دنیا رو بدن دست آقایون چی ازش باقی میذارن؟
الان هم بیشتر دست آقایونه!
15-نوشیدنی چی دوست دارید؟گرم و سرد!
سرد: دوغ

گرم: شکولات داغ
16-اگه خدا این قدرت رو بهتون میداد که با یه حیوون بتونید صحبت کنید، کدوم حیوون رو انتخاب میکنید؟ چی بهش میگید؟
از حیوونای قوی میخواستم که حمله کنن به ظالم ها(ظالم های جهانی) و همرو بخورن!!!
17-دوست دارید 24 ساعت جاتونو با کسی عوض کنید؟ با کی؟
وای چه هیجان انگیز! خب خیلیا! با شوهرم ، با چندتا از دوستام، با امام زمان ع!
18-به نظر شما حقوق زنان در ایران رعایت می شود یا خیر؟در خارج از کشور چطور؟!
من کلا زیاد حقوق بلد نیستم اما نه ایران درست رعایت نمیشه و خارج هم کجا خب منظورتونه؟خارج هم عربستانه هم سوئد هم افغانستان!!!!!!!
19-آیا اعتقاد دارید با زنان و مردان با عدالت رفتار بشه، نه برابر؟
بله با عدالت رفتار بشه
20- چرا قران به زبان عربی هستش؟!
عربی واقعا زبان عمیقیه . هر لغتی چندین معنی داره که برحسب جایی که به کار میره فرق داره. لغات دارای بار احساسی هستن یعنی یک لغت با یک لغت دیگه معنیش شبیه همه اما کاملا بار احساسیش فرق داره (شما ماشاالله واردترین که مثلا انگلیسی چطوریه و واقعا بار احساسی کلمات ندارن و خیلی رک و صریحه) حتی جایگاه معنی که یک زمان به کار میره همون کلمه در زمان دیگه با مفهوم دیگه به کار میره و این ویژگی های جالبش باعث میشه برای کتابی که میخواد قرن ها برای همه قابل استفاده باشه به کار بره تا بتونه تو هر زمانی معنی ها و مفهومشو متناسب با درک اون مردم برسونه
خیلی ممنونم از جوابهای که بعدا لطف میکنید و میدید

علاقه مندی ها (Bookmarks)