به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #4
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و احترام
    شما یک نوعی مطالبتون را نوشتید که به نظر می رسد برای ازدواج تنها علاقمندی شما یا ایشون کافی هست.
    در حالیکه علاقمندی فقط ایجاد انگیزه می کند برای شروع یک بررسی و شناخت یک نفر برای ازدواج. پس علاقمندی نقطه صفر هست. نه نقطه آخر.

    یعنی حتی اگر شما همین الان به وسیله خواهرتون به ایشون اطلاع دهید و رسما با خانواده خواستگاری بروید ، ممکن است در بررسی ها متوجه شوید معیارهایتان و خانواده هایتان با هم تناسب نداشته باشند.
    خوب بودن طرف در ازدواج شرط ازدواج نیست.
    بلکه تناسب شرط ازدواج هست.

    مسائل درس همانطور که دوستان اشاره کردند مسئله اصلی نیست بلکه جنبی هست.
    مسئله اصلی اینست که اگر تمایل دارید حتما این خانم را برای ازدواج بررسی کنید. باید سریعا خواستگاری رسمی انجام دهید و فرایند شناخت را شروع کنید.
    اگر دختری باشند که شرایط مناسبی داشته باشند. ممکن است همین الان که در اینجا در حال نقشه کشیدن هستید، مراسم مهر برونش انجام شود.
    نمی خواهم بترسونمتون
    اما حق بدهید، وقتی که شما دست دست می کنید. و فرصت ها را به بهانه های مختلف از دست می دهید ممکن است او در حال بررسی یک مورد واقعی و خواستگار واقعی باشد.

    البته این هم صحیح نیست که شما به ایشون ابراز علاقه کنید چه مستقیم چه غیر مستقیم!
    آنچه که لازم هست واقعی بودن خواستگاری شما هست که با رسمیت بخشیدن و قدم رنجه کردن شما انجام می شود. و دختر علاقمندی واقعی را در اقدام عملی شما می بیند.

    به هر حال اگر شرایط خواستگاری و ازدواج را به هر دلیلی در خود نمی بینید. فکر او را از سر به در کنید تا وقتی که شرایط ازدواج داشته باشید.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  2. 10 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    capitan (چهارشنبه 07 اسفند 92), faghat-KHODA (سه شنبه 06 اسفند 92), sanjab (شنبه 03 اسفند 92), sokot92 (یکشنبه 04 اسفند 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 04 اسفند 92), فرشته مهربان (یکشنبه 04 اسفند 92), واحد (چهارشنبه 07 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 04 اسفند 92), شادی 65 (یکشنبه 04 اسفند 92), عشق آفرین (پنجشنبه 11 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 15:17
  2. نقاب؟؟چر؟؟
    توسط حسین پور در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آبان 87, 08:50
  3. آیا هنوز هم احساسی فکر میکنم؟؟کجاها اشتباه کردم؟؟؟؟
    توسط dele bigonah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 مهر 87, 20:47
  4. رشته تحصیلی روانشناسی
    توسط montazer_313 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مرداد 87, 10:11

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.