به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: افسردگی

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 مرداد 92 [ 22:09]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    127
    سطح
    2
    Points: 127, Level: 2
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها
    کاپیتان عزیز

    سلام مرد بزرگ نبینم غمتو مثل یه مرد باهات می خوام صحبت کنم ببینم مشکلت چیه دکتر و اینا رو ول کن من یه پا دکترم برای خودم اول از همه به سوالاتم جواب بده

    اول از این ها به من بگو بیشتر چه شخصییتی داری برون گرا یی یا درون گرا و یا میون گرا؟؟؟

    رابطه ات با دوستانت چطوره و رابطه دوستان چگونه هست با شما؟؟؟شوخ؟؟؟عادی؟؟؟گرم؟؟؟ ؟سرد؟؟؟؟خشک؟؟؟؟

    در ضمن از کی به این مشکل دچار شدی؟؟؟؟؟

    رابطه ات با مادر و پدر و خواهر برادرت چطوره؟؟؟؟
    ممنون.برون گرا درون گرا یعنی چه؟
    رابطه ام با دوستان اکثرا شوخ و رابطه با همسر و نزدیکانم هم خوبه با کسی مشکلی ندارم.
    از یک سال پیش وقتی عقد کردم

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کاپیتان نمایش پست ها
    ممنون.برون گرا درون گرا یعنی چه؟
    رابطه ام با دوستان اکثرا شوخ و رابطه با همسر و نزدیکانم هم خوبه با کسی مشکلی ندارم.
    از یک سال پیش وقتی عقد کردم


    برون گرا به زبان عامیانه یعنی شوخ ....گل مجلس.....خنده رو
    درون گرا به زبان عامیانه یعنی منزوی....ساکت و خشک و نچسب مثل تابه های جدید دسینی .....

    چرا با خانومت یه مسافرت یکی دوروزه نمیری چرا با خانومت خوش نمی گزرونی بیرون میدونم نمی تونی و برات سخته چون دوست داری همش تو خونه باشی و اینا ولی خودت هم باید همکاری کنی

    هر 5شنبه با خانومت بزن بیرون تا اخر شب خوش بگزرون افطاری ها برو خونه مادر خانومت و مادر خودت حال کن
    برو پارک برو جاهایی که برات جذابیت داره برات تازگی داره

  3. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 مرداد 92 [ 22:09]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    127
    سطح
    2
    Points: 127, Level: 2
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها
    برون گرا به زبان عامیانه یعنی شوخ ....گل مجلس.....خنده رو
    درون گرا به زبان عامیانه یعنی منزوی....ساکت و خشک و نچسب مثل تابه های جدید دسینی .....

    چرا با خانومت یه مسافرت یکی دوروزه نمیری چرا با خانومت خوش نمی گزرونی بیرون میدونم نمی تونی و برات سخته چون دوست داری همش تو خونه باشی و اینا ولی خودت هم باید همکاری کنی

    هر 5شنبه با خانومت بزن بیرون تا اخر شب خوش بگزرون افطاری ها برو خونه مادر خانومت و مادر خودت حال کن
    برو پارک برو جاهایی که برات جذابیت داره برات تازگی داره
    حالم خوب نباشه میون گرا وگرنه همه جا برونگرا هستم
    دوستان توجه کنید من گاهی با خانمم و دوستان متاهل شب میربمشون گردش به خودم هم خوش میگذره ولی وقتی برگردیم من باز ناراحتی میاد سراغم میگم کاش برنگشته بودیم بعدش میگم کاش اصلا نرفته بودیم که حالا من اینقدر ناراحت بشم.خانمم وقتی میبینه من ناراحتم خیلی ناراحت میشه!
    مثلا همین امروز دو تا دوستانم زنگ زدن بیا بریم شنا ولی حوصله که نداشتم گفتم نمیام هر چند میدونستم به من خوش میگذره.
    ولی سالهای پیش اینطور نبود من مرتب و هر روز میرفتم شنا.
    باز دوست دیگه ای پیام داده مگه بریم ماهیگیری؟
    من دو سال تمام هیچ تفریحی نداشتم حتی خونه یکی از اقوام هم نمی رفتم یک ساعت گردش نمی رفتم همش کار و کار مامانم میگه بخاطر همینه چقدر گفتم تفریح کن و ..
    ویرایش توسط کاپیتان : پنجشنبه 27 تیر 92 در ساعت 14:19


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.