به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 27 از 50 نخستنخست ... 717181920212223242526272829303132333435363747 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 261 تا 270 , از مجموع 492
  1. #261
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام به دوستان خوب واهالی این منطقه داغ

    از طرفداران صندلی داغ بوده و هستم .

    متاسفانه به خاطر یک سری مشغله هایی که چند ماهی است درگیر آن هستم نتونستم توی تالار بیام و از پست های دوستان استفاده ببرم.

    اما خدشه ای در تعلق خاطری که به اینجا دارم وارد نکرده.

    سلام شمیم الزهرای عزیز.


    سلام بی نهایت عزیزم چه سعادتی که شما هم از من سوال میپرسین

    حال واحوالتون چطوره؟

    خداروشکر ممنونم
    با اجازتون چند سوالی هم من بپرسم.

    بفرمایین

    1- چقدر بر اصول و ارزش هاتون استوار هستید؟

    واقعا نمیشه درست گفت چون خیلی وقتها میبینم که همونی که ازش دم میزدم چقدر میلنگم اما قلبا سعی میکنم عملگرا باشم

    2- بیشتر اثر گذارید یا تاثیر پذیر؟

    خیلی جاها تو زندگی اثر گرفتم و خدا عالمه آیا اثری گذاشتم یا نه فکنم از 100 درصد بشه گفت 70 درصد اثر پذیرم و 30 درصد اثر گذار

    3- معنای زندگی شما 5 سال پیش چه بوده؟ هم اکنون چیست؟

    5سال پیش خیلی بی انگیزه و ناامید بودم و حتی گاهی فکر میکردم دیگه من خسرالدنیا والاخره شدمو راه گریزی نیست. اما الان خیلی امیدوارتر هستم و زندگی برام زیباتر شده

    4- چقدر خودتون رو دوست دارید وبه خودتون اهمیت می دهید؟

    خودمو دوست دارم اما خیلی موقع ها هم از خودم به شدت عصبانی میشم و دلم میخواد سر به تنم نباشه!! تقریبا به طور متوسط خودمو دوست دارمو اهمیت میدم به خودم.

    موفق باشید.
    ممنونم خانمی شما هم موفق باشین

  2. 6 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  3. #262
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خانم شمیم الزهرا گرامی .




    1) خانم شمیم الزهرا چه شخصی هست ؟ ( هر چه دل مهربانت خواهد بگو )


    2) بهترین جمله ای که تا حالا شنیدید ؟


    3 ) چی زود تموم میشه؟ ( کدام یک )


    · الف) پول
    · ب) وقت
    · ج) عمر
    · م) مربای مامان
    · ن) سهمیه بنزین
    · ه) ماست سر سفره


    ..................................


    4 ) چشماتونو ببندید ، حس کنید یه سوسک الان از رو صورتتون رد میشه...چه حسی دارید؟!!!


    5 ) زیباترین شهری که بهش سفر کردید و دل کندن ازش براتون سخت بوده؟ چرا؟


    6 ) آشپزیتون خوبه ؟ بهترین غذایی که بلدید درست کنید چیه ؟


    7 ) وقتی عصبانی میشید چه چیزی بهتون آرامش میده؟


    8 ) رنگ/غذا/هنرمند/ورزشکار/کارتون/فیلم/کتاب/شهر/ماشین/ مورد علاقه تون؟


    ......................................



    9 ) اولین چیزی که به ذهنتون میرسه:


    اول دبستان :
    ماه رمضان :
    عشق :
    ثروت :
    موش تو کابینت آشپزخانه :
    دوست :
    مادر شوهر :
    خواهر شوهر :
    غرور و منیت :
    رشته روانشناسی :
    دانشگاه تهران :

    ................................................



    10 ) مرد واقعی ، باید چه ویژگیهایی داشته باشه تا بتونه همسرش را خوشبخت کنه ؟ ( از نگاه شما )

    الف ) حداقل ترین ویژگی
    ب ) حداکثر ترین ویژگی

    ........................................


    11 ) یه آقا پسری میره خواستگاری یه دختری - و اون دختر همه چی تموم هست ، دختر حکایت ما + پدر و مادر دختر ، عاشق اون پسر میشن از هر لحاظ

    ولی اون دختر ، یه عمه ای داره که به قول خودش همه کاره فامیله !

    و اون عمه نازنین میگه باید 2000 هزار سکه مهریه برادر زاده ما کنی ( اون دختر ) چون رسمه - پدر دختر هم حرفی نمیزنه رو حرف عمه جون

    عمه دختره میگه : کی مهریه داده و کی گرفته ! ( آره جون خودت ) - از طرفی خانواده پسر راضی نمی شند با این مهریه .

    از نگاه یه خانوم ، به نظر شما اون پسر باید چی کار کنه ؟

    خودش را وارد این ماجرا کنه و برای عشقش بجنگه ؟

    یا منصرف بشه ؟
    ممنون .

    .........................


    12 ) با این کلمات جمله بسازید :
    بلبل – مادر شوهر - درخت - همسر - چای


    ......................


    13 ) نظر شما در مورد صندلی داغ ؟ شما مفید دیدید تاپیک صندلی داغ را ؟


    14 ) پیشنهاد شما در مورد بهتر شدن تاپیک صندلی داغ ؟


    ...........................



    15 ) جای خالی را پر کنید ؟

    خوشبختی ،
    یعنی نگاهم کنه ،
    خوشبختی ،،،، یعنی که سر به راهم کنه،،
    خوشبختی ، خوشبختی یعنی ..............


    ممنون از وقتی که میزارید برای پاسخگویی به سئوالات
    مرسی .
    موفق باشید .


    ​​

  4. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)

  5. #263
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 تیر 98 [ 10:02]
    تاریخ عضویت
    1393-4-14
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    5,852
    سطح
    49
    Points: 5,852, Level: 49
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    161

    تشکرشده 223 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array
    آفرین به شجاعتتون
    1- چطور با همسرتون آشنا شدین؟ مدت آشنایی تا عقد چقدر بود؟
    2- بنظرتون لزومی داره دو نفر که دارن با هم آشنا میشن در مراحل پایانی آشنایی ، در مورد مسائل جنسی تبادل نظر کنن؟
    3- نظرتون در مورد این جملات: «من به همسرم اعتماد دارم، میدونم اصلا اهل خیانت نیست، ولی نگرانم که کسی رو صیغه کنه» . از نظر شما صیغه خیانت نیست؟
    4- همدردی چه تاثیری تو زندگی شما داشته؟

  6. 8 کاربر از پست مفید nahid-111 تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  7. #264
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام خانم شمیم الزهرا گرامی .

    سلام جناب آقای باغبان
    ممنونم زحمت کشیدین سوالای زیباتونو پرسیدین

    1) خانم شمیم الزهرا چه شخصی هست ؟ ( هر چه دل مهربانت خواهد بگو )


    در واقع که هیچ نیست. اما اگر بخوایم از حیث صفات بررسی کنیم حساس و شکننده ، یک اشتباهو گاهی چندباررر تکرار میکنه ، خیلی دلرحم، تنبل و حتی سعی نمیکننه به اونچه که میدونه درسته برسه!


    2) بهترین جمله ای که تا حالا شنیدید ؟

    نمیشه گفت بهترینش کدوم بوده. اونچه الان بگم تنها اولین چیزیه که به ذهنم اومده و اصلا نمیشه گفت واقعا جزوه بهترینا بوده یا نه
    اینکه از روی ظاهر افراد به درونشون قضاوت نکنیم


    3 ) چی زود تموم میشه؟ ( کدام یک )


    · الف) پول
    · ب) وقت
    · ج) عمر
    · م) مربای مامان
    · ن) سهمیه بنزین
    · ه) ماست سر سفره


    ..................................
    عمر


    4 ) چشماتونو ببندید ، حس کنید یه سوسک الان از رو صورتتون رد میشه...چه حسی دارید؟!!!

    وایییی زهره ترک شدم واقعا

    5 ) زیباترین شهری که بهش سفر کردید و دل کندن ازش براتون سخت بوده؟ چرا؟

    یزد! خیلی شهر عجیبی بود حس میکردم به خودم برگشتم انگار یه جزیی از وجودم بود. بوی کاهگل، آثار تاریخیش واقعا منو مست کرده بود

    و حس افتخار میکردم از داشتن چنین پیشینه ای. روستای چک چک هم که دیگه حرف نداشت...



    6 ) آشپزیتون خوبه ؟ بهترین غذایی که بلدید درست کنید چیه ؟

    بلهههه خیلیی آشپزی دوست دارم. غذای مورد علاقه خودم :قورمه سبزی. همسرم: فسنجون! این دو تا غذام معروفن!

    7 ) وقتی عصبانی میشید چه چیزی بهتون آرامش میده؟

    گریه و اگر بشه حرفمو بزنم

    8 ) رنگ/غذا/هنرمند/ورزشکار/کارتون/فیلم/کتاب/شهر/ماشین/ مورد علاقه تون؟

    رنگ : زرد

    غذا: قرمه سبزی، پیتزا، شیشلیگ

    هنرمند: پرویز پرستویی

    ورزشکار:اصلا اهلش نیستم و نمیشناسم زیاد

    کارتون: هرچی طنز باشه الان فقط اسم مزرعه حیوانات خاطرم هست

    فیلم: راستش من اسم فیلما زیاد یادم نمیمونه و بیشتر ماجراش و اون حسای خوبی که داشتم برام میمونه اما در حد اونهایی که تو ذهنم اسمشون مونده (که نمیشه گفت بهترینان فقط من اینارو اسمشو یادم موند) خارجی: رستگاری از زندان شائوشنگ (اصن نمیدونم درست نوشتم اسمشو یا نه)، ایرانی: طلا و مس.

    کتاب: اینم واقعا نمیدونم چی بگم.مثلا از کتابای سید مهدی شجاعی من عاشق کشتی پهلوگرفته هستم ، تئوری انتخاب ویلیام گلاسر هم بد نبود اما اولین کتابی که تو نوجوونی خوندم و خیلی لذت بردم کیمیای محبت زندگینامه رجبعلی خیاط بود اما نمیدونم بهترین کتاب چی بوده!

    شهر: مشهد

    ماشین: باورتون شاید نشه ولی واقعا من هم زیاد ماشینارو نمیشناسم و هم اینکه به ماشین خاصی علاقه ندارم. از نظر من این ماشین خوبه: دنده اتومات باشه و گنده نباشه، رانندگیش نرمو راحت باشه، صندلیاشم خوب باشه!


    9 ) اولین چیزی که به ذهنتون میرسه:


    اول دبستان : خانم وفادار (معلم کلاس اولم)
    ماه رمضان : عذاب وجدان!
    عشق : حسرت
    ثروت : مسئولیت سنگین
    موش تو کابینت آشپزخانه : سکته میکنم
    دوست : زینب
    مادر شوهر : عاشق پسرش
    خواهر شوهر : مهربون
    غرور و منیت : شیطان
    رشته روانشناسی : تفکر عمیق
    دانشگاه تهران : سردرشو یادم میاد!

    ................................................



    10 ) مرد واقعی ، باید چه ویژگیهایی داشته باشه تا بتونه همسرش را خوشبخت کنه ؟ ( از نگاه شما )


    الف ) حداقل ترین ویژگی : پشتکار و تلاش برای ایجاد امنیت روانی و مالی برای خانواده
    ب ) حداکثر ترین ویژگی : سعی در اینکه در همه جهات رضایت خدا و اونچه حق هستو اجرا کنه یعنی هیچوقت از قدرتش در جهت منافع خودش استفاده نکنه. این کار باعث میشه واقعا همسرشو درک کنه و بهش محبت داشته باشه و منصفانه زندگی کنه

    ........................................


    11 ) یه آقا پسری میره خواستگاری یه دختری - و اون دختر همه چی تموم هست ، دختر حکایت ما + پدر و مادر دختر ، عاشق اون پسر میشن از هر لحاظ


    ولی اون دختر ، یه عمه ای داره که به قول خودش همه کاره فامیله !

    و اون عمه نازنین میگه باید 2000 هزار سکه مهریه برادر زاده ما کنی ( اون دختر ) چون رسمه - پدر دختر هم حرفی نمیزنه رو حرف عمه جون


    عمه دختره میگه : کی مهریه داده و کی گرفته ! ( آره جون خودت ) - از طرفی خانواده پسر راضی نمی شند با این مهریه .

    از نگاه یه خانوم ، به نظر شما اون پسر باید چی کار کنه ؟

    خودش را وارد این ماجرا کنه و برای عشقش بجنگه ؟

    یا منصرف بشه ؟

    راستش نمونشو یکی از عزیزانم داشت! ایشون که متاسفانه مهریه سنگین رو قبول کرد البته اونا هم یکم تخفیف دادن (از 1000 تا به 700 تا رضایت دادن)

    اما به نظر من اون پسر با دختر صحبت کنه منطقی و دلایلشو بگه و ازش بخواد که نظرشو بگه چون بلاخره اون دختر بهتر میدونه که چطوری میشه این مشکلو رفع کرد.
    اما اگر نتونستن به هیچوجه با همکاری هم خونواده دخترو راضی کنن و واقعا عقلا هم از انتخابشون مطمئنا میشه یه کاری کرد که پسر مهریرو قبول کنه ولی بعد عقد دختر بره به همون مقدار که توافق خودشون بوده تغییر بده (این هم تو فامیل ما بود که دختر خانم همون فردای عقد مهریرو به همون توافق دو نفریشون تغییر داد) اینجوری اون عمه هم نمیفهمه جریانو و به ظن خودش آبروشون حفظ میشه! لزومی هم نداره گفته بشه بعدها که مهریه تغییر کرده آخه به مردم چه؟

    ممنون .


    .........................


    12 ) با این کلمات جمله بسازید :
    بلبل – مادر شوهر - درخت - همسر - چای

    مادرشوهر بلبلی داشت که بر درخت حیاط مینشست و آواز میخواند و همسر روی تخت زیر درخت چای مینوشید.
    ......................


    13 ) نظر شما در مورد صندلی داغ ؟ شما مفید دیدید تاپیک صندلی داغ را ؟

    باعث میشه لحظاتی چند رو آدم تنها به خودش فکر کنه خودشو بررسی کنه و چون سوال پرسیده میشه باعث میشه تمرکز بالاتر بره و در جهت خودشناسی کمک بشه ان شاالله

    به نظرم بیشتر برای دو دسته مفیده: دسته طراح سوال و دسته پاسخ دهنده و البته گاهی پاسخ ها آموزندن که اینم مفیده


    14 ) پیشنهاد شما در مورد بهتر شدن تاپیک صندلی داغ ؟

    البته این بیشتر انتقاده تا پیشنهاد. به نظرم چون وقت پاسخ به سوالات محدوده کسی که میخواد جواب بده نمیشه زیاد فکر کنه!

    دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه


    ...........................



    15 ) جای خالی را پر کنید ؟

    خوشبختی ، نگاه مهربان خدا را به همراه داشتن
    یعنی نگاهم کنه ، حتی وقتی که غرق گناهم
    خوشبختی ،،،، یعنی که سر به راهم کنه،، حتی وقتی که من ازش غاقلم
    خوشبختی ، خوشبختی یعنی .............. گام برداشتن در مسیر دوست

    (راستش من نفهمیدم جاخالیا کجا بود درست نمیدونم درست جواب دادم یانه؟)



    ممنون از وقتی که میزارید برای پاسخگویی به سئوالات
    مرسی .
    موفق باشید .
    خیلی ممنونم از سوالای خوبتون آقای باغبان منو به فکر فرو برد

  8. 7 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  9. #265
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nahid-111 نمایش پست ها


    سلام ناهید خانم عزیز

    1- چطور با همسرتون آشنا شدین؟ مدت آشنایی تا عقد چقدر بود؟

    مادر و پدرم مسافرت یه ماهه تقریبا رفته وبدن که با خواهرشوهرم و همسرشون همسفر میشن و اونجا خواهرشوهرم از خوانوادم خیلی خوششون میاد و متوجه میشن دختر دارن و وقتی برمیگردن میان خواستگاری من!!!!!!

    تقریبا دو ماه خواستگاری بود که البته با فاصله زیاد بین جلسات.

    2- بنظرتون لزومی داره دو نفر که دارن با هم آشنا میشن در مراحل پایانی آشنایی ، در مورد مسائل جنسی تبادل نظر کنن؟

    راستش به نظر من مشاوره این کارو خوبه انجام بده اما خودشون دو تا من نمیپسندم

    3- نظرتون در مورد این جملات: «من به همسرم اعتماد دارم، میدونم اصلا اهل خیانت نیست، ولی نگرانم که کسی رو صیغه کنه» . از نظر شما صیغه خیانت نیست؟

    ببینین من نظر خودمو میدم که اصلا نه شرعیه نه عقلی نه هیچی! من واقعا صیغه برام عین خیانته!



    4- همدردی چه تاثیری تو زندگی شما داشته؟

    مهمترین اثرش بر صبوری بوده و اینکه کمتر سخت میگیرمو مسائلو از بالاتر میبینم.
    اینکه واقعا خیلی موقع ها فهمیدم نگاه من اشتباه بوده نه لزوما کار طرف مقابل
    یاد گرفتم آزادانه تر فکر کنم

    ممنونم از وقتی که گذاشتین و سوال پرسیدین

  10. 7 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  11. #266
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام شمیم جان .

    1-حالت چهطوره ، یعنی اصل حالت خوبه ؟ چرا خوبی؟ اگه خوب نیستی چرا؟ کلا حالتو برامون بگو

    2- چرا ازم سوال نپرسیدی ؟ ، پس الان 20ثانیه نفس نکش + پلک هم نزن تا تنبیه بشی ، شوخی کردم بابام جان، من توی صندلی خودم بعد از 2تا پست دیگه از شرکت کردنم پشیمون شدم حوصله جواب دادن نداشتم چون خیلی سخت بود برام صداقت و دقت و احترام و.. همه چی با هم رعایت شه و جواب هم بدم نپیچونم ، شما چهطور تا اینجا سختت بوده؟

    3-شمیم تو واقعا زموختی؟ پس چرا از عشقولانه های خودت کم میگی ؟ میخواهی ما رو حرص بدی؟ اگه اینطوری نیست یه عشقولانه برامون بگو که خودت ایجادش کرده باشی نه همسر محترم.

    4- از رشتت راضی هستی (منظور رشته ارشد هست) ؟ اگه برگردی عقب بازم همین شاخه رو میخونی؟ دروست سنگین یا حجیم نیست؟ لذت میبری؟

    5-شمیم دوست داری زمان پرش کنه به یه مقطعی ؟ به گذشته یا اینده ؟ چند سال؟ چرا؟

    6- شمیم قدر همسرتو میدونی؟ از 100 به خودت نمره بده. توضیح بده.

    7- شمیم اگه همسرت یه ویژگی داشته باشه که ازخط قرمزهات باشه برات منفور باشه ( بزرگتر از اونی که توی تاپیکات گفتی)، جدا میشی؟ نمیشی؟ چرا؟ تا کجا تلاش میکنی؟

    8-اگه بهت نگفتن وصیت نامه بنویس ، بی زحمت برامون بنویس .(انشاا.. خدا بهت عمر با عزت بده) خیلی سخته . ببینیم تو ام اشکت در میاد!

    9-توی مجلس ختمی ، صاحب عزا یه مورد ظاهری بدی براش پیش اومده مثلا روی دندونش پوست لوبیاست و گریه که میکنه خیلی بد دیده میشه ، یا شالش برعکسه یا روی صورتش دستمال کاغذی چسبیده یا...

    تو مثل بقیه تسلیت میگیو رد میشی؟ چیکار میکنی؟چرا؟

    10-بارزترین ویژگیهاتو بگو ، خوب -بد از دید خودت.

    11- چه سوالی رو کسی نپرسیده ولی خیلی حرفا توی جوابش داری؟

    12- بزرگترین اشتباه زندگیت؟

    13- نظرت در مورد من؟(اگه از قبل که اینجا تاپیک هایی داشتم میشناسیم)

    14- 3تا از اهداف بلند مدتو بگو و بگو چهطور انتخابشون کردی؟

    15- حالا که اومدی تهران و همکلاسی تهرانی داری ، نظرتو در مورد تهرانیها بگو و 5تا تفاوت بین تهرانیها با همکلاسیهای همشهریت ، راحت باش.

    خیلی سوال داشتم ولی میدونم خستتت میکنم دیگه نمیپرسم . ممنون که وقت میزاری عزیزم
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  12. 7 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  13. #267
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    ببخشید یه سوال دیگه ام دارم :

    0- اگه بعد از اینکه به مبارکی مدرکتون رو گرفتید و پروانه کار و .. بعد هم انشاله دفتر کارتونو راه انداختین و تبلیغات و.. ولی درآمد حاصله حقوق منشی رو هم به زور تامین میکرد ، چه حسی خواهید داشت؟ استقلال مالی بعد از اینهمه تلاش ، آیا مدنظرتون بوده ؟ موجب ناراحتیتون میشه؟

    شماره اشو 0 گذاشتم که بیشتر نپرسیده باشم . میدونید که شماره گذاری از 0 شروع میشه :)
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  14. 6 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)

  15. #268
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها
    سلام شمیم جان .
    به به سلام دوست خوبم

    1-حالت چهطوره ، یعنی اصل حالت خوبه ؟ چرا خوبی؟ اگه خوب نیستی چرا؟ کلا حالتو برامون بگو

    شكر خدا ممنونم دلم گرفته به خاطر حس تنهاييه كه دارم يه سري مسائل تكراري...
    2- چرا ازم سوال نپرسیدی ؟ ، پس الان 20ثانیه نفس نکش + پلک هم نزن تا تنبیه بشی ، شوخی کردم بابام جان، من توی صندلی خودم بعد از 2تا پست دیگه از شرکت کردنم پشیمون شدم حوصله جواب دادن نداشتم چون خیلی سخت بود برام صداقت و دقت و احترام و.. همه چی با هم رعایت شه و جواب هم بدم نپیچونم ، شما چهطور تا اینجا سختت بوده؟

    عزيزمي تنبيهتو همون لحظه كه ديدم متنتو انجام دادن
    راستش من از هيچكس سوال نپرسيدم به اين دليل كه سوالي اضافه بر بقيه نداشتم
    تا الان سوال سختي نبود به نظرم

    3-شمیم تو واقعا زموختی؟ پس چرا از عشقولانه های خودت کم میگی ؟ میخواهی ما رو حرص بدی؟ اگه اینطوری نیست یه عشقولانه برامون بگو که خودت ایجادش کرده باشی نه همسر محترم.

    چون پرسيدي ميگم.من كلا ناخودآگاه كاراي خوب خودمو فراموش ميكنم و اين خيلي خيلي بده
    هم ديگران چون نميتونم به ياد بيارم طلبكارن ازم و هم خودم هميشه احساس ميكنم طرف مقابل بهتر از من عمل كرده
    برخي آدما مثه دوستام وقتي ميگن فلانجا فلانكارو برامون كردي واقعا جا ميخورم و يادم مياد درحاليكه همينطوري فقط خوبياي بقيه به خودمو به ياد دارم
    گاهي حتي خودمو مجبور ميكنم يادم بياد واسه شوهرم چه كارا كردم تا بتونم بهش بگم!!

    حالا چند مورد عشقولانه ابداعي از خودم:
    ١- تولد همسرم با روز زن مصادف شده بود ، يه رستوران خيلي شيكو گروه به تازگي باز شده
    اينجا و هربار رد ميشديم شوهرم ازش تعريف مبكرد (كلا ما هردو شكمو هستيمو عاشق رستوران)

    رستورانش ازينا بود كه بابد اينترنتي يا تلفني ميز و ساعت رزو كني و نميشه همينجوري بري
    منم اينكارو كردم و با چند شاخه گل رز و يه جعبه خوشگل كه توش پول بود همسرمو سورپرايز كردم فوق العاده خوشش اومد و ذوق كرد
    البته براي روز زن اون كاري نكرده بود

    ٢-همسرم دوست داره تو سفرا مثلا شمال يا اينجور جاها شلوارك تاپ بپوشه و من واقعا بدم مياكه تو خيابون مثلا اينجوري باشه
    يه بار هم براي غلبه به نفس و هم خوشحاليش از يه برند معروف يه تاپ شلوارك اسپرت خيلي شيك خريدم و بي مناسبت بهش كادو دادم

    ٣-شبايي كه بخوام كيك يا يه غذاي جديد درست كنم و سورپرايز كنم كه زياد بوده

    ٤-همسرم امتحان داشت و من نداشتم كلا خيلي خونوادش مخصوصا مامانشو دوست داره منم براي خوشحاليش
    يه روز كه داشت درس ميخوندو من بيرون بودم رفتم خونه مامانش اينا و ازونجا مامانش زنگ زدن كه بيا اينجا خانمت اومده .خيلييييي خوشحال شدكه من اونحام البته نميتونست بياد ولي كلي اخلاقش بهتر شد!

    ٥-يه بار از يه سال تقريبا قبل تولدش من هرجا خونه فاميلاشون ميرفتيم بدون اينكه بفهمه عكساي اونو ازشون ميگرفتم تا يه عالمه عكس از بچگي تا نوجوونيش. جمع شد بعد همرو اسكن كردمو بقيرو از توش كات كردم و با پاورپوينت كلي براي هرعكس چيزاي عاشقونه نوشتم و براي تولدش وقتي اومد خونه براش پخش كردم

    اگه لازمه بازم بگم؟

    4- از رشتت راضی هستی (منظور رشته ارشد هست) ؟ اگه برگردی عقب بازم همین شاخه رو میخونی؟ دروست سنگین یا حجیم نیست؟ لذت میبری؟

    عاشق رشتمم الحمدلله و برگردم عقب هم همينو انتخاب ميكنم.دروسم سنگينه و من اطلاعاتم از بقيه كمتره اما تلاشمو ميكنم

    5-شمیم دوست داری زمان پرش کنه به یه مقطعی ؟ به گذشته یا اینده ؟ چند سال؟ چرا؟

    آره واقعا دوست دارم برگرده عقب به دوم يا سوم دبيرستانم هم نظر درسي ديگه اشتباه گذشترو نكنم و هم اخلاقو رفتارمو درست كنم و هم زود ازدواج نكنم و اينكه اگه شهرمون سراسري قبول نشم حتما بعدش شهراي ديگرو خواهم زد (اخه تو ليسانسم اينكارو نكردم)

    6- شمیم قدر همسرتو میدونی؟ از 100 به خودت نمره بده. توضیح بده.

    نه در حدي كه بايد بدونم . ٦٠ به خودم ميدم

    7- شمیم اگه همسرت یه ویژگی داشته باشه که ازخط قرمزهات باشه برات منفور باشه ( بزرگتر از اونی که توی تاپیکات گفتی)، جدا میشی؟ نمیشی؟ چرا؟ تا کجا تلاش میکنی؟

    بايد بدونم چه ويژگي
    تو همدردي ياد گرفتم ادما خارج گود
    با داخل گود فرق دارن.مثلا من به خيانت حساسم اما همينجا خيلي از خانما كه حساس بودن براشون كه پيش اومده بازم دارن زندگي ميكنن پس تا اتفاقش نيفته آدم نميتونه مطمئن بگه چه ميكنه


    گيسو كمند عزيزم خيلي سوالات خوبي بود ممنونم ازت بقيشو تو پست بعدي جواب ميدم

    اگه بد نوشتم ببخشيد با موبايل تايپ كردم سخت بود

  16. 7 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (سه شنبه 06 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  17. #269
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 اسفند 03 [ 13:09]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    9,933
    سطح
    66
    Points: 9,933, Level: 66
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 81.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    150

    تشکرشده 171 در 76 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام شمیم الزهرای عزیز...

    خوب هستید انشا...؟

    اگه از نظرت اشکال نداره حالا که رو صندلی داغ هستی من از این موقعیت به نفع خودم بهره ببرم و تجربمو ببرم بالا

    1به نظرت خانوادتون چه شیوه تربیتی رو برای شما بکار بردن که اعتقادات دینی تو ضمیرت نهادینه شده...؟

    2اگه به گذشته برگردی چه کار یا رفتار یا گفتار اشتباهی که نتیجه بدش تا الان برای زندگیت مشکل ساز شده رو دیگه تکرار نمیکنی؟

    3اگه بخای یه نصیحت دلسوزانه به یه دختر14ساله بکنی بهش چی میگی؟

    یه دختر18 ساله چی؟

    و یه دختر25 ساله؟

    4یه دعا برام میکنی؟

  18. 8 کاربر از پست مفید cheshmakk تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 07 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  19. #270
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام شمیم الزهرا عزیز

    با اجازتون منم یه چند تا سوال بپرسم

    1- بزرگترین درسی که از زندگیتون گرفتید؟
    2- چیزی که داشتید و قدرش رو ندونستید؟
    3- زندگی از نگاه شما؟
    4- با چه معیاری متوجه میشوید که یک شخص خوب است ؟ ( در کل چه رفتاری را در کسی ببینید متوجه خوب بودن او می شوید؟)
    5- تا حالا شده تو دوراهی قرار بگیرید؟ چگونه مسئله را حل میکنید؟
    6- موقع دعا کردن اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟
    7- به نظر شما جذابیت یک شخص به چه عواملی بستگی داره؟
    8 - تا حالا شده در اوج نا امیدی همه چیز عوض بشه و اتفاق خوبی که میخواستید رخ بده؟ فکر میکنید علتش چی بوده؟
    9- اگر به شما این امکان را بدهند که به گذشته برگردید و یکی از اشتباهات خودتون رو جبران کنید کدوم رو انتخاب میکنید؟
    10- توصیه به مجرد های تالار...
    11- به نظر شما اشتباه بیشتر آدم ها در چیه؟
    12- تو این دوره زمونه چی بیشتر از همه کمرنگ شده؟
    13- وقتی دلتنگ و غمگین هستید چی آرومتون میکنه؟
    14- سخن و جمله ای که دوستش دارید...

    ممنونم از پاسخگوییتون به سوالات...
    « براتون زندگی سرشار از خوشبختی و آرامش را خواهانم »

  20. 7 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 07 بهمن 94), یاس پاییزی (دوشنبه 05 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94)


 
صفحه 27 از 50 نخستنخست ... 717181920212223242526272829303132333435363747 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.