نقل قول نوشته اصلی توسط کاپیتان نمایش پست ها
ممنون.برون گرا درون گرا یعنی چه؟
رابطه ام با دوستان اکثرا شوخ و رابطه با همسر و نزدیکانم هم خوبه با کسی مشکلی ندارم.
از یک سال پیش وقتی عقد کردم


برون گرا به زبان عامیانه یعنی شوخ ....گل مجلس.....خنده رو
درون گرا به زبان عامیانه یعنی منزوی....ساکت و خشک و نچسب مثل تابه های جدید دسینی .....

چرا با خانومت یه مسافرت یکی دوروزه نمیری چرا با خانومت خوش نمی گزرونی بیرون میدونم نمی تونی و برات سخته چون دوست داری همش تو خونه باشی و اینا ولی خودت هم باید همکاری کنی

هر 5شنبه با خانومت بزن بیرون تا اخر شب خوش بگزرون افطاری ها برو خونه مادر خانومت و مادر خودت حال کن
برو پارک برو جاهایی که برات جذابیت داره برات تازگی داره