برون گرا به زبان عامیانه یعنی شوخ ....گل مجلس.....خنده رو
درون گرا به زبان عامیانه یعنی منزوی....ساکت و خشک و نچسب مثل تابه های جدید دسینی .....
چرا با خانومت یه مسافرت یکی دوروزه نمیری چرا با خانومت خوش نمی گزرونی بیرون میدونم نمی تونی و برات سخته چون دوست داری همش تو خونه باشی و اینا ولی خودت هم باید همکاری کنی
هر 5شنبه با خانومت بزن بیرون تا اخر شب خوش بگزرون افطاری ها برو خونه مادر خانومت و مادر خودت حال کن
برو پارک برو جاهایی که برات جذابیت داره برات تازگی داره









علاقه مندی ها (Bookmarks)