به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 اسفند 92 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-12-03
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    33
    سطح
    1
    Points: 33, Level: 1
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    7

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همگی دوستان...راستش من توی این چند روزه خیلی فکر کردم و از طرفی خیلی هم به خوندم تاپیک های مشابه کردم و نتیجه ای که عایدم شد رو مینویسم

    مثلا دیدم توی تاپیکی که یه دختر خانمی با این که یه خواستگار از فامیلشون داشت که خیلی هم ازش تعریف میکرد ولی چون شرایطش هنوز مهیا نشده بود از طرفی یه خواستگار بهتر داشت بیش تر تمایلش به اونی بود که شرایط بهتری داره و...

    منم به قول اقای مدیر همدردی که میگن علاقه مندی نقطه ی صفره و نه اخر و.. و منم میبینم واقعا شرایطم الان اصلا مهیا نیست هر چند اینده ی شاید خیلی درخشانی داشته باشم.... ولی یه چیزی رو حیفم اومد نگم
    .
    .
    .
    کلا من متنفر بودم از کسانی که در سن بالا ازدواج میکردند وبعدش خیلی هم سخت گیر تر میشدند و... خب خداییش وقتی به پسری توی سن 22 هیچکسی اعتماد نمیکنه و خودم اگه بخوام الان موضوع خواستگاری رو مطرح کنم شاید به خیلی مشکلات و مخالفت های بربخورم مخصوصا شاید از خانواده ی اون دختر (اصلا گیریم اون دختر عاشق من هم باشه ) و این چیزا ولی از طرفی وقتی ادم همه ی شرایطش مهیا میشه توی سن های 26 به بعد خب اون جا طبیعتا کمتر جایی هست که ممکنه بره خواستگاری و با مخالفت رو به رو بشه واین جاست که اون ارزشی بله ای که یه دختر به پسری میده که اول راه مشخص میشه چون وقتی شرایط مهیاست که چرا بله نگند... و متاسفانه خود من هم دارم میشم یکی مثل همه ی اون پسر هایی که روزی ازشون متنفر بودم ولی این شرایطی هست که خیلی چیزها دست به دست هم داده و...
    .
    .
    من اون دختر رو خیلی دوست داشتم کم نیست 5 ترم این علاقه رو حفظ کنی ولی به روی خودت نیاری و نذرای به یه عشق داغ هم تبدیل شه و.. من فکر میکردم شاید بتونم اتقاق خاصی بیفته و همین امسال برم خواستگاری ولی خب مساله ی ادامه ی تحصیل در مقطع ارشد اونم رشته ی مهندسی چیز الکی نیست و با تمام این تفاسیر باید فراموشش کنم هر چند سخته ولی غیر ممکن نیست و مطمئنم به احتمال زیاد ازدواج میکنه تا سال بعد و من فقط براش ارزوی خوشبختی میکنم..

    از راهنمایی همه ی شما هم ممنونم.

  2. 3 کاربر از پست مفید sokot92 تشکرکرده اند .

    capitan (چهارشنبه 07 اسفند 92), faghat-KHODA (سه شنبه 06 اسفند 92), شادی 65 (چهارشنبه 07 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 15:17
  2. نقاب؟؟چر؟؟
    توسط حسین پور در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آبان 87, 08:50
  3. آیا هنوز هم احساسی فکر میکنم؟؟کجاها اشتباه کردم؟؟؟؟
    توسط dele bigonah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 مهر 87, 20:47
  4. رشته تحصیلی روانشناسی
    توسط montazer_313 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مرداد 87, 10:11

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.