
نوشته اصلی توسط
نوپو
مشکل دخترهای ما این است که همه اش حرف ( احساس ) را می زنند. همه اش می گویند پس احساسم چه می شود و یک خواستگار خوب را قبول نمی کنند چون فکر می کنند حتما باید یک دل نه صد دل عاشقش باشند.
نسل جوان ما نمی خواهد با سختی های زندگی روبه رو شود. نمی خواهد یک چیز اصیل داشته باشد. بلکه دنبال یک زندگی و دوست داشتن اتو کشیده مثل کارتن های سیندرلا و باربی و فیلم های عاشقانه است.
بله مشکلات دختران ما از این نوع تفکر که واقعا نمی دانم از کجا آمده است سرچشمه می گیرد. نمی خواهند از اسطوره ها و افسانه های پررنگ و لعاب احساسی که ساخته ذهنشان است دست بردارند
علاقه مندی ها (Bookmarks)