درود بانو
لطفا طبق صحبت های دوست عزیمون جناب 123456(بقول یه دوستی منهای هفت)
این رابطه رو هر چه زودتر تمامش کنید چون این وسط به ایشون داره ظلم میشه و هم اینکه اینگونه روابط عاقبت خوبی نداره.
اینکه پسر خوبی هستند درست و این خیلی عالیه و اینکه قصد ازدواج هم دارن این هم خوبه ولی لطفا به ایشون بگید که اول شرایط تشکیل یه زندگی مستقل را بدست بیاورند بعد آمادگی با خانواده تشریف بیارن واسه مراسم خواستگاری.
لطف کنید چنتا آدرس برای شما میزارم حتما بردی مطالعه کنید فکر کنم خیلی بدردتون بخوره
http://www.hamdardi.net/thread-17296.html
http://www.hamdardi.net/thread-25882.html
اینکه این رابطه رو ادامه بدید یا ندید بخودتون مربوطه و زندگی شماست ما فقط تجربیات و معلوماتمون رو در اختیارتون قرار میدیم.
شاد و سربلند پیروز باشید بانو
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)