به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بهار جان تو این تاپیک واست پست میزارم چون زود نا امید شدی و تاپیکه جدید زدی..
    همه چی داشت خوب پیش میرفت اما ی دفعه وا دادی ..
    زود شروع کردی واسه ابراز احساسات..میدونم دلت تنگ شده بود اما چیزی نمونده بود شوهرت بیاد سمتت..انقد بهش ابرازه احساساته بیجا کردی که حالا اونم خودشو دست بالا گرفته واست میخاد خودشو بکشه بالا تو به دستو پاش بیوفتی التماس کنی تا همه تقصیرای خودش رو هم گردن تو بندازه..به نظر من ی کم به خودت بیا..مثل قبل ی کم خودتو بگیر..شل نباش..طلاقت نمیده داره با این حرفا ادبت میکنه..
    مگه الکی آدم راحت از بچش بگذره..مخصوصا تو اس ام اس اخرشم کاملا معلومه که چه حسی به شما و زندگیش داره..کار درستی نکردی انقد راحت سر هیچی این همه مدت زندگیتو ترک کردی.اما حالا دیگه کاری نمیشه کرد جز صبر..قوی باش .مگه نگفتی رو خط طلاق داری راه میری؟خوب حالا چی شد؟با یه اس ام اس جا زدی؟؟فراموش نکن اگه این دفعه هم پات به دادگاه برسه هیچی نمیشه چون نه تو طلاق میخای هم اینکه بچه دارین..غصه نخور خواهره گلم.ولی حواست باشه که کجا دست پایین بگیری..کجا ابرازه احساسات کنی.مردا دوست دارن التماسشون کنی تو بعضی مواقع ..شوهره تو الان تو اون موقعیته که تلافی این چند وقت نبودو سختیرو سرت در بیاره که دیگه نزاری بری..صبر کن هیچی نمیشه..
    موفق باشید ...


    - - - Updated - - -

    در ضمن وقتی هم باهاش هستی بیشتر توجهشو بکش رو دخترتون..بگو بهانتو میگرفت خوب شد امروز اومدی دیدت..چمیدونم از این حرفا دیگه..همش از کارای بچه ات تعریف کن واسش بذار دلش به رحم بیاد که اوضاع اینجوری شده چه برسه به طلاق..
    موفق باشید ..

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -


    براش گل بخر[/QUOTE]
    به نظرم واسش گل بخر بده دخترت بهش بده..البته خودت بهتر میدونی اخلاقشو..

  2. کاربر روبرو از پست مفید tannaz joon تشکرکرده است .

    بهار_68 (یکشنبه 26 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.