
نوشته اصلی توسط
مامان طاها
سلام دوست عزیز
هروقت علت بی حوصلگی همیشگی شوهرمو میپرسم،تنها جوابش اینه که فشار و استرس کاری بالایی دارم و دوس دارم وقتی میام خونه فقط استراحت بکنم.منم شرایطشو درک میکنم و با سرگرم کردن پسرم و دور کردن اون از باباش بهش اجازه میدم استراحت کنه.اما حتی بعد از بیداری هم حوصله من و پسرمو نداره و خودش و با موبایلش سرگرم میکنه و میگه احتیاج دارم در روز چند ساعت واسه خودم سرگرم باشم.وقتی که کارش هم با موبایلش تموم میشه باز هم موقع خواب شب میرسه و وقتی میخوام باهاش حرف بزنم میگه خوابم میاد و جوابمو نمیده.نمیدونم کی وقت حرف زدن با مارو داره.روزهای تعطیل هم همین آش و همین کاسه است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)