نقل قول نوشته اصلی توسط صبوری نمایش پست ها
سلام.
به نظر من دعایی که پشتش تفکر نباشه اصلا به درد نمیخوره.
مگر نگفتند یک ساعت تفکراز هفتاد سال عبادت برتره .
شما تقلید کردید در صورتی که خودتون باید به ایمان یقین و باور برسید.
یک مدت وقت بذارید ببینید خدا کجای زندگی شماست؟؟؟
چقدر خدا رو در لحظه لحظه زندگیت دیدی.
من زیاد اهل کتاب های دینی نیستم معرفی کنم ولی توصیه میکنم فیلم هرشب تنهایی رو حتما ببینید.فیلمهای دیگه هم هست اسمشون یادم اومد میذارم.

باور

چیزی که شما گمش کردید
]در ضمن ما مسعول رفتار خودمون هستیم مسعول برداشت دیگران از رفتارمون نیستیم.
اگر شما ظاهر و باطن و رفتار معقولی دارید چرا باید دید منفی به شما داشته باشند
.من فکر میکنم شما خودتون باعث شدید اینطور بشه.

بشین فکر کن چند بار برای خود خدا کار انجام دادی یا دعا خوندی فقط خود خدا نه خودت موقعیتت ازدواجت شغلت یا بهشت و...فقط خود خدا
مثلا من چیکار کردم که باعث شدم مردم درباره ام این طور فکر کنن،نه مردم وقتی شکل و قیافه ام رو می بینن فکر میکنن من یه ادم شلوغ دردسرسازم
تو از کجا میدونی که من هیچ کاری رو برای رضای خدا انجام نداده ام

- - - Updated - - -

معاون کلانتر ممنون که چند خطی رو برام نوشتین و من رو راهنمایی کردین اما باید بگم من نمیخوام از خدا و معصومین فرار کنم، من میخوام به واجبات دینم عمل کنم و تا جایی که میتونم گناه نکنم اما دیگه دوست ندارم دعا کنم و چیزی رو از خدا بخوام چون به این نتیجه رسیدم که من نمی تونم چیزی رو از خدا بگیرم و نمی تونم با خدا به خواسته هام برسم من به خاطر اجابت نشدن دعاهام خیلی به خدا اعتراض کردم که بعدا به شدت پشیمون شدم حرف های بدی رو به خدا زدم که نباید میزدم.من میتونم خدا رو عبادت کنم بدون اینکه چیزی رو ازش بخوام.
میخوام باور کنم که دعا و توسل به معصومین نمی تونه من رو به خواسته هام برسونه میخوام وقتی یه مشکل بزرگ سر راهم بود بدون دعا و توسل برم سراغش اگه حلش کردم که هیچ اگه نتونستم تسلیمش بشم،میخوام اگه از یه دختری خوشم اومد دیگه دعا و توسل نکنم که بهش برسم خودم برم جلو اگه شد که هیچ اگه نشد فراموشش کنم نمیخوام تو هیچ حادثه ای تو زندگیم از خدا و معصومین کمک بگیرم و به امید اونا بشینم.میخوام این باور رو تو وجود خودم شکل بدم که با دعا و توسل نمی تونم مشکلات خودم رو حل کنم میخوام از دست این افکار نجات پیدا کنم.میخوام نمازم رو که خوندم بدون هیچ دعایی برخیزم میخوام سر سفره افطار بدون هیچ دعایی افطار کنم میخوام تو شبهای قدر هیچ چیزی از خدا نخوام اما بازم تا صبح بیدار بمونم . میخوام مثل امریکایی ها زندگی کنم با این تفاوت که نمازم رو بخونم و روزه ام رو هم بگیرم و سمت کارهای زشت نرم . خیلی دوست دارم یادم بره همه اون حرفهایی که مادرم و بزرگا میزدن.
چرا کسی بهم نمیگه که چطوری باید این افکار رو فراموش کنم