به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 فروردین 94 [ 05:19]
    تاریخ عضویت
    1393-6-12
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    725
    سطح
    14
    Points: 725, Level: 14
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 72 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط jele نمایش پست ها
    منم قبول دارم که بعصیا اینطورین ولی به همسرم گفتم که بعداز عروسی اگه بهمون کارت ندادن ما نمیریم ولی الان ما که جدا از خانواده زندگی نمیکنیم عموم ناراحت میشد اخه ما چنین چیزی تو فامیل نداریم
    الان پدرمم ناراحت شده که چرا شوهرم باهاش اینطوری حرف زده
    از یه طرفم شوهرم الان3 روزه نه زنگ زده نه چیزی ازاینده میترسم
    به نطرتون به پدرم بگم باهاش صحبت کنه
    ببینید کسی که 30 سال چنین تفکری داشته یک شبه عوض نمی شه شاید هم اصلا عوض نشه . وقتی شما خودتون قبول دارید که بعضی ها چنین رفتارهایی دارند باید برخوردتون جوری باشه که این رفتار یا خصلت شوهرتون باعث صدمه زدن به زندگی تون نشه نه اینکه نیروی تخریبی رفتار ایشون رو بجای مهار کردن تقویت کنه.
    شما چنین چیزی در فامیلتون ندارید شاید شوهرتون چنین چیزی در فامیلشون داشته باشند.
    می تونستید به واسطه ی پدرتون از عموتون بخواهید که کارت دعوتی هم برای شما و شوهرتون بفرستند . فکر می کنم کم هزینه ترین کار همین بود. البته اگر عموتون مخالف حضور شوهر شما نبودند که حتما نبودند از این گفته استقبال هم می کردند هرچند که خودشون باید متوجه این مطلب می شدند.

    و اما به نظر من بهتره که خودتون باهاش صحبت کنید و پدرتون رو وارد این ماجرا نکنید. سعی کنید با بیان توضیحات و منطق خودتون برای اینکه به حرف ایشون عمل نکردید یه جورایی بصورت غیر مستقیم ازشون معذرت خواهی کنید اگر اینکار جواب نداد بصورت مستقیم معذرت خواهی کنید. بهشون بگید که اشتباه کردید و نمی خواستید که بی احترامی به ایشون بکنید یا حرفش رو زمین بندازید . بگید من دوست دارم هرجا که میرم با شوهرم باشم و ...
    به شما قول می دم که خودتون می تونید از پس حل این مشکل بر بیاید . فقط باید مقداری مهارت استفاده از زبان داشته باشید.

    با موبایلش تماس بگیرید اگر جواب نداد اس ام اس بدید و اگر باز هم جواب نداد به منزلشون زنگ بزنید. البته امیدوارم که این موارد رو منت کشی و ... حساب نکنید . شوهر شما هم طبق گفته ی خودتون فرد مهربانی هست پس شک نکنید که اون هم دلش با شماست و روی شما رو زمین نمی اندازه

    باز هم تاکید می کنم سعی کنید که پدرتون رو وارد این ماجرا نکنید.

  2. 5 کاربر از پست مفید nikon تشکرکرده اند .

    bitabi man (یکشنبه 10 اسفند 93), khaleghezey (یکشنبه 10 اسفند 93), mohi (یکشنبه 10 اسفند 93), بارن (شنبه 09 اسفند 93), شیدا. (شنبه 09 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.