تشکرشده 7 در 6 پست
تشکرشده 226 در 130 پست
برون گرا به زبان عامیانه یعنی شوخ ....گل مجلس.....خنده رو
درون گرا به زبان عامیانه یعنی منزوی....ساکت و خشک و نچسب مثل تابه های جدید دسینی .....
چرا با خانومت یه مسافرت یکی دوروزه نمیری چرا با خانومت خوش نمی گزرونی بیرون میدونم نمی تونی و برات سخته چون دوست داری همش تو خونه باشی و اینا ولی خودت هم باید همکاری کنی
هر 5شنبه با خانومت بزن بیرون تا اخر شب خوش بگزرون افطاری ها برو خونه مادر خانومت و مادر خودت حال کن
برو پارک برو جاهایی که برات جذابیت داره برات تازگی داره
تشکرشده 7 در 6 پست
حالم خوب نباشه میون گرا وگرنه همه جا برونگرا هستم
دوستان توجه کنید من گاهی با خانمم و دوستان متاهل شب میربمشون گردش به خودم هم خوش میگذره ولی وقتی برگردیم من باز ناراحتی میاد سراغم میگم کاش برنگشته بودیم بعدش میگم کاش اصلا نرفته بودیم که حالا من اینقدر ناراحت بشم.خانمم وقتی میبینه من ناراحتم خیلی ناراحت میشه!
مثلا همین امروز دو تا دوستانم زنگ زدن بیا بریم شنا ولی حوصله که نداشتم گفتم نمیام هر چند میدونستم به من خوش میگذره.
ولی سالهای پیش اینطور نبود من مرتب و هر روز میرفتم شنا.
باز دوست دیگه ای پیام داده مگه بریم ماهیگیری؟
من دو سال تمام هیچ تفریحی نداشتم حتی خونه یکی از اقوام هم نمی رفتم یک ساعت گردش نمی رفتم همش کار و کار مامانم میگه بخاطر همینه چقدر گفتم تفریح کن و ..
ویرایش توسط کاپیتان : پنجشنبه 27 تیر 92 در ساعت 14:19
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)