درسته 8ماهه میشناسم،ولی ما با هم کل این زمانو دوست نبودیم و یه مدتی از هم به دلایلی بی اطلاع بودیم،قهر نبودیما!!!راستش من اوایل دوستیمون ازش خوشم اومده بود و چیزی نگفتم بهش تا وقتیکه نبود کلا سعی کردم دوست داشتنشو از سرم بیرون کنم و الان با اینکه واقعا اون دوست داشتنیه نمیدونم چرا حسی ندارم بهش








علاقه مندی ها (Bookmarks)