7 سال سهله،70 سالم دعا کنی که خدا یه لیوان آب بهت بده،نمی ده.تا خودت حرکت نکنی
یک قطره آبم بهت نمی ده.اونایی رو که می بینی بدون دعا به همه جا رسیدن مشمول ضربلمثل
از تو جرکت از خدا برکت شدن.تو برای رسیدن به اون دختر چه کار کردی؟به جز دیدارهای گاه و
بی گاه.همین کنتاکی می دونی چندتا رستوران رفت تا دستور پختشو قبول کنن؟فکر می کنی
اگر می نشست تمام عمرشم دعا می کرد که یه رستوران پیدا بشه دستورشو بخره،ما الآن
خوراکی به اسم کنتاکی داشتیم؟با نشستن و توسل گریه زاری آدم به هیچی نمی رسه،
دعا مال زمانی که همه کارها انجام گرفته برای نتیجه بهتر دعا می کنن.مال زمانی که آدم
کاری ازش برنمیاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)