نظرم کارشناسانه نیست، کاملا شخصیه. شما اول برو وابستش کن وقتی که وابسته شد هر کاری خواستی میتونی انجام بدی، با نداریت میسازه، حرص نمیخوری دوستت نداره و .... منم نخواستم طرف موردنظرمو وابسته کنم خواستم از راهش برم حالا از همه کار و درسو زندگی افتادم برعکس بقیه که رفتن دوست شدنو طرفو وابسته کردن الان هم به دختره رسیدن هم به کارو درسو زندگیشون. قضیه دختر با پسر فرق میکنه تا دوسش داری نمیتونی بری دنبال درسو کار و خونه زندگی ولی اینا(همون دخترا) میشینن تو خونه یکی بیاد ببرتشون دو روزم حرص میخورن تموم میشه میره، از من میشنوی خودت درگیر این موجودات نکن، اینا عشقو محبت حالیشون نمیشه، سیستم بدنشون به حرص خوردن و بی محلی و این جور چیزا بیشتر میخوره. عشقتو بذار واسه همسر آیندت.
با عرض معذرت از دوستان همدردی من واقعیت جامعه رو گفتم، پسر هر چی گرگ تر موفق تر. دیدم که میگم ، شما هم دیدی نمیگی!!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)