به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehdiiii نمایش پست ها
    ممنون که جواب دادی...
    راستش من به شدت پیگیره درسم و آیندم بودمو هستم و اصلا تو این فازها نبودم ایشون رو به عنوان یک هم کلاسی میدیدم و اخلاقم جوری هست که تا بتونم به همه کمک میکنم چه پسر چه دختر همین باعث شد به من نزدیکتر بشه و من هم به عنوان یک گزینه مد نظر داشتمش ولی نه اینکه ارتباطی قبل ازدواج باشه چون ریسک این روابطو بالا میدیدم به جرات میگم 99 درصد این مدل روابط که تو اطافیانم دیده بودم به شکستو خیانتو داستان های بعدش کشیده شده بود!!
    چه قدر دوستش دارم؟ خب یک دختر مهربون م آرومه سرش به کاره خودشه ولی نمیتونم بگم شیفتش هستم شاید از 100 درصد 60 درصد دوستش دارم و البته بیشتر از اینکه دوسش داشته باشم واسم محترمه!!
    من بارها بهش گفتم با شرایطی که من دارم فکره ازدواج اشتباهه ولی میگه درست میشه و همه از صفر شروع کردن!! فکر نمیکنم دوسال دیگه من حداقل هارو هم داشته باشم که برم خواستگاریش اما اون میگه من هیچی نمیخوام!!
    گفتم صدها بار مستقیمو غیر مستقیم گفتم بیا تمومش کنیم حتی چند ماه پیش واسش خواستگار اومد بش گفتم اگه خوبه قبول کن کلی از شنیدن این حرف ناراحت شد که چرا روی من تعصب نداری!!!نه من علاقه ای به اون صورت بهش ندارم ولی بد بختی اینه هرکاری کردم باخوبی و منطقی بدون گریه و زاری بره نشد که نشد...
    تلفنمو عوض کنم؟؟به نظرت نامردی نیست؟؟این کار درست نیست به نظرم اون آدمه احساس داره...
    همش میگه چرا بهم ابراز علاقه نمیکنی چرا نمیگی دوسم داری!!! (خب من دروغ بگم بهش که چی؟)
    میدونی میخواستم از این سوالها اول اینو متوجه بشی که تو این رابطه و کش پیدا کردنش چند تا عامل موثر
    1-اصرار این خانم
    2- احساسی عمل کردن شما و اینکه خود شما هم اشتباه کردی و علاقه هم داری منتها به هر دلیلی ایشون مناسب ازدواج نمی دونی (حالا به هر دلیلی)

    نا مردی از نظرت یعنی چی؟
    من یک دخترم بگذار معنی هایی که تو ذهنم میاید بگم:
    نامردی یعنی اینکه یک پسری بهت قول ازدواج بده و 100 جور محیت کنه و با احساسات بازی کنه و بعد که همه جور استفاده کرد ولت کنه بره
    نا مردی یعنی اینکه با طرف بدون علاقه و شناخت درست ازدواج کنی بعد یک سال بگی از اول هم از فلان چیز و فلان رفتار و قیافه و... خوشم نمی امد ( یک کم تو این تالار مطالعه کنید دید خوبی تو خیلی مسایل پیدا میکنید....)
    نا مردی یعنی اینکه بعد ازدواج به همسرت خیانت کنی..............
    لمیدوارم تصمیم درستی بگیرید
    ویرایش توسط پونه : جمعه 02 اسفند 92 در ساعت 17:32

  2. 2 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    ayda86 (جمعه 02 اسفند 92), فرهنگ 27 (جمعه 02 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خواستگار قدیمی ام چه جوابی بدهم؟؟
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 96, 00:11
  2. ایا در برخورد باخواستگارانم اشتباه کرده ام؟؟
    توسط SOGAND. در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 آذر 93, 16:38
  3. انتخاب همسر رو 100% گذاشتم به عهده پدر و مادرم...درسته كارم؟؟
    توسط amiri25 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 شهریور 92, 10:36
  4. در مقابل مشکلات خونواده کار دیگه ای از دستم برمیاد؟؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 04 شهریور 91, 23:07
  5. رفتارم درسته یا نه ؟؟
    توسط hamishegi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 20 آذر 89, 20:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.