اولا - اون شخصی یکی نبوده که از راه رسیده ، شوهر این خانوم بوده - فکر می کنم فهمیدنش ساده باشه
دوما - از لحاظ شرعی و قانونی با خواندن صیغه ی عقد حرف شوهر بر حرف دیگران حتی پدر و مادر زن مقدم هست . یعنی اگر شوهرت گفت که فلان جا نباید بری شما هم نباید بری نه اینکه بعد از اینکه رفتی طلبکار هم بشی.
سوما - توی تاپیکی که این خواهر زدند جمله ای با این مضمون که "با اجازه ی کی بردیش؟" وجود نداشت . از کجا آوردید نمی دونم - ایشون گفته چرا بدون اجازه ی من رفته نه اینکه شما با اجازه ی کی بردیش









علاقه مندی ها (Bookmarks)