اون پسری که نتونسته کسی رو پیدا کنه گناهی نداره شاید هیچ دختری اطرافش نبوده،
اتفاقن اونی که با وابسته کردن دختر می خواد ازش جواب بله بگیره مشکل داره وگرنه
کسی که از خودش مطمعن باشه و هدفش تشکیل خانواده باشه از همون اول اجازه
خاستگاری می گیره.به اطلاع رسوندن خانواده ینی اتمام همه چی بهونه ست.طرف
می خواد عشق و حال کنه می دونه اگر خانواده ها بدونن رفت و آمدشون کنترل می شه.
مطلبتم طوری بیان کن که مشمول بخش آزاد نشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)