سلام مهدی جان، اول یه تیکه بهت بندازم با عرض معذرت اصولا ما پسرا نگرانیم که خانواده دختر به خاطر عدم شرایط مناسب بهمون دختر نمیدن!!! شما هم که خانوادت گفتن نه خب نباید بدون اجازه خانوادت میرفتی به دختره اون حرفا رو میزدی!!
عزیزم منم پسرم تقریبا همسنیم . میدونم اگه یه پسر واقعا یه دخترو بخواد میره جلووو، ولی یه نکته ای این وسط هست دخترا باید بلد باشن ذره ذره احساسشونو ببرن جلو، ذره ذره لقمه رو بزارن دهن پسره. با نهایت سنگدلی میگم دخترخانم اشتباه کرده شما رو مطمئن کرده دوستت داره، شاید منم جای شما بودم همینجوری میشدم.
اما الان اگه نمیخوایش رک بهش بگو
بهتر از اینه که فکر کنه هنوز دوسش داری. اگه هم فکر مشکلاتی خب رسمی برو جلو شاید مشکل شرایطت حل بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)